Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
quote:Sproet schreef op 10 juli 2010 @ 11:54:

*even hilariteit hier namens K2: Ziet Mart Smeets in een blauw-gestreept shirt op tv. "Is dat Pino?"* hahahah heerlijk die kinderlogica
Waar blijft die plensbui? Ben wel toe een beetje verkoeling.
Dank voor de update Fan, hoop dat alles verder goed gaat en dat ze morgen lekker naar huis kunnen!!
Bij de buren gelezen:

update van moom: Gaat beter met A's temp. We blijven nog wel de nacht, omdat we vandaag geen kraamzorg meer krijgen.
quote:Vera01 schreef op 10 juli 2010 @ 19:09:

Waar blijft die plensbui? Ben wel toe een beetje verkoeling.hier komt ie pas rond 23.00 ofzo...tering dat duurt nog heel lang :(
quote:Vera01 schreef op 10 juli 2010 @ 19:08:

[...]

hahahah heerlijk die kinderlogicaJij noemt dat logica???
Heb een foto van J op mn haaifs gezet in zn onderbroekje, haha het is net een playboy

vooral die dikke pamper eronder
Zie dat op de buienradar er geen enkele bui onze kant op komt, alles gaat over het westen...
Hahaha, sexy Tarzan-J.!

Vind Mel's zoontje ook om op te vreten op zijn laatste hyves-foto, hahahaha!
quote:Sproet schreef op 10 juli 2010 @ 19:20:

[...]

Jij noemt dat logica??? Smeets is toch net zo oud als Pino?
quote:Sproet schreef op 10 juli 2010 @ 19:21:

Zie dat op de buienradar er geen enkele bui onze kant op komt, alles gaat over het westen... nee joh, zet hem op de 24uur.
Ik dacht dat Pino 3 jaar was... Mart een stuk of 80 onderhand...
Valt het in mijn hoekje van NL nog steeds vies tegen hoe veel onweer we krijgen, het westen kan zich echter wel bergen! Wat een bakken water komen daar!
Hier gaat ook niet veel vallen, vrees ik, als we buienradar mogen geloven. Ik heb de tuinslang er voor de zekerheid maar vast achter gedaan. Kan ik in de pauze van de voetbal straks even sproeien.

*gaat even koekeloeren naar J. in de dikke pamper op haaifs*
Aaaaah, lief! Mooi bökske hoor.
Leuke foto Nut. Wordt een womanizer later, zie je nu al.

1e bui is gevallen. Na 8en barst het hier echt los volgens mij. Heb te doen met de mensen die vanavond naar Anouk gaan in Westerpark..

Ben best zenuwachtig voor morgenavond.
Bij jullie gaat véél vallen, Veer.

Ik vind het ook zo spannend morgen! Wat zou het toch mooi zijn als ze zouden winnen. En wat ben ik blij dat ik geen woonboot heb in de grachten

http://www.youtube.com/wa ... I&feature=player_embedded
Ik ook Veer! Heb dr zin in!

Waar ga jij kijken?
Momo: GEFELICITEERD MET JE ZOON!
Ik heb gelezen dat deze extreme temperaturen aanhouden t/m augustus....Nou laten we hopen van niet pffffffffff
Momo gefeliciteerd. Hier ook nog maar een plaatje plakken voor je:

Mooie namen heeft hij! Laat je maar lekker vertroetelen in het ziekenhuis. Daar zijn ze voor. Morgen weer naar huis, is hij net op tijd voor DE voetbalwedstrijd. Ligt het pakje al klaar?

(Sproet, bedankt voor het toesturen van de namen.)

Ik kwam alleen even langsvliegen voor nieuws over Moom. Ga weer met mijn dochter knuffelen, want die heb ik moeten missen. Ze was sinds gisteren bij mijn schoonouders en we hebben haar net opgehaald. Vandaag in de bloedhitte staan klussen namelijk.

Tot morgen meisjes!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Tis net al ingeslagen in een boom bij ons voor, grote tak eraf. Nu helemaal broeierig in huis, kan niet alles tegen elkaar open zetten met die buien.

Kijken met een groepje bij een vriend van ons die hartje Amsterdam woont. Kunnen we iig de wedstrijd goed zien en daarna (hopelijk) de straat op om feest te vieren. En dan dinsdag naar de huldiging natuurlijk. Komt eigenlijk best goed uit dat ik donderdag pas begin met m'n nieuwe baan.

Van mij mag het de hele zomer dit weer blijven MelIE. Zwoele zomers en koude winters, dan hou ik het meest van ons land.

Vind er trouwens weinig aan Uru-Dui, gaat niet echt ergens meer om. Voetbal is voetbal zegt S. Heerlijke man is het toch
Kijk nu de laatste 10 min, best leuk voetbal om naar te kijken. Maar ja, gaat feitelijk nergens om.

Hier nog níks aan onweer... Eén rommeltje in de verre verte, maar verder windstil en geen druppel water... Het zal mij benieuwen vannacht...
Zie op buienradar nu dat er rond 0:00 een onweersbuitje hier over komt... Met de nadruk op -tje...

Morgen het water maar weer opzoeken, vandaag naar het zwembad geweest, dat was bijzonder aangenaam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven