**LDR deel 15**

05-07-2010 11:09 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 15!

De jubileum-editie!

Hopelijk wordt dit dan de link naar deel 14[/img]
He bah wat naar

Ik vind 100km niet ver, ook niet binnen NL. Maar sommige mensen vinden het anders. Eigenlijk vind ik 500km ook niet zo heel ver weg meer Maar zo ver weg zit je nu toch ook weer niet?

Groepsreizen heb ik geen verstand van, maar heb ooit eens gekeken bij iets van adventure vakanties. Leek me superleuk, maar ook heel erg boven budget. Wil je echt niet alleen op vakantie? Ik heb superveel zin om in the middle of nowhere te gaan kamperen, maar geen auto, dus ik kom er niet en ook geen gezelschap. Kampvuurtje, campingeten, ik krijg er altijd zo n vakantie gevoel van.
Nee, ik vind ook niet dat ik ver weg zit. Maar ja, hiervoor zat ik in Z-Amerika Alles is relatief.

Ik vind vakantie nou juist zoiets om met een geliefde of goede vriendin te doen. Dus als ik dat alleen ga doen, lijkt me dat zo confronterend! Net als terrasje pakken, uit eten etc, dat zijn voor mij dingen die je samen met leuke mensen doet.

Grappig genoeg kan ik me thuis juist altijd prima alleen vermaken en fietsen of wandelen vind ik ook helemaal niet erg om alleen te doen, zolang het voor een dagje is.

Ik had vorig jaar zo'n folder met adventure reizen en die waren idd duur (en o zo verleidelijk!). Maar als ik daarmee bijv naar Mongolië of Iran ofzo zou kunnen zou me dat wel weer waard zijn (budget gelukkig aanwezig).

Een auto is nog wel te huur toch? Of heb je geen rijbewijs?
Oh snorhaar wat klote voor je! Bij mij gebeurde ongeveer hetzelfde: hij zag het niet zitten door de afstand. Als ik realistisch ben geef ik hem gelijk, maar wat doet het pijn dat je uit elkaar gaat terwijl je elkaar zo leuk vindt, alleen maar door stomme praktische zaken als afstanden.

Over alleen op vakantie gaan: ik vind dat heerlijk. Je zit nooit lang alleen of zonder aanspraak want als je daar zin in hebt leer je erg makkelijk mensen kennen juist doordat je alleen bent. Dat is tenminste mijn ervaring. En een ding dat ik van Bassist heb geleerd is openstaan voor iedereen en met allerlei mensen even een praatje maken. Sinds ik dat doe heb ik allerlei mensen leren kennen en dat is zo leuk.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Vriend en ik gaan voor het eerst samen op zomervakantie. We gaan naar Kreta. Kijk er erg naar uit!! Ben nog nooit met een lover op vakantie geweest.

Ben vorig jaar maar uit nood nog een keer met m'n ouders meegeweest. Beter als geen vakantie dacht ik. Vriend kon toen geen vakantie meer krijgen van zn werk.

Dit jaar ook bijna niet. Zat al zo'n beetje te kijken naar waar ik alleen heen kon. Beetje eenzaam in het begin misschien maar ik ontmoet vast wel snel mensen. Gewoon lekker alleen gaan! Anders een groepsvakantie of een reismaatje zoeken (niet op/in dezelfde kamer/tent slapen).
.
.
Ik heb nog steeds het idee dat ik dicht bij huis zit. En momenteel hard aan t dromen van de avonturen die ik nog wil maken. In de top tien staan in ieder geval met de siberie express vanuit moskou naar peking en dan overal uitstappen Graag zou ik ook nog eens naar centraal-azie willen (de laatste restjes van het Aral meer bekijken) en de kaukasus. Hmm, reizen *zucht*

Oh ja, die auto, die kan ik wel huren maar die kost geld, en dat heb ik momenteel niet. En ik vind daarnaast DL niet zodanig insprirerend dat ik hier bakken met geld wil uitgeven om wat van het land te zien.

Dat gevoel met terasjes pakken, uit eten enzo dat herken ik wel. Alleen vind ik dat echt niet leuk om te doen. Zo ongezellig.
Alleen uit eten op vakantie vind ik helemaal niet erg, maar in mijn eigen stad vind ik er geen reet aan. Naar de bioscoop danweer wel, want dan zit je toch te kijken naar iets, dat doe ik soms juist graag alleen.

Wat jammer zeg, Snorhaar, dat het zo moet lopen. ik denk soms ook dat ik er misschien te makkelijk over denk. Een goede vriendin van me is nu getrouwd met de man waar ze 3 weken voordat ze voor 2 jaar naar Oost-Afrika vertrok (en het is een heel leuk setje!). Misschien maakt dat me wel erg optmistisch? Nou ja, vind het erg jammer voor je hoor.

Marg, inderdaad, ik heb het druk, maar naast mijn werk ook niet zo heel veel te doen, dus dan is contact met de rest van de wereld wel iets waar je misschien te veel mee bezig gaat. Ik wel tenminste. En hoewel ik dit vaker heb gedaan is het ritme heel anders. Ik ben gewend aan 10 dagen middle of nowhere, dan een paar dage (grote) stad en dan weer terug. Nu zit ik middle of nowhere, maar wel met internet toegang en zo. Nou ja, ik vind wel een manier om er mee om te gaan hoor.
Ik vind dat het wel heftig klinkt, 3maanden in de middle of nowhere met dezelfde mensen en ook nog eens zulke lange dagen. Respect.

Hier wordt gevierd alsof DL de finale gewonnen heeft... vuvuzela's en volgens mij ook een fikkie ergens want er fikt iets heel erg goed. Goed, zolang 't mijn huis maar niet is dan zal 't wel ok zijn.

Hebben jullie het ook zo WARM?
Etentje bij collega was erg gezellig. Maar het is echt just friends. En hoe stoer ik er gisterenavond over deed, hoe kut vind ik het nu. Ben wel blij dat ik nu eindelijk échte duidelijkheid heb, maar dat neemt niet weg dat ik nu hier wel potje zit te janken...
Jooles Is het uitgesproken?

Eigenlijk hoop ik dat Nederland vanavond niet wint. Ik wordt helemaal gek van de voetbalgekte. En Ik wordt er al ziek van als ik denk dat ik dinsdag naar mijn werk moet en er tergelijk de huldiging plaatsvindt. Hoewel dat is ook niet eerlijk, wensen dat ze niet winnen omdat het jou persoonlijk beter uitkomt. Ik kan beter in het belang van het land denken en dan moeten zij natuurlijk wel winnen. Is ook goed voor de economie en het samenhoorigheidsgevoel en wat ook nog alles las ik in de krant. Dus laat ze maar winnen en dan zijn in een klap alle problemen voorbij.
.
Ik ben natuurlijk in Duitsland opgegroeid en ook mijn ouders wonden daar al ten tijden van de wks 74 en 78, dus het hele trauma is een beetje aan mijn familie voorbij gegaan. En echt, ik vind die mensenmassas vreeselijk. Gelukkig heb ik de mogelijkheid om met de auto naar het werk te gaan, want Amsterdam CS wil ik zeker mijden dinsdag, of ze nu winnen of niet.

Mijn nicht die wél een grote fan is, had er ook een hard hoofd in dat "we" winnen. Maar ze zei dat wij dan tenminste ons eigen voetbal trauma hebben en snappen hoe het onze ouders in de jaren 70 verging

Wij gaan zo naar vrienden en daar kijken. Zij zitten in een huisje aan het water vakantie te houden. Maar nu betrekt het hier helemaal en gaat heel hard waaien. Niet handig.
.
.
Ik kijk alleen :( En dit komt door mijn stomme verlegenheid. Ik kwam erachter dat er toch een kroeg is waar ook andere NL's naar toe zouden gaan. Raak ik eerst de weg kwijt, en vervolgens is het volledig afgeladen en durf ik niet meer naar binnen. Ik baal dat mijn verlegenheid me hier weer eens heeft tegen gehouden. Verder kon ik mijn huisgenoten niet meer vinden, want die gingen eerst nog eten ergens, dus nu zit ik toch alleeen thuis. En ach ja, 't is maar voetbal he
Zonde mevrouwtje Z, dit is volgens mij juist een avond/gelegenheid dat je probleemloos aan kan schuiven bij mensen die je niet tot nauwelijks kent!

Ik kijk overigens helemaal niet, want ik heb nou eenmaal niets met voetbal. Maar is het spannend tot nu toe?
Volgens mij krijgt de term

olé olé olé olé

een andere betekenis nu.

Maar laten we het over wat anders hebben.

Heb je nog geneukt?

(Noodmaatregel maar je moet toch iéts..?)
Ik wel ja (noodmaatregel?)
olé olé olé! Die is leuk ja.

Jammer maar helaas. Moest wel meteen aan Marg denken net. Verder wat ik zeg: jammer maar helaas. Ik kan er niet wakker van liggen.
Spijker: doe dan wat meer verhaal!

Kjong: ben je nog only the lonely?
1x is wel genoeg
Hoe jammer is dat? Tsk, Spaanse fuckers.

De spanning is uit mijn lichaam dus kan nu in bed storten. Al vermoed ik dat het nog lang onrustig blijft met mensen die op straat lopen te roepen. Als we hadden gewonnen had ik dat geen probleem gevonden, nu denk ik: 'houd je rotkop en ga naar huis'.

Jooles, wat jammer! Is het uitgesproken? Heeft hij ook verteld waarom hij vorige week dan wel klef liep te doen? Was het het bier-zon-gezelligheid-gevoel?

MZ, sukkeltje, dit was dé avond geweest om aan te schuiven bij het Nederlandse gezelschap. Waarschijnlijk kende niemand elkaar, maar deerde dat niemand.

Kjong, aan wie vraag je of er nog geneukt is? Wat direct overigens.
Jooles, idd jammer. Klote zelfs.

En Snorhaar ook. Vooral als 't om randvoorwaarden gaat, en niet om de liefde.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven