Moderator
vrijdag 15 juni 2007 om 21:15
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
donderdag 5 juli 2007 om 00:08
quote:
quote: viva angel1 reageerde
quote: kikka reageerde
angel...mag ik het email adres van noloso alstjeblieft??.....dank je wel!!!!...liefs kikka
Ik mag niet zomaar emailadressen doorgeven. Ik kan wel aan haar jouw emailadres toe sturen. Laat maar even weten in welk topic jullie posten.
wat vinden jullie hiervan is mn denkwijze raar of ouderwets....
thanks,kika
Is verstuurd.
quote: viva angel1 reageerde
quote: kikka reageerde
angel...mag ik het email adres van noloso alstjeblieft??.....dank je wel!!!!...liefs kikka
Ik mag niet zomaar emailadressen doorgeven. Ik kan wel aan haar jouw emailadres toe sturen. Laat maar even weten in welk topic jullie posten.
wat vinden jullie hiervan is mn denkwijze raar of ouderwets....
thanks,kika
Is verstuurd.
donderdag 5 juli 2007 om 00:17
quote:Angel, zou je eens willen kijken in het topic 'niet-werkende moeders zoek toch een baan!' Het was een prima discussie totdat Granny binnen kwam vallen. Haar postings zijn duidelijk alleen bedoeld om te stoken en onnodig kwetsend. Is hier iets aan te doen?Het hele topic is ondergesneeuwd met off topic berichten. Het zijn me er teveel om ze allemaal weg te halen. Ik heb verzocht aan jullie allemaal om bij het onderwerp te blijven. Ik ga het topic trouwens verplaatsen naar Maatschappij. Daar hoort hij meer op zijn plaats.
donderdag 5 juli 2007 om 00:23
donderdag 5 juli 2007 om 00:24
quote:
Hoi engel,
Ik ben het niet eens met Zuss en aangezien we allemaal een topic mogen openen zou je hem willen laten staan.
Mijn topic heeft een verwijzing naar die van een man die een boete betaalt en ik wil gewoon de andere kant van gescheiden rekeningen laten zien..
Ik hoor het wel Mariska Ook die discussie kan, voortgaand uit de eerdere postings, gewoon in het eerste topic. Ik heb de tweede gesloten.
Hoi engel,
Ik ben het niet eens met Zuss en aangezien we allemaal een topic mogen openen zou je hem willen laten staan.
Mijn topic heeft een verwijzing naar die van een man die een boete betaalt en ik wil gewoon de andere kant van gescheiden rekeningen laten zien..
Ik hoor het wel Mariska Ook die discussie kan, voortgaand uit de eerdere postings, gewoon in het eerste topic. Ik heb de tweede gesloten.
donderdag 5 juli 2007 om 14:54
Angel, ik heb een vraag. Gisteren heb ik hier gereageerd over het openen van de dubbele topic 'gezamelijke rekening...man betaald...'. Vlak voor mij nog iemand die ook vond dat het dicht zou moeten. Deze berichtjes zijn allebei verwijderd van het moderatottopic. Mag ik vragen waarom? Ik begrijp dat zuss het al gevraagd had, maar sinds wanneer mogen wij niet meer aangeven dat wij het ook graag verwijderd zien?
donderdag 5 juli 2007 om 17:01
quote:Angel, ik heb een vraag. Gisteren heb ik hier gereageerd over het openen van de dubbele topic 'gezamelijke rekening...man betaald...'. Vlak voor mij nog iemand die ook vond dat het dicht zou moeten. Deze berichtjes zijn allebei verwijderd van het moderatottopic. Mag ik vragen waarom? Ik begrijp dat zuss het al gevraagd had, maar sinds wanneer mogen wij niet meer aangeven dat wij het ook graag verwijderd zien?Omdat zestigdubbel keer melden geen meerwaarde meer heeft. Nav een melding kijk ik, overleg ik eventueel met de andere angels en handel ik. Om het moderatortopic overzichtelijk te houden, verwijder ik dan soms berichten van dezelfde strekking en/of off topic berichten zodat andere meldingen niet ondergesneeuwd worden.
vrijdag 6 juli 2007 om 20:33
quote:
Hallo
Ik zit al een hele tijd met het forun Hoe zet je iemand uit je hoofd bij relaties.
Nu is er een bijgekomen met precies dezelfde kop.
Ik vind dit vervelend, of is dat gewoon toegestaan?
Groetjes Lenneke Nee, erg handig is dat niet en wie het eerst komt, het eerst maalt. Ik heb de laatste titel gewijzigd in "Gevoel boven je verstand zetten of niet?". Mocht TO een andere titel willen, dan kan ze me dat laten weten en pas ik hem aan.
Hallo
Ik zit al een hele tijd met het forun Hoe zet je iemand uit je hoofd bij relaties.
Nu is er een bijgekomen met precies dezelfde kop.
Ik vind dit vervelend, of is dat gewoon toegestaan?
Groetjes Lenneke Nee, erg handig is dat niet en wie het eerst komt, het eerst maalt. Ik heb de laatste titel gewijzigd in "Gevoel boven je verstand zetten of niet?". Mocht TO een andere titel willen, dan kan ze me dat laten weten en pas ik hem aan.