Weekendje Den Haag: tips?
vrijdag 9 juli 2010 om 11:28
Mijn vriendn en ik gaan over 2 weken in ondertrouw en om hem te verrassen heb ik aansluitend een weekendje Den Haag geboekt. Eigenlijk ken ik een heleboel steden in Nederland helemaal niet en Den Haag lijkt me erg leuk. Wie heeft er tips voor ons? We zijn niet echte winkelaars, maar houden wel van wandelen, lekker eten en drinken en zijn altijd op zoek naar de dingen die juist niet toeristisch zijn. Alvast bedankt!
vrijdag 9 juli 2010 om 12:43
quote:Nici007 schreef op 09 juli 2010 @ 12:08:
Gewoon niet gaan, komt niets goeds uit DH (kijk maar naar mijn exvriendje)
Er is super veel te doen in en rondom DH, maar met dit weer is DH niet echt een aanrader, het zal er stervendruk zijn (op de weg) met mensen die naar het strand gaan.en bedankt
Gewoon niet gaan, komt niets goeds uit DH (kijk maar naar mijn exvriendje)
Er is super veel te doen in en rondom DH, maar met dit weer is DH niet echt een aanrader, het zal er stervendruk zijn (op de weg) met mensen die naar het strand gaan.en bedankt
"ik ben het, Barbabelladingdong"
vrijdag 9 juli 2010 om 12:44
vrijdag 9 juli 2010 om 12:45
quote:Christa81 schreef op 09 juli 2010 @ 12:41:
Clingendael.
Prachtig mooi bos, landgoederen, theetuin, Japanse tuin. Lekker koel ook met dit weer.
En anders Scheveningen? Is maar net waar je van houdt ook.De Japanse tuin is inderdaad schitterend maar helaas 's zomers gesloten, gaat in oktober weer open.
Clingendael.
Prachtig mooi bos, landgoederen, theetuin, Japanse tuin. Lekker koel ook met dit weer.
En anders Scheveningen? Is maar net waar je van houdt ook.De Japanse tuin is inderdaad schitterend maar helaas 's zomers gesloten, gaat in oktober weer open.
vrijdag 9 juli 2010 om 12:59
Je bent gelijk:
Openingstijden
De Japanse tuin is vanwege zijn kwetsbaarheid jaarlijks slechts een korte periode geopend.
Voorjaarsopening: 30 april t/m 13 juni 2010, dagelijks van 9.00 - 20.00 uur
Najaarsopening: 15 t/m 31 oktober 2010, dagelijks van 10.00 - 16.00 uur
Openingstijden
De Japanse tuin is vanwege zijn kwetsbaarheid jaarlijks slechts een korte periode geopend.
Voorjaarsopening: 30 april t/m 13 juni 2010, dagelijks van 9.00 - 20.00 uur
Najaarsopening: 15 t/m 31 oktober 2010, dagelijks van 10.00 - 16.00 uur
"ik ben het, Barbabelladingdong"