Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Wiehoe, er vallen 3 druppels regen! Nu hopen dat het doorzet!

(Het is net een bevalling!)
Jaaa Momo!!! Gefeliciteerd!!! Wat een mooie namen ook! Ik ga zo even lezen hoe het is en wat ik allemaal gemist heb.

Wij zijn vroeger terug gekomen dan gepland (zou pas morgen of maandag zijn) maar ik hield het niet uit, zo'n last van mijn banden, te heet, harde buiken, niet slapen, rotmatras, geen auto's op het park, zaten helemaal achteraan, dus min. 20 min lopen om ergens te komen, niet leuk dus. We hebben het verder wel leuk gehad hoor, heerlijk gezwommen enzo, maar was er nu wel klaar mee.

Toen belanden we net in de ergste storm die ik ooit heb mee gemaakt, werden zowat van de weggeveegd, (ik ben natuurlijk ook een watje dus ik overdrijf ) met 30-40 km verder gereden, geraakt door de bliksem, auto ontladen tegen lantaarnpaal, maar was een lekker avontuurtje dus. Ben blij dat we thuis zijn!
jeumig geraakt door de bliksem

Wij zitten nog steeds buiten.

Iedereen goede nacht met veel verkoeling!
Hier ook nog steeds geen regen, ja uurtje geleden een paar druppen en dat was ook alles. Zie net op buienradar dat er wel wat aankomt, rond een uur of 1 gaat het hier los denk ik....

Maakte een leuke typ-fout, ipv buienradar stond er buikenradar
quote:Sproet schreef op 10 juli 2010 @ 19:22:

Hahaha, sexy Tarzan-J.!

Vind Mel's zoontje ook om op te vreten op zijn laatste hyves-foto, hahahaha!

Thnx Sproet, is ie niet om op te vreten ....

Hoop dat hij het ons later niet kwalijk neemt .... hahahahaha.

Maar hij vond het geweldig, hij was zoals hij dat zelf noemt een "sauzes" (nee geen saucijs, maar prinses hahahaha)
Ik hoor regen !!!!!
Zo, genoeg avontuur voor jullie Ambroos! Beetje bekomen van de schrik?

Hier onweer in de verte. Ik wil heel veel regen graag!

Mooie man is erg leuk, hij kan zich al omdraaien en hij wil zich optrekken als je hem 2 vingers geeft. Dan zie je zijn schouders omhoog gaan en hij trekt echt aan je vingers. Verder heeft hij me heerlijk onder gespuugd (nou ja, gelukkig zat hij van me af en had ik blote voeten), lekker hier in het babybadje gezwommen en op het kleed gespeeld. Ook heeft hij even in onze kinderwagen geslapen. Handig dat we al die babyzooi al in huis hebben haha..

Momo, ik hoop dat je wat kunt rusten in het ziekenhuis!
't is ook alweer droog.
Goodmurning ladies

Zijn we klaar voor deze heugelijke dag van 11 juli, de dag dat Nederland wereldkampioen wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We gaan als S wakker is even naar Lauwersoog, even uitwaaien en vis eten en dan vanaf vanmiddag al voor de tv, ik wil geen seconde missen

Oh hier wel lekker geonweerd, maar mozes wat was het nog vies plakkerig, heb een heuse ka uu teenacht achter de rug :(
Oh Nut Lauwersoog.... Daar ben ik opgegroeid....
Oh ja?

vakanties ofzo?

En of ik er zin in heb! Ik meld me ook meteen af voor de hele dag! Vanmiddag komen hier 20 man BBQ-en en daarna de wedstrijd kijken! Morgen is Jos ook vrij, en na de echo gaan we wat leuks doen. Dus ik denk dat ik hier morgen ook niet ben.... TOt dinsdag lieverds! Heel heel heel veel plezier vanavond!
quote:nut schreef op 11 juli 2010 @ 08:21:

Oh ja?

vakanties ofzo?Nee man, daar woonde ik vlakbij. Dus ik werkte daar in de horeca (Pierenend bestaat dat nog...) We gingen er altijd heen om te zwemmen en dergelijke! Jeugdherinneringen!
Morgen!

Jaaaa Momo gefeliciteerd met je zoon!!!!!

Wij zijn weer veilig terug uit zeeland. We zijn voor het noodweer aan naar huis gegaan. Zus ging gisteravond om 20.00 pas weg en zijn in extreem weer beland. Gelukkig wel heelhuids thuisgekomen.

En JAAAAAAAAAAA mijn streepje is donkerder! Een echte 2e streep! Kan het nog niet geloven. Durf niet blij te zijn. Raar is dat, ik hoor blij te zijn, maar voelt nog niet zo. Eerst maar die eerste 3 maanden door en zorgen dat kindje blijft zitten. Wel bijzonder, dezelfde periode als L. Dus dat wordt misschien wel 2 verjaardagen op 1 dag. Was met L 19 maart uitgeteld en ik denk met deze zwangerschap 18 maart. Gezien de ervaringen met L zal het wel 2 weekjes eerder komen.

Mijn zwembad is weer gevuld, haha lang leve de regen. Minder leuk is dat mijn mooie paviljoen is gescheurd.
@momo.. gefeliciteerd met jullie zoon!! eindelijk is hij er!

geniet er van!

@toosje.. gefeliciteerd! echt super!
Toosje, wat fijn een tweede duidelijk streep.

En dat van het nog niet blij kunnen zijn kennen bijna alle dames hier maar al te goed !

Mijn jongste is 19 maart geboren. Ik vond het een leuk periode om zwanger te zijn, als je goed zwanger bent is het niet meer zo heet en als het kindje er is kan het al snel lekker met blote beentjes naar buiten.
Nut, veel plezier bij Lauwersoog, ook wij hebben daar heeeel veel tijd doorgebracht (wonen er immers redelijk dichtbij).

Oudste en ik gaan vanmiddag naar zwembad (what's new) jongste mag dan heerlijk slapen en J. blijft graag thuis met hem, ik dus een heerlijk rustig middagje bij het zwembad (weer een wat anders dan achter een peuter aan rennen). J. is met nog geen 10 paarden naar het zwembad te krijgen. Hij vind zwemmen heel leuk, maar ja, dat lukt op mooie dagen natuurlijk niet door de drukte.

Mariëlle, veel plezier morgen bij de echo en ik ben benieuwd hoeveel "babies" je gaat zien hahahahaha.
MAR! Ga je ons tot dinsdag in spanning laten zitten met de echo morgen?? Dat kán dus even niet he???!!

Tssss......

Verder alles goed hier? Momo naar huis vandaag?

Wij hebben vannacht toch nog wat onweer en regen gehad, en ook waait er nog een lekker windje, puur genot!

Wij gaan woensdag lekker op vakantie, dus Nut, hou jij Arie nog binnen tot de 28ste?? Vast wel toch?

Vind live-bevallingen veelste leuk!
De grote dag vandaag! J roept de hele dag al dat we kampioen gaat worden! Laten we het hopen!

Nou hier is het noodweer geweest hoor gisteravond en vannacht! Wegen stonden blank, mega harde onweer ook! Helaas heeft het weinig geholpen want het is weer stik heet!

Mar je kan ons niet in de zenuwen laten zitten hoor! Je smst maar iemand!
Mariel, heel veel plezier morgen bij de echo!

Heb zin in vanavond, we moeten gewoon winnen! Veel kijkplezier allemaal.
Wij gaan morgen op vakantie dus ik moet héél veel geduld hebben voor de uitslag van Marielles echo

Ik hoop dat je een hele mooie echo hebt met 1 of 2 rijstekorreltjes. Succes!!!!!!!!!!!!!!

Ambroos, wat een eng avontuur, brrrrr. Wel weer een mooi verhaal erbij voor verjaardagen. Hopelijk ben je weer een beetje van de schrik bekomen.

Toos, tuurlijk ben je nog niet euforisch. Maar wel zwanger

Nu komen de lááááááááánge weken. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.

Jaaaaa, vanavond worden we kampioen!!!!! Dat moet gewoon!! Jullie ook allemaal heel veel kijkplezier en tot over een dag of 8.

Ik zal jullie missen, meissies. Maar Belgie lijkt me echt superleuk, dus ik heb er toch zin in

Ajuus!!!!!!!!!!!!!!!!
Naski een hele fijne vakantie! Lekker genieten!

Mariel heel veel plezier morgen, hopelijk zien jullie een mooi knipper lichtje! Wat spannend hè meid! O ik weet zo hoe jij in de zenuwen zult zitten morgen!

Ik mag morgen ook weer naar de vk! Maar ga er voor het eerst relaxt naartoe! Het hartje klopte net nog super! Daarna gaan we het eindelijk iedereen vertellen!
Sproet, je kan niet op vakantie hoor ! Wie houd de tabel dan bij ?
ja zo is dat, je neemt de laptop maar mee Sproet!!

S heeft last van z'n lies en dat heeft ie ingesmeerd met tijgerbalsem, is t ook op z'n ballen gekomen, haha hij loopt al n kwartier te ai ai ai-en en wijdbeens
Moom, gefeliciteerd met de geboorte van A! Geweldig zeg Hij is er dus toch uitgekomen

Toos, klinkt allemaal erg positief, die mooie streep.

Wij zitten nu al 2 dgn in Zeeland. Heerlijk weer. M & R zijn aan t vliegeren, zo naar de finale kijken.

Veer, vanmorgen heerlijk gelopen langs t strand, echt geluksmomentje

Meiden, ik hou t kort, ga ook ff naar t strand, veel plezier vanavond. XT
Stay with me, let\'s just breathe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven