Hè bah, onweer...
zaterdag 10 juli 2010 om 21:15
Hier, waar ik woon dus, is het onweer net begonnen. En ik ben alleen thuis... Al zolang als ik me kan herinneren ben ik er als de dood voor. Regelmatig ben ik m'n bed uit gevlucht om op de gang, waar geen ramen zijn, met mijn ogen dicht en vingers in mijn oren af te wachten tot het voorbij was. Niet echt normaal gedrag voor een volwassene, maar ja.
Wie is er ook zo bang? Of wie vindt het juist heel mooi, en waarom?
Help mij afleiden tot de bui voorbij is
Wie is er ook zo bang? Of wie vindt het juist heel mooi, en waarom?
Help mij afleiden tot de bui voorbij is

zaterdag 10 juli 2010 om 23:07
zaterdag 10 juli 2010 om 23:09
zaterdag 10 juli 2010 om 23:09
zaterdag 10 juli 2010 om 23:11
quote:SeptemberGirl schreef op 10 juli 2010 @ 23:07:
Ok nu ben ik wel bang met mijn grote muil, ik hoor allemaal geknetter op straatquote:Flomy81 schreef op 10 juli 2010 @ 23:07:
Ik persoonlijk raak geen stekker meer aan (of misschien moet ik dan mijn rubberen badslippers aantrekken). Het lijkt wel of de tv, die uitstaat, ook een raar geluid maakt. Maar misschien maak ik mezelf wel gek. Kan beter naar bed gaan denk ik
Steek ik nou iedereen aan met mijn rare angsten?
Ok nu ben ik wel bang met mijn grote muil, ik hoor allemaal geknetter op straatquote:Flomy81 schreef op 10 juli 2010 @ 23:07:
Ik persoonlijk raak geen stekker meer aan (of misschien moet ik dan mijn rubberen badslippers aantrekken). Het lijkt wel of de tv, die uitstaat, ook een raar geluid maakt. Maar misschien maak ik mezelf wel gek. Kan beter naar bed gaan denk ik

zaterdag 10 juli 2010 om 23:12
zaterdag 10 juli 2010 om 23:12

zaterdag 10 juli 2010 om 23:16
Ik heb ook mijn rubberen slippers aangedaan. Telefoon is bijna leeg maar ik durf 'm gewoon niet aan de oplader te hangen. Getsie, ook mijn vriend is uitgerekend nu weg, kan wel even een nuchter persoon gebruiken nu. Ik ga mijn vader wel even bellen. Ben inmiddels in staat om de katten en de konijnen op te pakken en naar mijn ouders te vertrekken.