Leuk idee? Slecht idee?

10-07-2010 19:54 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
I.v.m herkenning
quote:Kleintjecool schreef op 10 juli 2010 @ 20:08:

[...]

Ik ook, zeker dat je dit nu moet vragen op een forum. Als je hem al 4 jaar kent en jullie gaan binnenkort samenwonen zit het ergens toch wel goed? Je vraag komt nu over als iemand die net een half jaar met iemand aan het daten is en net de sleutel van zijn huis heeft gekregen...

Als mijn vriend mij een week niet wil zien, dan zit het NIET goed in mijn ogen. Ik ga dan echt niet rustig zitten afwachten omdat het heus wel goed zit als je al vier jaar een relatie hebt en je binnenkort gaat samenwonen. Juist met dat in mijn achterhoofd zou ik echt niet rustig kunnen zitten.

Ik zou hem bellen en om uitleg vragen. Vraag hem om bevestiging.
Zeker geen goed idee.

Ik zou hem die week rust geven en daarna in een gesprek vertellen dat je het niet netjes vond om zo met je om te gaan. Hij moet toch ook beseffen dat hij je vanaf october niet zomaar een week aan de kant kan schuiven. Laat hem voor nu hoe moeilijk het ook is gewoon met rust
Zou ook echt bespreken hoe dit in de toekomst anders opgelost kan worden waar jullie beiden zich in kunnen vinden.
...
anoniem_99821 wijzigde dit bericht op 10-07-2010 23:14
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
als ik het zo terug lees

ben ik misschien ook wel een muts hoor..

Maar ik word hier gewoon onzeker van..

Als we dan de goede kant op gaan, waarom doe je dan zo kortaf?
Geloof gewoon wat hij je heeft geschreven, niet zo onzeker! Heb ook een man die wat tijd nodig heeft voor zijn gevoel na een dipje, is toch best begrijpelijk...
Ik zou het niet doen, hij heeft aangegeven dat hij je even niet wil zien, dan moet je ook niet alvast in zijn bed gaan liggen, want wees eerlijk, dat doe je om te weten of hij wel thuiskomt cq of hij wel alleen thuis komt, toch? En dat weet hij ook wel.
quote:juno2001 schreef op 10 juli 2010 @ 20:27:

Geloof gewoon wat hij je heeft geschreven, niet zo onzeker! Heb ook een man die wat tijd nodig heeft voor zijn gevoel na een dipje, is toch best begrijpelijk...Er lopen dus meer van dit soort exemplaren rond ;) haha
quote:citronella schreef op 10 juli 2010 @ 20:28:

Ik zou het niet doen, hij heeft aangegeven dat hij je even niet wil zien, dan moet je ook niet alvast in zijn bed gaan liggen, want wees eerlijk, dat doe je om te weten of hij wel thuiskomt cq of hij wel alleen thuis komt, toch? En dat weet hij ook wel.

Dat is niet de insteek, wil gewoon even met hem knuffelen ( zien dat alles goed zit)

Maar jullie laten mij wel inzien dat het inderdaad over zou komen als behoorlijk stalking
quote:toffifee schreef op 10 juli 2010 @ 20:22:

[...]

Als mijn vriend mij een week niet wil zien, dan zit het NIET goed in mijn ogen. Ik ga dan echt niet rustig zitten afwachten omdat het heus wel goed zit als je al vier jaar een relatie hebt en je binnenkort gaat samenwonen. Juist met dat in mijn achterhoofd zou ik echt niet rustig kunnen zitten.

Ik zou hem bellen en om uitleg vragen. Vraag hem om bevestiging.Dat betekent dat iemand dus niet even rust mag hebben? TO gaat over zijn grenzen door daar geen gehoor aan te geven. Bovendien, juist als een realtie wel ok is kan je dus soms rustig een weekje (en soms langer) je terugtrekken. Hij geeft dit aan en zij loopt nu te trekken. Lijkt me niet heel bevorderlijk. Gewoon even laten...kan iemand toch gewoon behoefte aan hebben na een lang en intensief gesprek
Uitermate slecht idee!!!!
The time is now
quote:ThingsToDo schreef op 10 juli 2010 @ 20:08:

[...]

Nou nee, dat is niet mijn idee.. hij woont nog gewoon thuis, dus lijkt me nogal raar als er dan ineens s'ochtends iemand anders dan ik tegenover zijn moeder aan de ontbijttafel zit ;)

Maar snap dat je dat denk

Als ie nog thuis woont zou ik het al helemáál niet doen... Denk je niet dat zijn ouders raar opkijken dat hun zoon even rust wil en jij dan in zijn bed wil gaan liggen?

Ik zie het ook al helemaal voor je: je vriend komt thuis na een stevige nacht doorhalen met zijn vrienden en treft jou onverwacht in bed aan. Het is veel later dan jij had verwacht, waardoor je nog onzekerder bent geworden. Hij is moe heeft net iets te veel gedronken om goed te reageren, jullie reageren daardoor compleet verkeerd op elkaar en voor je het weet: knallende ruzie midden in de nacht. Met je schoonouders in de slaapkamer naast je.
quote:Banba schreef op 10 juli 2010 @ 20:32:

Uitermate slecht idee!!!!

I know I know dankzij jullie ;)

Ga het ook niet meer doen hoor..

Jullie hebben mij wel laten inzien dat, dat een beetje stalking zou overkomen..

Mijn vraag is nu meer.. wat moet ik dan wel doen?

Hem echt helemaal totaal met rust laten.. hem laten komen..

En hebben jullie zelf ook zulke vrienden/mannen/kennissen ;)
Ik zou er nog één sms aan wagen waarin je hem vetelt dat hij zelf maar weer contact moet opnemen als hij tijd genoeg heeft gehad. Verder niet meer bellen/mailen/smsen/in bed gaan liggen.
The time is now
ik ben even weg.. reageer zometeen weer op jullie antwoorden.. Alvast Bedankt ;)

Zeker bedankt dat jullie mij van deze ( blijkbaar stomme ;) ) actie hebben afgehouden
quote:ThingsToDo wrote on 10 July 2010 @ 20:12:

[...]

heel serieus, anders zou ik niet gaan samenwonen in een koopwoning.

Maar toch, ik word gewoon onzeker van zijn gedrag tegenover mij op dit moment.

En dat heeft misschien ook wel weer met mijn jaloerse kant te maken.

Waarom ga je wel met die meiden ( het zijn gewoon vriendinnen van hem, maar toch ) stappen en leuke dingen doen ( naar het strand enz ) en doe je nu zo kortaf tegen mij.

Snap je..

Nee, ik snap het niet. Maar dat is mijn probleem. Jullie probleem is veel groter.

Iemand gaf hier de briljante tip om hard-to-get te spelen; waarom niet meteen gaan voor die liefdesbaby? Dat lost álles op...
Ik snap het wel hoor, snap ook wel dat je je zorgen maakt of het nog goed zit en dat je onzeker wordt van zijn gedrag maar ik zou het niet pushen, geef hem even de ruimte. Ik zou ook niet over en weer blijven sms'en als hij zo kortaf is. Probeer, als je dat kunt het even te laten en te wachten tot hij contact met je opneemt. En als dat je te lang duurt, probeer dan eerlijk te blijven, dus niet in een poging toch bij hem te zijn alvast in zijn bed gaan liggen maar gewoon melden dat je door zijn afwijzende houding onzeker bent geworden over jullie relatie.
quote:ThingsToDo schreef op 10 juli 2010 @ 20:30:

[...]

Dat is niet de insteek, wil gewoon even met hem knuffelen ( zien dat alles goed zit)

Maar jullie laten mij wel inzien dat het inderdaad over zou komen als behoorlijk stalking

Dat is begrijpelijk, gezien jouw onzekerheid. Maar ik denk dat hoe harder jij gaat trekken, hoe geïriteerder hij raakt.

Ik vond de tip van nog 1 sms -ik hoor het wel wanneer je weer normaal kunt doen- een hele goede maar doe dat niet vanavond met je dronken hoofd.
Als je dat knuffelen vervangt door geweldige seks, denk ik dat hij het leuker vindt. Ik zou het persoonlijk wel kunnen waarderen als er spanningen waren dat mijn vriendin me zou bespringen als ik binnen kwam. Maar ik ben dan ook een man hè ;)
quote:ThingsToDo schreef op 10 juli 2010 @ 20:34:

Mijn vraag is nu meer.. wat moet ik dan wel doen?

Hem echt helemaal totaal met rust laten.. hem laten komen..

En hebben jullie zelf ook zulke vrienden/mannen/kennissen ;)Gewoon, wat hij zegt. Hem even met rust laten, dus ook even geen smsjes over wat je aan het doen bent. Heb je zelf ook mooi even de tijd om na te denken wat je hier mee wil. En spreek dan volgende week samen af om e.e.a. te bespreken.
quote:robbie75 schreef op 10 juli 2010 @ 20:53:

Als je dat knuffelen vervangt door geweldige seks, denk ik dat hij het leuker vindt. Ik zou het persoonlijk wel kunnen waarderen als er spanningen waren dat mijn vriendin me zou bespringen als ik binnen kwam. Maar ik ben dan ook een man hè ;)Ook als je ouders in de kamer naast je dat alles kunnen horen?
Iemand gaf net de tip om hard-to-get te spelen. Werkt inderdaad prima... als je net twee maanden aan het daten bent. Sorry hoor, maar ik vind het nogal kinderachtig gedrag dit, vooral als je je bedenkt dat jullie al vier jaar iets hebben en gaan samenwonen. Ik word af en toe ook gek van mijn partner en hij van mij, dat hoort erbij als je samen woont. Maar dat los je dan op, je zegt niet 'ik moet je even een week niet'. Sowieso... hoe gek ik soms ook van mijn vriend word, ik wil hem echt niet een week missen!! En hij mij ook niet. Dus misschien toch eens aan je vriend vragen of hij het nog wel serieus opneemt. Zo ja, dan wordt het tijd dat-ie volwassen omgaat met jullie relatie.
Niet bij hem gaan slapen, de bal ligt bij hem. Spontaan in zijn bed gaan liggen is iets wat 'Bloemetje' - wie kent haar nog? - zou doen.

(Supermosterd natuurlijk, maar ik geeft het nog maar eens aan)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy wrote on 10 July 2010 @ 21:13:

Niet bij hem gaan slapen, de bal ligt bij hem. Spontaan in zijn bed gaan liggen is iets wat 'Bloemetje' - wie kent haar nog? - zou doen.

(Supermosterd natuurlijk, maar ik geeft het nog maar eens aan)'De bal ligt bij hem' vind ik weinig constructief en wijst er wat mij betreft wel degelijk op dat je dan echt nog niet klaar bent voor een serieuze relatie.. laat staan samenwonen.. laat staan samen een huis kopen!...
TO volgens mij heeft jouw vriend best een lief smsje gestuurd. En daarbij begrijp ik uit diezelfde post dat jullie elkaar een week niet zien ivm werk enzo. Dus niet heel bewust omdat hij tijd nodig heeft oid.

Waarom dan zo onzeker? Alleen omdat hij minder smsjes stuurt? Of zonder kusjes ?

Ik word echt oud geloof ik.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven