Leuk idee? Slecht idee?

10-07-2010 19:54 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
I.v.m herkenning
Ik word ook oud geloof ik, want sinds wanneer zijn dingen als relatie-strubbelingen handig om via sms te bespreken?
Slecht idee! Of ben ik nu mosterd?
quote:lolapaloeza schreef op 10 juli 2010 @ 21:48:

TO volgens mij heeft jouw vriend best een lief smsje gestuurd. En daarbij begrijp ik uit diezelfde post dat jullie elkaar een week niet zien ivm werk enzo. Dus niet heel bewust omdat hij tijd nodig heeft oid.

Waarom dan zo onzeker? Alleen omdat hij minder smsjes stuurt? Of zonder kusjes ?

Ik word echt oud geloof ik.

Hij reageerd al 4jaar altijd hetzelfde via de sms.. gewoon lief en met veel kusjes enzo.. ( daar ben ik dus inmiddels aan gewend geraakt) en dan juist na een lang gesprek, Wil ik juist aan hem laten zien van, Oke we hebben over veel dingen gepraat we zijn overal uitgekomen.. ik vind je nog lief

Maar hij daarintegen reageerd 2 dagen heel lief.. en dan ineens wil hij me een week niet zien ( ik werk wel avonden, maar normaal zie ik hem dan daarna of slapen we samen ) en hij reageerd helemaal niet of zeer kortaf met 2 woorden..

Hier ga ik dan wel over twijfelen..
quote:ThingsToDo schreef op 10 juli 2010 @ 19:59:

jeah i know.. maar voel me een beetje aan de kant gezet, snap je..

Dacht dat we alles uitgesproken hadden en dan ineens echt totaal geen interesse meer, terwijl we al 4 jaar samen zijn..

Wil hem graag zien/spreken weten hoe het nu allemaal gaat en zit..

Maar dan moet ik denk ik toch afwachten tot volgende week..

Jullie hebben niet alles uitgesproken. Jullie zijn al 4 jaar samen dus dat gedrag gaat al over een langere tijd.

Jullie hebben dingen besproken, en hij wil nu ruimte om dit te laten bezinken en te kijken hoe en of hij verder kan. Dat is iets heel anders. Dat zou jij ook moeten doen, alhoewel ik nu het idee heb dat jij onder uitgesproken verstaat; Ik heb mijn best gedaan om alles recht te praten en beterschap te beloven, mijn ding gezegd en nu moet hij het allemaal maar accepteren en goed vinden ondanks alles wat het met hem heeft gedaan en bij hem heeft losgemaakt.

Zie je het verschil? Geef hem even die rust. Als hij bij jou wil zijn dan komt hij wel weer.
quote:toffifee schreef op 10 juli 2010 @ 20:22:

[...]

Als mijn vriend mij een week niet wil zien, dan zit het NIET goed in mijn ogen. Ik ga dan echt niet rustig zitten afwachten omdat het heus wel goed zit als je al vier jaar een relatie hebt en je binnenkort gaat samenwonen. Juist met dat in mijn achterhoofd zou ik echt niet rustig kunnen zitten.

Ik zou hem bellen en om uitleg vragen. Vraag hem om bevestiging.

Aan de andere kunt kun je ook bedenken; Als mijn vriend mij een week niet wil zien, dan zit er iets NIET goed, en moet je zelf ook die tijd gaan nemen om na te denken over de oorzaak en over hoe jij verder wil. Afhankelijk daarvan kun je gaan denken over hoe je het probleem gaat oplossen, en alles bij elkaar ben je zó een paar maanden verder.

Vragen om bevestiging, bij iemand die een week tijd wil nemen om even tot zichzelf te komen en na te denken is gewoon géén goed plan. Als hij een week nodig denkt te hebben, wat maakt dan dat hij na bijvoorbeeld 3 dagen het antwoord ineens weet?
quote:citronella schreef op 10 juli 2010 @ 20:28:

Ik zou het niet doen, hij heeft aangegeven dat hij je even niet wil zien, dan moet je ook niet alvast in zijn bed gaan liggen, want wees eerlijk, dat doe je om te weten of hij wel thuiskomt cq of hij wel alleen thuis komt, toch? En dat weet hij ook wel.Hij woont bij zijn ouders en iemand anders aan de ontbijttafel zetten valt op. TO wil weten óf hij thuiskomt.
quote:EvyBlissy schreef op 10 juli 2010 @ 21:13:

Niet bij hem gaan slapen, de bal ligt bij hem. Spontaan in zijn bed gaan liggen is iets wat 'Bloemetje' - wie kent haar nog? - zou doen.

(Supermosterd natuurlijk, maar ik geeft het nog maar eens aan)OMG, haal dat trauma nog even omhoog.
quote:EvyBlissy schreef op 10 juli 2010 @ 21:13:

Niet bij hem gaan slapen, de bal ligt bij hem. Spontaan in zijn bed gaan liggen is iets wat 'Bloemetje' - wie kent haar nog? - zou doen.

(Supermosterd natuurlijk, maar ik geeft het nog maar eens aan)Ik ik ik.....en ik zat me toevallig af te vragen hoe het met Bloem en haar relatie was
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heb je inmiddels al weer contact gehad met je vriend?

Zelf zou ik geen contact zoeken (dus ook niet smsen) totdat hij van zich laat horen. Vervolgens zou ik wel aangeven dat deze manier van problemen oplossen voor jou niet goed voelt. Als jullie samenwonen kan je elkaar ook niet opeens een week niet zien.
quote:suuzzz schreef op 11 juli 2010 @ 13:49:

Heb je inmiddels al weer contact gehad met je vriend?

Zelf zou ik geen contact zoeken (dus ook niet smsen) totdat hij van zich laat horen. Vervolgens zou ik wel aangeven dat deze manier van problemen oplossen voor jou niet goed voelt. Als jullie samenwonen kan je elkaar ook niet opeens een week niet zien.

Nee ik heb hem nog niet gesproken..

Maar ik had gister avonddienst tot 11uur..( dus ook weer niet extreem laat ) en nu zie ik op hyves dat hij een groot feest bij hem heeft gehouden voor al zijn vrienden ( en die vriendinnen )

En ik wist van niks...

Sorry hoor maar dat vind ik toch wel heel raar :S

Maar ik ga hem nu ook niet bellen ofzo,.. want ik wil zijn gezicht wel zien als ik er wat van zeg..

Ben echt zwaar boos nu
Lekker dan een groot feest en jij wist van niets. Ik zou 'm nooit meer bellen of sms-en.

Dat koophuis, is dat zijn huis of wordt dat jullie huis?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
en dan lig je daar en dan komt hij niet thuis... wat dan??

laat maar ..verschrikkelijk mosterd
nee het staat op allebei onze namen dus het zou ons huis worden..

Ben echt heel boos/verdrietig nu.. en nu zit ik nog op me werk ook... kan wel janken
is by the way maar goed dat ik dan gister niet naar zijn huis gegaan ben..

Had ik daar al die mensen zwaar feestend aangetroffen..
quote:ThingsToDo schreef op 11 juli 2010 @ 15:28:

is by the way maar goed dat ik dan gister niet naar zijn huis gegaan ben..

Had ik daar al die mensen zwaar feestend aangetroffen..

had je wel meteen kunnen vragen waarom hij ZIJN VRIENDIN ( jij ) niet uitgenodigd heeft..

al mijn alarmbellen gaan rinkelen......
ja inderdaad... maar ik snap het ook echt niet..

Ik werk altijd avonddienst en normaal gesproken kwam ik daarna altijd naar de feestjes of de kroeg of waar ze dan ook maar waren na mijn werk..

Geen enkel probleem..

Maar sinds hij en zijn ( vrijgezelle ) vrienden met die nieuwe groep mensen omgaan... lijkt er veel veranderd :(

Kan echt wel janken nu... Zit ik hier op me @#*& werk.. wil naar huis..
Ik heb nog geen reacties gelezen dus ik zal wel zwaar mosterd zijn maar: Wat snap je niet aan "even geen behoefte aan contact"?!?

Laat hem, hij is toch duidelijk! Hij neemt wel weer contact met je op als hij daar aan toe is. Dus niet bellen, niet smsen en zeker niet in zijn bed gaan liggen.
Je zou 'm even kunnen sms-en om te vragen hoe zijn avond was. Misschien kan hij het vanavond, onder 4 ogen, komen uitleggen.
quote:nikkinuts schreef op 11 juli 2010 @ 15:41:

Je zou 'm even kunnen sms-en om te vragen hoe zijn avond was. Misschien kan hij het vanavond, onder 4 ogen, komen uitleggen.

Dat heb ik net gedaan... maar ik zal toch wel weer geen antwoord krijgen...

Ik bel hem vanavond om 11uur wel.. na mijn werk...

Kijken of hij dan opneemt..

Maar vraag me af of er dan na het WK nog een zinnig woord uitkomt...
Gatver, dat van dat feest klinkt inderdaad niet hoopgevend. Het enige zinnige dat ik kan zeggen is: praat het face to face uit op een rustig moment, in nuchtere toestand. Sterkte!
quote:Naomii schreef op 11 juli 2010 @ 15:49:

Gatver, dat van dat feest klinkt inderdaad niet hoopgevend. Het enige zinnige dat ik kan zeggen is: praat het face to face uit op een rustig moment, in nuchtere toestand. Sterkte!

ja daarom ga ik hem nu ook niet bellen.. hoe graag ik het ook zou willen..

Dan maar op me handen zitten nu..

En zal hem vanavond eens bellen.. kijken of er nog wat zinnigs uitkomt...

En anders maar weer wachten tot dat ik hem zie..
Ik zou 'm vanavond niet bellen hoor, want wat je zegt er komt waarschijnlijk geen zinnig woord uit.

Het lijkt me ontzettend moeilijk, maar laat 'm vandaag links liggen.

Je hebt hem een sms gestuurd, als hij niet reageerd moet je morgen actie ondernemen.

Vandaag niet, die 'lol' moet je hem niet gunnen.
quote:nikkinuts schreef op 11 juli 2010 @ 15:53:

Ik zou 'm vanavond niet bellen hoor, want wat je zegt er komt waarschijnlijk geen zinnig woord uit.

Het lijkt me ontzettend moeilijk, maar laat 'm vandaag links liggen.

Je hebt hem een sms gestuurd, als hij niet reageerd moet je morgen actie ondernemen.

Vandaag niet, die 'lol' moet je hem niet gunnen.dat is waar... maar zal lastig worden... doe me best..
Maar zijn zijn vrienden ook niet een beetje jouw vrienden?
quote:kersenoogje schreef op 11 juli 2010 @ 16:00:

Maar zijn zijn vrienden ook niet een beetje jouw vrienden?

Ik zou de vrienden er niet in betrekken..

Ten eerste houden ze elkaar waarschijnlijk de hand boven het hoofd en als hij erachter komt zijn de rapen helemaal gaar. Daarnaast kan het ook weel controlerend en jaloers overkomen. Niet slim.

In ieder geval; het wordt steeds vreemder. Ik kan me voorstellen dat je er enorm mee in je maag zit. Probeer de tijd uit de zitten totdat hij contact opneemt. Dat hij dat niet; dan mag je voorzichtige conclusies gaan trekken.

De vraag is ook in hoeverre je je op deze manier wilt laten behandelen. Nu en in de toekomst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven