Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg jammer. Ik had het dit team gegund. Als we dan toch eens wereldkampioen moeten worden, dan maar dit team. Zo'n team van een aantal jaren geleden, met Seedorf en Kluivert enz enz vond ik veel minder sympathiek.

Ja, ik vind het echt jammer. Oudste moest ook huilen, de schat.
achgossie!

ik had dat ook Remma: die jongens hebben zó hard gewerkt! Ik gunde het hen ook zo.

Smeltmomentje: Poek en Slof spelen paardje. Poek stoot haar onderbeen en jengelt een beetje. Slof geeft Poek een dikke kus op de zere plek
heb vriendinnetje van Poek van de naschoolse over de vloer. heb dus ook geen kind aan Poek moet geluf ik zo wel ingrijpen, omdat Slof nu niet zo heel lekker kan slapen
Ingelogd thuis! met nieuw e-mailadres en makkelijk wachtwoord! Dank zij brilante tip van euhhh. Citro???

Afijn, we wilden een badje kopen maar alle badjes waren uitverkocht toen kochten we en (platte) waterglijbaan, zoeen die op de tuinslang is aante sluiten, groooooot succes!!!
lachen, zo'n waterglijbaan! foto's?

heb net bij bieb boekje over bretagne gehaald (wij gaan van vrijdag op zaterdag rijden): heb nu al zin!
Godzijdank, ik voel me weer behoorlijk opgeknapt. Was dus typisch zo'n kort maar heftig virus. Wel irritant dat dat soort dingen altijd gebeuren als je alleen bent met de kinderen, maar ik heb het weer overleefd.

Net ook een korte maar heftige bui hier. Duurde maar 5 min, maar wel bomen uit de grond enzo. Nu is het hier weer gewoon 30 graden.
Ah, en Sokje ook al op vakantie. Leuk! Ik heb er ook zin in, wordt alleen een beetje stressig van alles wat er nog gedaan moet worden (veeeeeeel).
zijn er dingen die je bv ook ter plaatse kunt kopen? Scheelt alweer mkisschien? heb je een hele strakke planning of nog een beetje ruimte? Jouw kennende een hele strakke planning misschien moet je toch je lijstjes nog eens langs en wat skippen? Of overdoen aan Ankyman? succes iig

Miffy: bedankt voor je kaartje trouwens: lief! (kaartje en gebaar)
Heel erg: gewoon Mifs d'r bevalling gemist.... Ga zo ff teruglezen, maar voor nu: van harte meis en doe vooral lekker rustig aan.

Dikke kus van mij!

Zo, ook maar meteen een nieuwe foto. Ik vermaak me toch zo goed met de DSI.

Wij gaan pas over twee weken. Ik ben niet gestresst, maar ik krijg wel altijd een aanval zal ik maar zeggen.
leuke foto, Es: ik zag alleen door de bloemen onze Es niet meer, in eerste instantie

ik heb zo'n soort functie gedownload voor op mijn telefoon; moet ik ook maar eens uitproberen.
Ik zit ontzettend te twijfelen. Kreeg vorige week onwijs last van mijn nek, kon hoofd niet meer draaien en sliep met handdoek op mijn nek tegen de toch. Was heftig. Werd elke dag iets beter maar vrijdag werd het weer erger. 't Is nu gewoon een stijve nek, kan 't wel bewegen maar het is nogal stijf.

Ik vraag me nu heel erg af of het slim is te gaan sporten (aquarobics), het is niet zo dat ik mijn nek enorm belast maar met bijna welke oefening gebruik je hem wel natuurlijk. Zou het nou juist goed zijn of beter rust houden?

Ik ben zo slecht in dat soort dingen.
geen idee, Es. Aan de ene kant is overbelasting niet goed, aan de andere kant wordt veel beweging vaak wel aangeraden. Maar wanneer wat nu goed of lsecht is: geen idee! Sorry, heb je niet veel aan: gewrichten zijn niet echt mijn ding.

ut hoost hier! Vlak voor de bui losbarste, zag Sokman nog een bootje bij ons op de gracht: die zijn nu wel doorweekt
Daar durf ik echt niets over te zeggen Es, sorry.

Als je geen zin hebt, dan heb ik natuurlijk gezegd dat je absoluut niet moet gaan

Mijn collega's waren allemaal erg nuchter vandaag. Jammer, maar Spanje was beter. En Robben had zijn kansen moeten pakken. Ik had een enorme mineurstemming verwacht, maar valt dus mee.

Remma, ga je alsnog naar Amsterdam?

Leuk hè Sok als ze zo samen spelen.

Miffy, ik heb een vraag voor je in de AK gezegd. Komt wel als je zin en tijd hebt. Hoe doet je kleine man het?
wat was het bij jou ook al weer met die gewrichten Es? iets reumatisch? of is dit meer een soort RSI? ik durf er ook geen zinnig woord over te zeggen eerlijk gezegd, voor bijna geen één aandoening is helemaal niets doen goed, maar ik weet ook niet hoe heftig aquarobics is.

Het was geen leuk dagje, eerste dag op nieuwe lokatie, het was uiteraard allemaal niet goed geregeld, overwerkte baas heeft nog steeds een houding van, zie maar, het is allemaal buiten mij om gegaan dus ik bemoei me er niet mee. Gelukkig is mijn favoriete collega weer terug van vakantie, opluchting, sta ik er niet meer helemaal alleen voor, want de afgelopen weken was echt naadje. Was daarnaast veel later thuis dan anders, kindjes waren huilerig, zeurderig en oververmoeid, en Limoen moet aandacht, ze komt alsmaar uit bed, en er zit een irritante vlieg die alsmaar op me gaat zitten. Ik heb zin om even iets in elkaar te meppen of heel hard te schreeuwen ofzo
Bretagne is leuk Sok! Heeft Sokman al vakantie dan? dat jullie met zijn alleen een dagje vrij waren?

Anky, toch nog eens kritisch naar je lijstje kijken of je dingen kun wegstrepen? Ik weet al dat je het jezelf niet graag makkelijk maakt (herkenbaar hoor) maar misschien kun je ook wel op vakantie als niet alles helemaal tot in de puntjes is gedaan?
Bah, wat een baaldag Citronella. voor jou.

Ik ben gelukkig weer grotendeels opgeknapt en ook de pre-vakantie-stress is weer deels gevaren. Als ik me beter voel, zie ik de zaken altijd weer wat meer in perspectief.

En er is nog steeds grote kans dat A-man morgenavond laat weer thuis is! Hieperdepiep!

Ik ga alvast wat tassen voor de vakantie verzamelen. Ik heb me voorgenomen deze keer eens een paar dagen van te voren te beginnen.

En ik ga eens nadenken over de logistiek morgen. Weer een leuke dag met zomerzwemles ('s morgens), oudergesprekken Ot en Maby, Sien wennen op de naschoolse opvang en afscheidstraktatie Maby voorbereiden. Maby is woensdag voor het laatst op het kdv. En zowel vanmorgen als vanmiddag weer van diverse leidsters gehoord (die ik allemaal niet ken, want ik haal/breng haar normaal nooit) dat ze haar zo gaan missen. Dat ze zo enthousiast is en altijd vrolijk en dat het zo grappig is dat ze de hele dag zingt. Nou weet ik wel dat ze natuurlijk geen negatieve dingen over kinderen zeggen, maar dit is toch wel leuk om te horen (ik vind Maby ook erg grappig,l maar ik ben bevooroordeeld).
Altijd leuk, complimentjes over je kind

Citro, gewoon ff gillen, dat helpt.

Mif, dank je wel voor het kaart, erg lief.

Hier is het heeeeeeeerlijk koel, wat en feest. Kindertjes waren helemaal op en lagen dus erg op tijd in bed. Ik had vandaag mijn officiële afscheid op het werk. Laatste keer voor de vakantie dat iedereen er was en twee externe collega's waren zo lief om ook te komen (uit Den Haag en Zeeland, ik voelde me vereerd). Allemaal cadeaus gekregen en lekker gelunched dus dat was erg leuk. Sfeer was alleen een beetje vreemd want baas wist helemaal niet wat hij er mee aan moest

Ik ga nog wat betalingen doen. Vanavond nog vanalles opgeruimd en boodschappen gedaan. Het is hier continu een puinhoop en ik word er erg onrustig van.
Ik kreeg vandaag weer een mail van moeders waar mijn broek van afzakte. Zij smste dit weekend dat ze leuke oorbelletjes voor Mini had en of ik dat wat vond voor haar verjaardag. Nou haske leuk want ze krijgt van mijn vader gaatjes. Nu kreeg ik vandaag een mail dat ze die oorbelletjes wel wil geven maar dat ze het niet leuk vindt dat mijn vader zoiets ook geeft dus dat hij dan maar wat anders moest verzinnen

Dat dacht ik dus niet. En zij gaat al helemaal niet van zoveel kilometer verderop lopen bepalen. Ik heb heel vriendelijk teruggemaild dat ik dat snap maar dat ze die oorbelletjes dan maar voor een andere gelegenheid moet bewaren. Ik leer het wel
Het huis is weer wat afgekoeld, en ik leef helemaal op. Eigenlijk zou ik nu dus naar bed moeten gaan (kind is net gevoed), maar het is toch wel erg lekker even niet duf en oververhit te zijn.

Nou ja, toch maar weltrusten!
Hoe gaat het Mif? Kan hij al lekker zelf warm blijven?
wat een actie weer van je moeder, Pam! Heul Apart, zullen we maar zeggen en goede reactie hoor!

Citro jammer dat werk je ook zoveel stress oplevert de laatste tijd; lijkt allemaal een beetje teveel van het goede

He verse Mifmoeders! leef je nog een beetje? beetje leuke kraamhulp? (heb je überhaupt kraamhulp?) en hoe gaat het nu met Pluis, nog steeds blij met z'n broertje?

Sokman heeft al vakantie, dus ik vandaag ook een beetje

was van plan vroeg naar bed te gaan, maar voor de vernadering weer eens neit gelukt. Ik ga op mijn ouders lijken: die riepen ook elke avond: 'vanavond maar eens vroeg naar bed!' en deden het nooit
Nog even een Pammie: we krijgen zelfs de volledige geindiceerde 49 uur kraamhulp, ondanks de zomervakantie. Lekker! De kraamhulp is heel prettig, Pluis is heel lief voor zijn broertje (hij heeft vanavond zijn vader geholpen de box op te bouwen, en ging toen, helemaal op eigen initiatief, op zoek naar speeltjes voor zijn broertje), we hebben een heel erg lief, mooi, geweldig kind erbij en ik voel me, op de warmste uren van de dag na, best goed.

Sok, weltrusten!
Ik wilde dat ook maar is ook niet erg gelukt. Ik heb een rare kriebelkeel, irritant.
quote:Miffy schreef op 12 juli 2010 @ 22:57:

Nog even een Pammie: we krijgen zelfs de volledige geindiceerde 49 uur kraamhulp, ondanks de zomervakantie. Lekker! De kraamhulp is heel prettig, Pluis is heel lief voor zijn broertje (hij heeft vanavond zijn vader geholpen de box op te bouwen, en ging toen, helemaal op eigen initiatief, op zoek naar speeltjes voor zijn broertje), we hebben een heel erg lief, mooi, geweldig kind erbij en ik voel me, op de warmste uren van de dag na, best goed.

Sok, weltrusten!Wat klinkt dit heerlijk
goed om te lezen, dat het zo goed gaat, Miffy! houwen zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven