Weekendje Den Haag: tips?

09-07-2010 11:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendn en ik gaan over 2 weken in ondertrouw en om hem te verrassen heb ik aansluitend een weekendje Den Haag geboekt. Eigenlijk ken ik een heleboel steden in Nederland helemaal niet en Den Haag lijkt me erg leuk. Wie heeft er tips voor ons? We zijn niet echte winkelaars, maar houden wel van wandelen, lekker eten en drinken en zijn altijd op zoek naar de dingen die juist niet toeristisch zijn. Alvast bedankt!
volgens mij geen een zwembad in DH met een buitenbad.

zie link
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Hm wateringen is voor mij goed te doen. Ff kijken...
Een aantal goede restaurants zit dicht bij elkaar in stukje dat Avenue Culinaire wordt genoemd. Misschien een stadswandeling halen bij de VVV (langs hofjes)? Als je van kunst houdt: Mauritshuis en Escher in het Paleis.
quote:JanneJip schreef op 09 juli 2010 @ 12:25:

Gevangenismuseum, voor de extra romantische sfeer!

Lekker vastbinden en dan... hakken maar!

(Het gevangenismuseum. Voor al uw traditionele mishandelingen)

je bedoelt waarschijnlijk de Gevangenpoort? Die wordt volgens mij nog steeds verbouwd.....

TO: Denneweg is ook een leuke omgeving.
Nou en is toch genoeg te verzinnen? Er zijn de beelden op het Lange Voorhout. De terrassen op het Plein. Musea te over. GEM / Omiversum / Escher / Panorama mesdag / Mauritshuis om maar een paar te noemen.

Er is een Lange afstands wandel route die vanaf CS naar Wassenaar loopt en gaat door een heel groen gebied , ook door Clingendael en de duinen. Of huur een fiets en ga langs de kust en de duinen fietsen!

Het strand is natuurlijk een goede stek wat later op de middag/avond voor een etentje. Bij het Zwarte Pad is het gezellig. Er zijn ook een hoop festvals in den haag op dit moment ( of eigenlijk is dat net weer aan het aflopen,..)

www.thehaguefestivals.com
Bedankt voor alle suggesties! En nee, we slapen niet in het Kurhaus helaas...:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven