Ik vind de Philips Sonicare erg fijn! Ik heb wel vaker elektrische tandenborstels gehad, maar dat vond ik niks. Toen mocht ik dit uitproberen (via buzzer) en vond ik het erg fijn. Wil nu nooit meer wat anders.
Hier ook enthousiast over de Sonicare! Had eerst een 'gewone' Braun Oral-B, maar vergeleken met de Sonicare is dat een onding. Batterij gaat superlang mee, mijn tanden voelen superduperfris en glad, mooi design, verschillende standen, goede indicator voor batterij... Ja, ik ben er dol op
Ik heb de Oral b professional care 3000 en ben er heel tevreden mee. Batterij gaat lang mee, tijdsindicator en ik heb m gekocht met zo'n actie dat je 30euro retour kreeg (hij was anders 130 euro geloof ik)
Mijn tandarts heeft me juist geadviseerd de simpelste oral-B te nemen, volgens hem is die het beste voor je tandvlees, en niet de sonicare of andere superluxe apparaten.
Na een zekere leeftijd wordt de conditie van je tandvlees nl erg belangrijk
Mijn tandarts adviseerde de Sonicare als beste tandenborstel, de opzet borsteltjes zijn helaas wel hartstikke duur, maar het is wel een goede tandenborstel.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.