Hè bah, onweer...

10-07-2010 21:15 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier, waar ik woon dus, is het onweer net begonnen. En ik ben alleen thuis... Al zolang als ik me kan herinneren ben ik er als de dood voor. Regelmatig ben ik m'n bed uit gevlucht om op de gang, waar geen ramen zijn, met mijn ogen dicht en vingers in mijn oren af te wachten tot het voorbij was. Niet echt normaal gedrag voor een volwassene, maar ja.

Wie is er ook zo bang? Of wie vindt het juist heel mooi, en waarom?

Help mij afleiden tot de bui voorbij is
Normaal gesproken zou ik dat wel doen Molie, maar het is zo warm dat ik echt mijn ventilator aan wil laten.
Semper ubi sub ubi
@Geensuus, waar woon jij? Blijf ik daar een beetje uit de buurt!
Ok nu ben ik wel bang met mijn grote muil, ik hoor allemaal geknetter op straat
Ik persoonlijk raak geen stekker meer aan (of misschien moet ik dan mijn rubberen badslippers aantrekken). Het lijkt wel of de tv, die uitstaat, ook een raar geluid maakt. Maar misschien maak ik mezelf wel gek. Kan beter naar bed gaan denk ik :-)
en er trekt een rookpluim door de straat godherejzus
Het is al een tijdje aan het donderen hier, maar baby slaapt overal doorheen.
Hier (veluwe) klapt het er aardig uit nu. Mijn man zei toen hij de buienradar zag dat hey langs zou waaien :- p niet dus.

Ik zit beneden bij de katten nu. Overigens trek ik wel de stekkers eruit als het dichtbij is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hier is het nu over, alleen in de verte wat gerommel en geflits. Het verkeer komt ook weer op gang, dat lag hier even helemaal stil. Het waaide ook als een malle trouwens, mijn gordijnen hingen bijna horizontaal voor het open bovenraampje.

En bij mij is het binnen amper afgekoeld, grrrr!
quote:SeptemberGirl schreef op 10 juli 2010 @ 23:07:

Ok nu ben ik wel bang met mijn grote muil, ik hoor allemaal geknetter op straatquote:Flomy81 schreef op 10 juli 2010 @ 23:07:

Ik persoonlijk raak geen stekker meer aan (of misschien moet ik dan mijn rubberen badslippers aantrekken). Het lijkt wel of de tv, die uitstaat, ook een raar geluid maakt. Maar misschien maak ik mezelf wel gek. Kan beter naar bed gaan denk ik :-) Steek ik nou iedereen aan met mijn rare angsten?
quote:SeptemberGirl schreef op 10 juli 2010 @ 23:08:

quote:molie schreef op 10 juli 2010 @ 23:05:

Ik kan me herinneren van vroeger dat mijn ouders allerlei stekkers eruit trokken. Doen jullie dat allemaal ook en zijn wij gewoon laks?Als het echt vlak boven ons zit doen we dat wel, anders niet.
quote:annie2 schreef op 10 juli 2010 @ 22:58:

[...]

Dus een laptop op schoot geeft hetzelfde effect?

Geen flauw idee, maar 't zou best wel eens kunnen. Met dat noodweer wat ik van jullie hoor had ik de computer allang uitgezet...

Hier schrok ik net hooguit van zwaar vuurwerk

Nou ik heb niet kunnen ontdekken wat dat was..... wel freaky! ben beetje schrikachtig nu. heb m'n rubberen slippers maar aangedaan. volgens mij is het ergste nu wel voorbij hier. pfieuw!

(vervloekt haar vriendje om hij uitgerekend DIT weekend weg moest)
I spoke too early....
Ik heb ook mijn rubberen slippers aangedaan. Telefoon is bijna leeg maar ik durf 'm gewoon niet aan de oplader te hangen. Getsie, ook mijn vriend is uitgerekend nu weg, kan wel even een nuchter persoon gebruiken nu. Ik ga mijn vader wel even bellen. Ben inmiddels in staat om de katten en de konijnen op te pakken en naar mijn ouders te vertrekken.
Ik snap niet dat je op rubberen slippers achter je PC zit. Als het zo erg is, zet dan je PC uit, dat lijkt me wel zo slim.

Paniek paniek!

Wat dacht je ervan dat dat gewoon het afkoelen van de straat is? Doe er een windvlaagje bij et voilá, daar is je 'rookpluim'
Het spookt hier behoorlijk Blij dat ik nu niet aan het kamperen ben
Ik zit achter de laptop (die dus niet aan de stroom hangt). Ga zeker niet achter de pc zitten nu.
Nou, mijn 'gebeden' zijn verhoord, maarre, iets minder mag ook wel
laptops kunnen ook een tijs zonder stroom he!
Nog nooit een betere reden gehoord om voor havaianas te shoppen! Morgen meteen op jacht.
quote:JillM schreef op 10 juli 2010 @ 23:18:

Nou, mijn 'gebeden' zijn verhoord, maarre, iets minder mag ook wel
Hier blijft het maar doorspoken, en de tv zendt niks meer uit zagen we net.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven