juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Gewoon heel rustig blijven zitten, dan gaat het nog hier. Lekker wat tv kijken, beetje forummen, dat soort dingen. Alles is hier dicht, veel drinken.
Toen ik van onze zoon beviel, mei 2006, hadden we in juni ook z'on hittegolf. Meeeen, wat was ik toen blij dat ik die extreme hitte net voor was..
Keye, ik denk dat ik dan nu vast naa het ziekenhuis ga... heb dan nog wel geen ontsluiting, die airco klinkt aantrekkelijk!
Ik moet zeggen dat ik het vandaag ook nog redelijk vind uit te houden. Ik zit lekker binnen met alles donker en dicht en heb een ventilator aan staan. Het is nu 27 graden binnen.

Ik blijf vooral zitten en heb een fles Spa Rood binnen handbereik.

Ik vind ons wel een beetje zielig...
Ik heb ook medelijden met jullie!

Allemaal onder de lauwe douche!
@Fussie: heb je je topic gezien ??
Zijn er hier ook nog dames die ook naar buiten moeten?

Ik moet zo echt dochter van school gaan halen. Zoonlief weer in de kleren hijsen, paar minuten lopen, zweet tot uuuhh... overal , dan weer terug nadat ik van een tiental moeders allemaal blikken vol medelijden heb gekregen...

eenmaal thuis heerlijk weer een ijsje. Volgens mij vinden de kinderen het heul niet erg dat mama nu zwanger is, al die ijsjes
Ja, ik meot zo naar school om Zoon te halen. Met jurk en daaronder een paar Uggs zwachtels. Het voelt hetzelfde als Uggs denk ik 8-)

Ja, Annickaatje, ik heb het gezien. Lief he? Heb er al om zitten huilen
quote:fussie schreef op 09 juli 2010 @ 14:49:

Ja, Annickaatje, ik heb het gezien. Lief he? Heb er al om zitten huilen

Ha ha Hormoontjes mss ??

is idd erg lief !!
al mijn cornetto's zijn op, zucht, wat is het warm!

Ben vanmorgen weer voor een week goedgekeurd. Had nu een gyn, beetje een muts. Ik wilde graag weten of er misschien al wat ontsluiting was maar dat controleren ze pas bij 40 weken. En ze duwde echt hard om het hoofdje te voelen, niet fijn en volgens mij vond kleintje dat ook, ze ging gelijk tekeer.

Verder alles goed. Ik zag een piepklein meisje daar, net geboren denk ik en schoot gewoon vol.. nog even wachten!

Fussie, wat leuk, een eigen topic!!

Denk dat ik dit weekend toch maar weer richting vriend ga, het is hier niet te doen zo warm. En we moeten elkaar gewoon zien na gisteren, op deze manier gaat het niet goed anders.

Ik ga even koud douchen, god waar zijn mijn enkels??!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Hier ook alle gordijnen dicht en bank hangen. Mn meissie ligt op de bank, bloot, maar ze wilde een zacht dekentje over.............haha, maar goed, zolang zij rustig ligt, kan ik ook rustig liggen!

Glazen water binnen handbereik en vanavond eten we een fruit salade. Verder doen we niets!! Zoveel mogelijk dan!

Net drie uur op terras gezeten met collega's, was gezellig. Zaten in de wind en ik de schaduw, met veel cola light met citroen, ijs met aardbeien en nog meer drinken. Leuke afsluiting van t schooljaar!

Fussie een eigen topic?Zo maar even kijken!!
Enkels, wat zijn dat??

Enkels zijn overrated, olifantenpootjes zijn hot!!!

Lekker hoor, terrasje, was dat niet ontzettend heet? Nou ja, ijs maakt veel goed natuurlijk
We zijn vanmiddag even naar een strandje geweest. Heerlijk even gezwommen. STraks even bbq-en.

Ik vind de warmt eook niet meer leuk. Ga morgen naar de kust.

Maar ik heb ook bedacht dat ik nu niet ga bevallen. Drijvend en vloeiend in het kraambed is ook niet alles.

Fussie: Ik heb het met je te doen met die zwachtels. Niks aan zeg!

Oei ius het al weer zo laat? Moet gauw douchen en dan moeten we al weer weg. Zoef.....
Vanmiddag lekker in het badje doorgebracht. Zusjes met vriendjes kwamen ook langs, iedereen had verkoeling nodig!

Nu moet ik mij er echt toe zetten om iets te gaan eten... heb daar toch echt geen zin in!

Vanavond misschien nog even naar het zwembad, afkoelen!

Het lijkt erop dat er niemand aan het bevallen is van ons, zou het dan toch echt zo zijn dat er tijdens een hittegolf weinig baby`s geboren worden?
Ik heb me door de hitte niet laten weerhouden en ben vannacht probleemloos bevallen van een prachtige zoon, maar in het ziekenhuis was het inderdaad rustig, en bij de kraamzorg ook: ondanks de vakantie krijgen we waarschijnlijk de geïnduceerde uren.

Fussie, dat had ik nou niet verwacht, dat ik eerder zou bevallen dan jij!
Heee proficiat zeg!!!!

Dat is snel gegaan dan, of niet?

Geniet ervan!!
Miffy, proficiat! Ik had het bij de oranje mutsen al gelezen

Fijn dat alles goed gegaan is. En dat je eerder dan mij bent bevallen, hee, ik wilde persé de 40 weken halen he?
Miffy, gefeliciteerd!!!!!

En wat heerlijk dat het probleemloos is gegaan.. en inderdaad snel of niet?

En nu genieten!!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Miffy, van harte gefeliciteerd! Met de geboorte van jullie zoon!

Nou heerlijk genieten, ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren met deze warmte!
hiep hiep hoera! weer een gezonde zoon geboren! gefeliciteerd miffy. Wil je nu de uitkomst bekend is wél in de tabel?
Veel jongens trouwens ook, of lijkt dat maar??

Nou, ik heb er voor vandaag weer genoeg aan nuttige activiteiten opzitten en ga nu lekker koel douchen en een boek lezen in bed. Heerlijk!
Miffy, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Fijn dat alles goed is verlopen.

Ik ben dit weer ook helemaal zat. Hier ook geen enkels meer te bekennen en voeten die een keer zo dik zijn. Bleh.

De laptop is ook warm dus ik stop er voor nu mee.
Hiep hiep hoera voor miffy n dr zoontje. Gefeliciteerd dame. Wat goed dat t probleemloos ging. Nu mag t genieten beginnen.

Kom op allis keye en fussie. Nu jullie nog:-)

hier alles prima.
Trouwens. Als je op t tabel kijkt, valt het op de de baby's zwaarder worden naarmate de data vorderen. Mango onze lieve hekkensluiter succes met baren hahh grapje hoor!
Haha MevrS, denk dat je gelijk krijgt hoor, wat gewichten betreft!!! Dit kleine reusje in mij schatten ze nu al in op ruim 8.5 pond en we moeten nog even! Dus die kan straks onderaan in de tabel! Misschien dat het meevalt, ben benieuwd!

Enne Miffy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!! Fijn dat alles goed is gegaan, ook omdat het wel even spannend was natuurlijk, met het bloedverlies en je zo hoopte op een thuisbevalling. ZIjn jullie nu alweer thuis?

Volgens mij vliegen hier steeds zwaluwen over, die vliegen heeel hard en maken een bijzonder geluid. Wel apart. Verder is het hier zo windstil, heb prachtiguitzicht over de velden, t ruikt ook helemaal lekker naar vers gras ofzo. ZIjn vast ergens aant maaien.

Temp. wordt langzamerhand wat aangenamer!!

Alle dames die erg veel last hebben van de warmte, sterkte!!!

Vanav alleen fruitsalade gegeten met yoghurt toe.. nu trek..wat zal ik gaan eten? Of toch maar niets....Dilemma!!

Enne, op terras viel me mee, was in piepklein mini dorpje, dus wel wind van het veld, zat onder grote parasol, luchtig jurkje aan, goed te doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven