Fussie did it helemaal!!!

09-07-2010 12:23 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veertig volle weken heb je uitgezeten, knap hoor.

Spannend, soms zelfs een beetje eng, maar het is jullie gelukt.

En omdat je vorige keer bij jouw Oudste een pagina's lang topic kreeg, is het natuurlijk zielig voor Kleintje als die geen eigen topic heeft...

Dus; goed gedaan, en ik snap dat je jouw prachtige buik koestert en ervan geniet (goed, zo)... maar nu mag Kleintje wel komen hoor! We zijn benieuwd.

Wat wilde ik nou toch typen?
En ik trap af...:

Al hou ik dat cheeren niet heel lang vol, met deze bloedhitte...
Wat onwijs goed Fus!

(Ik weet nog je vorige baby....heb toen ooit eens een foto van je gezien met je kleine manneke, goh wat een mooi en bijzonder topic was dat *snif* )
Ze gaat ook voor de volle 42 weken, ze heeft immers nog wat in te halen van de vorige keer!

Nee, hoor Fus, maar ik ben wel heel blij voor je dat deze wat langer is blijven zitten dan de 1e!
Fussie voor jou:

Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Morgen is D-Day! Prachtige datum voor Skippie om geboren te worden!
Lieve fussie is het nu al bijna zover! Wat fijn dat je de 40 weken hebt gehaald, veel succes met de laatste loodjes.

liefs
Fussie
Laat Skippy nog maar even zitten,je geniet er duidelijk van!
Die foto weet ik ook nog, Sarah...

Ik was nog echt actief op het forum, maar die foto maakte indruk.

Net wat water gedronken, dus ik kan weer:

quote:Sarah Scott schreef op 09 juli 2010 @ 12:29:

Wat onwijs goed Fus!

(Ik weet nog je vorige baby....heb toen ooit eens een foto van je gezien met je kleine manneke, goh wat een mooi en bijzonder topic was dat *snif* )

Dat was inderdaad een mooi, bijzonder en spannend topic.

Volgens mij zijn in die tijd de zonnestraaltjes (oude garde, want nog niet zoveel keus) 'geboren'

Dus nog even ouderwetsch, Fussie zet 'm op!

Ik was idd ook nog 'beginner' Mims

Enneuh straaltjes, jaaaa ik ben voor!

Yoehee !!

Nog even genieten van je bolle buik, en daarna lekker van je kleintje !!

Grtz M
aaaah, als nu meteen de tranen over mijn wangen lopen, dan doen de hormonen het goed he?

Wat een lief topic!

En wat een wonder he, gewoon 40 weken zwanger. Ik weet gewoon niet wat me overkomt. Het is zó leuk, zó heerlijk om gewoon verlof te hebben. Om wat om te tutten, af en toe eens op die babykamer te staan en rond te kijken of trots in de spiegel te kijken naar die prachtige buik. (meestal met kleren aan, dan zie je die 40 weken striae ook niet zo ).

Veertig weken zwanger is zo gaaf!
Zal ik trouwens eens laten zien wat er van dat kleine jongetje van toen geworden is? Zomaar heel even een foto?
Jaa straaltjes, die zijn echt ouderwetsch! (en nog Pippi veel gebruikt destijds...)

Fussie, goed joh, gewoon de 40 weken gehaald!!

Ojee hoogzwanger met dit warme weer, bikkel!!

Veel succes verder....en dat het maar gauw voor je mag komen.
quote:fussie schreef op 09 juli 2010 @ 13:08:

Zal ik trouwens eens laten zien wat er van dat kleine jongetje van toen geworden is? Zomaar heel even een foto?Jajajajajaja!!
quote:fussie schreef op 09 juli 2010 @ 13:08:

Zal ik trouwens eens laten zien wat er van dat kleine jongetje van toen geworden is? Zomaar heel even een foto?

Ik wilde net vragen waarom ik dat allemaal niet weet, ondanks dat ik al ver daarvoor forumster was maar ik zie dat ik op de "horrorpijler" zit dus nu snap ik het.

Graag Fussie een foto.

En heel veel sterkte nog even he!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ja Fus!
quote:fussie schreef op 09 juli 2010 @ 13:07:

En wat een wonder he, gewoon 40 weken zwanger. Ik weet gewoon niet wat me overkomt. Het is zó leuk, zó heerlijk om gewoon verlof te hebben. Om wat om te tutten, af en toe eens op die babykamer te staan en rond te kijken of trots in de spiegel te kijken naar die prachtige buik. (meestal met kleren aan, dan zie je die 40 weken striae ook niet zo ).

Veertig weken zwanger is zo gaaf! Wat zeg je dat mooi! Het spat er gewoon vanaf dat je er van geniet, heerlijk!
* knip *

het arme jong heeft al vaak genoeg hier op het forum gestaan, straks wordt íe door zijn vriendjes gepest
Wauw! Wat een schatje
Prachtige foto! Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar is je eerste kind te vroeg geboren, Fussie? Wat heerlijk dat het nu gewoon 40 weken duurt, die zwangerschap, en wat fijn dat je ervan geniet!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven