Hè bah, onweer...
zaterdag 10 juli 2010 om 21:15
Hier, waar ik woon dus, is het onweer net begonnen. En ik ben alleen thuis... Al zolang als ik me kan herinneren ben ik er als de dood voor. Regelmatig ben ik m'n bed uit gevlucht om op de gang, waar geen ramen zijn, met mijn ogen dicht en vingers in mijn oren af te wachten tot het voorbij was. Niet echt normaal gedrag voor een volwassene, maar ja.
Wie is er ook zo bang? Of wie vindt het juist heel mooi, en waarom?
Help mij afleiden tot de bui voorbij is
Wie is er ook zo bang? Of wie vindt het juist heel mooi, en waarom?
Help mij afleiden tot de bui voorbij is

zaterdag 10 juli 2010 om 23:23
quote:Sarah Scott schreef op 10 juli 2010 @ 23:17:
[...]
Paniek paniek!
Wat dacht je ervan dat dat gewoon het afkoelen van de straat is? Doe er een windvlaagje bij et voilá, daar is je 'rookpluim' Nou daarvoor knetterde het enorm hard! als zo'n vuurwerk-mat. en de pluim vloog hoog, zo de straat uit.
[...]
Paniek paniek!
Wat dacht je ervan dat dat gewoon het afkoelen van de straat is? Doe er een windvlaagje bij et voilá, daar is je 'rookpluim' Nou daarvoor knetterde het enorm hard! als zo'n vuurwerk-mat. en de pluim vloog hoog, zo de straat uit.
zaterdag 10 juli 2010 om 23:27
quote:Gravinnetje schreef op 10 juli 2010 @ 22:49:
Ik dacht dat het hier voorbij was, krijgen we ineens vrij snel achter elkaar megaflitsen en oorverdovende donder. Wauw! Zo heftig dat ik de boel toch ook maar ga uitgooien nu.
Ja Gravinnetje ... het was hier best heeeeeeel erg heftig hè? Ik geloof niet dat ik 't ooit zo erg heb meegemaakt. Maar ik vind 't niet eng hoor. Mijn jongste dochter is zelfs overal doorheen geslapen en de oudste dochter is in bed wat gaan lezen.
Mijn moeder belde om te vragen hoe 't met ons was, maar volgens mij wilde ze gewoon zelf gerustgesteld worden dmv een lekker kletspraatje.
Ik vond het vooral een fascinerend gezicht. Moet wel zeggen dat er op een gegeven moment een stanklucht in mijn huis kwam. De riolering zal het wel even moeilijk hebben gehad, maar ja wat wil je ..... er is echt heeeeeeeel veel regen gevallen (nog steeds volgens mij).
Ik dacht dat het hier voorbij was, krijgen we ineens vrij snel achter elkaar megaflitsen en oorverdovende donder. Wauw! Zo heftig dat ik de boel toch ook maar ga uitgooien nu.
Ja Gravinnetje ... het was hier best heeeeeeel erg heftig hè? Ik geloof niet dat ik 't ooit zo erg heb meegemaakt. Maar ik vind 't niet eng hoor. Mijn jongste dochter is zelfs overal doorheen geslapen en de oudste dochter is in bed wat gaan lezen.
Mijn moeder belde om te vragen hoe 't met ons was, maar volgens mij wilde ze gewoon zelf gerustgesteld worden dmv een lekker kletspraatje.
Ik vond het vooral een fascinerend gezicht. Moet wel zeggen dat er op een gegeven moment een stanklucht in mijn huis kwam. De riolering zal het wel even moeilijk hebben gehad, maar ja wat wil je ..... er is echt heeeeeeeel veel regen gevallen (nog steeds volgens mij).
zaterdag 10 juli 2010 om 23:29
ik woon vlakbij amsterdam en hier was het ongeveer een kwartier geleden wel echt heel heftig..
Regen valt met bakken uit de lucht en veel bliksem en donder...
Helaas is 1 kat buiten en wil ie echt niet komen als ik roep
hopelijk ergens veilig onder een auto ofzo...
Vriendlief is ook nog bij een vriend en moet ook nog met de auto naar huis!
Hoop maar dat het snel weer klaar is,wel lekker afgekoeld trouwens!
Regen valt met bakken uit de lucht en veel bliksem en donder...
Helaas is 1 kat buiten en wil ie echt niet komen als ik roep

Vriendlief is ook nog bij een vriend en moet ook nog met de auto naar huis!
Hoop maar dat het snel weer klaar is,wel lekker afgekoeld trouwens!
zaterdag 10 juli 2010 om 23:30
sjonge ik ging even mijn zoon troosten. Uur aan de borst (af en aan) tot hij rustig was. Het was ook 31 graden op zijn kamer omdat we vanwege de wind toch maar de ramen hadden dicht gedaan.
Hier is het nu overgewaaid en er staat een brandweerwagen in de straat maar volgens mij niks ernstigs.
Jullie hebben mekaar lekker vrolijk zitten maken hier lees ik. Puntje gaat het zelf al relativeren. Dat is dan wel weer goed lijkt me. haha met rubberen slippers achter je laptop
Hier is het nu overgewaaid en er staat een brandweerwagen in de straat maar volgens mij niks ernstigs.
Jullie hebben mekaar lekker vrolijk zitten maken hier lees ik. Puntje gaat het zelf al relativeren. Dat is dan wel weer goed lijkt me. haha met rubberen slippers achter je laptop
zaterdag 10 juli 2010 om 23:34
quote:Maleficent schreef op 10 juli 2010 @ 23:31:
Hey, maar dit is wel even fijn voor de bossen enzo hier. Het was echt kurkdroog en brandgevaarlijk.Dat is zeker waar! Hopelijk is de grondwaterstand ook weer op peil, en kunnen we er weer voor een paar weken tegenaan voor wat betreft het heule warme weer!
Hey, maar dit is wel even fijn voor de bossen enzo hier. Het was echt kurkdroog en brandgevaarlijk.Dat is zeker waar! Hopelijk is de grondwaterstand ook weer op peil, en kunnen we er weer voor een paar weken tegenaan voor wat betreft het heule warme weer!
zaterdag 10 juli 2010 om 23:42

zaterdag 10 juli 2010 om 23:57
quote:SeptemberGirl schreef op 10 juli 2010 @ 23:54:
waarom hebben jullie allemaal laptops met een stekker? bedoeling van zo'n ding is toch dat je voor een groot deel stekkerloos kan werken? die van mij kan 4 - 5 uur zonder stroom / stekker!
Die van mij is acculoos, vandaar
En omdat ik straks niet 'laptoploos' wil zijn gaat ie nu dus maar uit, al heb ik dan weinig afleiding meer helaas...
waarom hebben jullie allemaal laptops met een stekker? bedoeling van zo'n ding is toch dat je voor een groot deel stekkerloos kan werken? die van mij kan 4 - 5 uur zonder stroom / stekker!
Die van mij is acculoos, vandaar
En omdat ik straks niet 'laptoploos' wil zijn gaat ie nu dus maar uit, al heb ik dan weinig afleiding meer helaas...
zaterdag 10 juli 2010 om 23:58
zondag 11 juli 2010 om 00:03