**LDR deel 15**

05-07-2010 11:09 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 15!

De jubileum-editie!

Hopelijk wordt dit dan de link naar deel 14[/img]
Nu gewoon met die ander wat regelen.

Het is niet jouw probleem dat hij er op het laatste moment mee komt en hij kan niet van jou verwachten dat jij één dag voor vertrek nog tijd hebt voor dit gebakkelei. Hij heeft het contract neem ik aan nog niet getekend omdat hij er later pas in wil, toch?
Als je straks weg bent kan je wel fluiten naar je geld, dat weet je wel toch? Als jij in Berlijn zit weet hij heus wel dat je niemand anders meer kan regelen end at je dna zegt, ok, betaal dan maar twee weken later dan neem ik die kosten zelf voor mijn rekening. Probeer dat dus te voorkomen.
ik zou hem bellen, ipv sms-en.
Ik heb huurder2 (haha) inmiddels wel aan de telefoon gehad en die zat al bijna in de trein. Dus ik heb huurder1 gesmst dat hij tot elf uur heeft. Ik heb eigenlijk geen zin om hem te bellen. Mijn zus dacht dat hij dit misschien zo bedacht had. En Marg, je hebt gelijk. Wat hij alleen vergeet is dat de woningnood hier hoog is dus voor hem tien anderen en dat ik enorm koppig kan zijn, dus op deze manier verhuur ik het liever per 1 augustus aan iemand anders dan dat ik het hem nog gun.

Mijn broer bood net aan het anders eind deze week verder te regelen, dus ik mag denk ik wel stoppen met stressen.
Goeie actie Fille! Je hebt het denk ik inderdaad snel zat verhuurd. Helemaal geen dom idee om voor die andere huurder te kiezen. Huurders hebben zoveel bescherming, je kan maar beter iemand nemen met wie het goed klikt en niet iemand die nog voor dag één al moeilijk gaat doen!!

Nieuwtje van mij in de AK overigens!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik ben wel een sukkeltje, want nu lees ik de mail nog een keer en denk ik dat hij het misschien niet zo erg bedoeld heeft. Maar ik moet me even aan mijn boosheid vastklampen.
Wat schrijft ie dan?

Maar jij probeert hem daarna te bereiken om duidelijkheid te krijgen en hij kan niet antwoorden want hij is aan het werk... Dat voelt toch wel ergens alsof hij een beetje een spelletje speelt en het op het laatste moment wil laten aankomen (in de hoop dat jij dan akkoord gaat). Hij weet toch ook wanneer jij weggaat?

(ook nog maar een foto in de Ak, tomtidom)
En je hebt al koude voeten en een geweten dat je irriteert omdat je dingen uitgesteld hebt. Dus helemaal niet gek dat je een beetje zenuwachtig bent.

Kan je hem echt niet even bellen? Dan heb je wrsch het snelst duidelijkheid en kan je weer verder met de rest van de stress.

Komt allemaal wel goed hoor!
Spijker, als ik een paar berichtjes van jou bij elkaar optel, kom ik op seks en een geheimzinnige foto.

Spannend!
quote:Snorhaar schreef op 13 juli 2010 @ 11:30:

Spijker, als ik een paar berichtjes van jou bij elkaar optel, kom ik op seks en een geheimzinnige foto.

Spannend!

Ik ga nu als de wiedeweerga (?) de foto bekijken.

Ja, ergens klopt het niet. Ik dacht ik laat zo een keer zijn telefoon overgaan om te checken of die aan staat. Maar eigenlijk ben ik er al beetje klaar mee. Maar moet nu nog even oppassen. Ik neem aan dat het kindeke me wel even afleidt.
quote:Snorhaar schreef op 13 juli 2010 @ 11:30:

Spannend!

Zo spannend is het dan allemaal weer niet hoor! Mn berichtje ging over mn werk en omdat dat nogal herkenbaar is gooi ik het even niet hier neer, sorry. Kort samengevat: had gedoe op mn werk,heb gesolliciteerd, heb nu waarschijnlijk een andere, leuke baan.

En daarnaast inderdaad een paar leuke dates gehad met iemand, en zijn foto zet ik toch ook maar niet hier neer

Oh ja Fille je bent natuurlijk aan het oppassen nu. Hoe kan je dan de hele tijd achter je pc zitten? Heb je het kind voor de teletubbies geparkeerd ofzo?
Spijk! Je hebt gedate! Ik ben net terug uit Verweggistan en heb wat gemist geloof ik Zit jij op Hyves eigenlijk?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hee Cherry! Verweggistan bij je geliefde? Wat heerlijk! Ik had inderdaad een paar voorzichtige dates. Geen stormachtige romance, geen levensoverhoopgooiende verliefdheid, maar gewoon een leuke man die zelf ook wel wat voelt voor vrijblijvend daten met wie ik erg fijn kan lachen, dansen en vrijen. Dus wat mij betreft volgt er nog wel een date, hopen dat hij er net zo over denkt.

Nee ik heb geen hyves. Wel facebook. Maar oeh, dan ben ik niet anoniem meer! als je nou facebookvriendjes wil worden moet je me even mailen op spijker.viva@gmail.com of we kunnen het ingewikkelde mysterieuze proces van viva-vriendjes worden proberen...
Ik kom eens bijkletsen. It's been a while.

Volgens mij het langste ever sinds ik hier schrijf. Dat ik niet geschreven heb.

maar heb wel gelezen, dus ben bij.

Eerst maar mn mama. En dan wil ik als eerste zeggen: wat jullie ook wel zeggen, of niet zeggen, ik vind het allemaal lief. Ik weet dat jullie er aan denken, ik weet dat er over leuke dingen geschreven kan worden terwijl er minder leuke dingen zijn. Zo gaat dat in het leven. Mijn zusje heeft er veel moeite mee dan levens doorgaan en dat mensen over koetjes en kalfjes praten waar zij bij is of haar dingen vragen waarvan ze echt denkt: "hoe belangrijk denk je nu dat ik dat vind? Niet!". Ik heb dat helemaal niet en je kunt niet snel iets "fouts" zeggen, dus allemaal bedankt voor de interesse en bedankt dat je erover nadenkt wat en hoe je iets moet zeggen...

Sinds de laatste MRI waarbij de tumor dus opeens weer terug was en ook meteen flink gegroeid, zijn er thuis een hoop tranen gevloeid. Mn moeder was vooral boos, boos dat die tumor al is gaan groeien tíjdens de behandeling, tíjdens de laatste chemo. De onderzoeken waar ik het toen over had dat waren er 2. 1 in Leuven: immuuntherapie (soort stamceltherapie, ze hebben dan een stuk van de tumor nodig en gaan dan in een laboratorium cellen aanmaken die ze terugplaatsen en de de tumor als "vijand" moeten gaan zien en op die manier bestrijden) Het andere onderzoek loopt in Rotterdam waarbij er 3 onderzoekgroepen waren: 1 groep krijgt elke 6 weken een chemo in pil vorm (dat kreeg mijn moeder al, maar dit is een andere soort) 1 groep krijgt een chemo elke 2 weken in infuusvorm (die de bloedvatentoevoer naar de tumor tegengaat) en 1 groep kreeg allebei.

Wij wilden als familie eigenlijk naar Leuven, maar de artsen raadden dit af omdat mn moeder nu niet zo sterk is als 9 maanden geleden en ze niet wisten hoe ze de operatie zou doorstaan (om een stuk van het tumorweefsel te krijgen) daarnaast zeiden ze dat door de operatie de tumor op een andere plek in haar hoofd zou terug kunnen komen. Ze hadden daarom aangeraden om te starten in Rdam en als het niet zou werken om dan alsnog naar Leuven te gaan.

Dat was in 1e instantie het plan.

Toen ze naar Rdam ging om alle beginonderzoeken te doen bleek alleen dat de tumor wéér gegroeid was (in 2 weken) en dat er nu tumorweefsel in het hersenvocht zat. De arts zei dat hij dacht dat er niet genoeg tijd was om beiden te doen en wat we moesten kiezen. Mn mama heeft voor Rdam gekozen en is uiteindelijk ingedeeld in de groep van de chemo in pil vorm. Daarnaast is ze begonnen met dexamethason (vochtafremmer) waardoor het vocht nu afneemt en ze zich daarom iets beter voelt.

We weten dus niet wat er nu afspeelt in haar hoofd. Pas 12 augustus (7 weken na de laatste MRI, 6 weken na het innemen van de pil) krijgt ze haar volgende MRI. En als je het mij vraagt kan het in de tussen tijd al gedaan zijn als dat ding zo hard groeit. Maar mss doet die pil wat... we weten het niet, want beter voelt ze zich sowieso door die dexamethason. het is dus elke dag maar afwachten en hopen dat ze zich goed blijft voelen (want dat is een goed teken) tot 12 augustus.

Goed is deze zin is overigens betrekkelijk. Op een "goeie" dag kan ze zelf boodschappen doen en is ze voor de rest van de dag kapot. Lachen doet ze eigenlijk nooit meer en huilen des te meer. Maar goed.

Tot zover mn mama.

Even posten.
anoniem_38961 wijzigde dit bericht op 13-07-2010 23:06
Reden: hier en daar klopte het verhaal niet helemaal
% gewijzigd
En dan ik.

Ik ben (nog steeds) tot over mn oren verliefd.

Op Tymp.

En hij op mij.

2 dagen duurde het om geen contact te hebben en toen was er een kroegentocht van de voetbal. Zijn voetbalclub, mijn kroeg. En ja, daar was er weer contact Volgende dag naar Antwerpen gegaan uit eten en sindsdien is hij niet meer weggeweest.

Het heet nog geen relatie. maar dat is dan ook het enige wat er geen relatie aan is. voor de rest heeft het alle ingrediënten voor een relatie. Ik word voorgesteld aan zijn vrienden, zijn familie weet van me, we zien elkaar minstens 2x in de week doen leuke dingen en hebben nu al 3 voetbalwedstrijden bij mij in de kroeg samen erg leuke feestjes gebouwd waarbij er ook af en toe hier en daar een kus viel Hoe beter ik hem leer kennen en de situatie waar hij in zit, hoe beter ik begrijp waarom hij het rustig aan wil doen. het is echt nog te vroeg, er had meer tijd tussen moeten zitten, maar ja die dingen regel je niet.

Ik zeg dat ik verliefd op hem ben en vorige week heeft hij het ook gezegd. Hij is mn steun en toeverlaat en degene die me laat lachen.

Ik heb hem gevraagd of ik hem kan voorstellen aan mn mama omdat ik bang ben dat het straks niet meer kan en omdat ik denk dat ik oud met hem ga worden. Zonder twijfel zei hij: ja dat wil ik.

En ondanks dat hij niet "officieel mijn vriendje is" wéét ik dat het goed zit. Omdat hij mn mama wilt ontmoeten, omdat hij ontbijtjes voor me maakt, omdat hij altijd eerst aan mij denk voordat hij aan zichzelf denkt, omdat hij kaartjes stuurt, kusjes geeft overal als hij moet gaan werken, omdat ik bij hem thuis mag blijven als hij weggaat, omdat hij me mee uit eten neemt, omdat hij verlegen is als zijn haar door de war zit... gewoon omdat ik op hem ben en hij op mij.

Meiden: dit is hem.

Ik voel het.

Ik weet het.

Of misschien wil ik het gewoon heel graag

Maar ik vind het ook heel eng. Af en toe krijg ik het er helemaal benauwd van als we wéér een avond tot 3 uur snachts hebben waarbij we maar blijven praten en lachen, waarbij we wéér de meeste geweldig sex ever hebben.. Dan denk ik: straks ben ik het weer kwijt, straks bedriegt hij me ook. Maar hij is daar ook bang voor en daarom doen we het stapje voor stapje. Ik soms weer 10 stappen tegelijk in mijn enthousiasme, maar dan fluit hij me weer terug. En dat is goed.

Laatst kwam hij in zijn pauze om mn werk en toen sprong mn hart bijna uit mijn borstkas. Ken je dat gevoel, dat echte mega verliefdheid gevoel?

Echt waar. Ik zou op dit moment niet zonder hem willen. Het zou vast lukken, maar ik wil het niet
Zo.

Dan zijn jullie weer bij en zal ik weer proberen in te springen

Fille: nog wat van je a.s huurder gehoord?

Isiss,. heb geschreven in de AK....

Dan ga ik nu lekker slapen, heb er zin in!

x
Nemooooooooooooooooo. Blijf nooit meer zo lang weg.

Qua de mama: zo naar allemaal. Ik stuur positieve energie her en der heen en ik denk veel aan jullie. Ik zou willen zeggen dat ik bid, maar ik geloof nergens in (als in: ik weet niet wat er is) dus ik voel me altijd zo'n profiteur als ik om dingen vraag aan God/Allah/Jahweh/Vishnoe maar misschien moet ik dat toch gewoon even doen. Mijn God is daar ook heel begrijpend in namelijk.

Qua Tymp: jeeeeeeeeeeeej. En nee, ik weet nu niet hoe het voelt als je hart bijna uit mijn borstkas springt. Ik weet nauwelijks nog hoe je verliefdheid schrijft. Geniet ervan meiske!

Het huurdersverhaal heeft een goed einde gekregen. Nouja, het heeft een echt goed einde als het geld ook daadwerkelijk op mijn rekening staat, maar tot nu toe gaat het goed. Klojohuurder kwam om 12 uur met vaag voorstel, waar ik niks van snapte. Dus ik meldde dat het ´my way or the high way´ was (andere tekst natuurlijk). Hij wilde het echt niet betalen, als ik niks vond hield hij zich aanbevolen (ergens meldde hij nog over hoe weinig keuze hij had. Alsof ik Majoor Boshardt ben). Andere huurder kwam kijken, vond het prima, huurcontract getekend, sleutels gegevens, hij beetje gematst met geld, Fille bijzonder tevreden dat ze niet op haar knieen naar Klojohuurder hoeft.

Ik was vanmiddag ook nog aan het typen tijdens oppassen (Spijk, dat was pas na twaalfen, daarvoor paste ik niet op) maar er kwam een vriendin van mijn zus langs, dus zat lekker te kletsen in plaats van te posten. Achteraf gezien eigenlijk heel fijn, want nichtje sliep en anders had ik in die periode alleen maar ´shitkutjefuck´ zitten denken en nu heb ik lekker zitten lachen.

Dan nog wat: sprak gisteren Berliner op msn (want kan dat weer gebruiken op nieuwe laptop, oude werd daar nog trager van) en die bood aan me van het station te halen morgen. Dat had ik liever niet, want ik ben niet in staat om hulp te accepteren (daar moet ik aan werken, maar nu nog niet) en bovendien moet ik er geweldig uitzien als we elkaar nog een keer zien en niet dik, verhit, moe en zweterig.

Ik ga nog efkes wat doen.
Hij belt me net.

We hebben 2 nachten samen gehad. eerste samen de verloren WK wedstrijd "gevierd". Was toch ondanks alles nog een leuk feestje. De volgende dag moest hij 's middags werken en ik zat nog gaar op de bank en zei: Ik heb eigenlijk zin om hier te blijven en er gewoon nog te zijn als je thuis komt... en hij zei: dat is goed. En dat was gewoon heerlijk.

Was dus echt even afkicken vandaag.

En nu belt hij net en zegt ie: "schat (zegt ie nooit) ik bel je om te zeggen dat ik je heb gemist vandaag... En dat ik het ontzettend fijn en vertrouwd vond gisteren" mèèèn ik OOK!
(ik lig nog niet op bed zoals jullie zien)

Fille: you go girl! Goed gedaan. Ik zou ook niet op mn knieeen willen voor een klojo huurder! fijn dat het nu geregeld is. HOeveel nachtjes nog?

Wat vind je er überhaupt van eigenlijk dat Berliner dat voorstelt?? En waarom weet je niet wat verliefd is? Je bent het toch weleens geweest? Nou geloof me,. het is heeeeeeeeeeeeeerlijk!
Nog één nachtje. Moet morgen vroeg nog grofvuil buiten zetten. Ben enorm moe van weinig slapen, onrust en dat soort dingen. Maar als ik even doorzet kan ik een paar nachten flink slapen. Vorig jaar in Berlijn heb ik de eerste nachten echt steeds bijna twaalf uur geslapen. Toen ging ik ook meteen de dag na laatste werkdag weg, maar toch.

Ik ben het wel eens geweest (verliefd dus), maar het zakt vrij snel weg.

Vind het gek van Berliner. Hij vroeg ook of ik verkering had. Hij vroeg of ik hulp nodig had, waarop ik iets zij in de trant van absoluut. Toen zei hij opeens: ´hoelaat ben je er? Ik heb zolaat een tentamen maar als je er pas ´s avonds ben, haal ik je op.´ Heb meteen maar gezegd dat mijn hulproep een grapje was. Toen zei hij dat dat er niets mee te maken had. Nouja, hij is bekend met mijn koppigheid en weet mijn aankomsttijd niet en ik reis naar een ander station, dus het is opgelost.

Ik zit nu al hele tijd te bellen en te internetten terwijl dat niet de bedoeling was.
Denk je dat hij weer vrijgezel is?

Je bent idd zó koppig
Nee, dat denk ik niet. Dat hij vrijgezel is dus.

Het is met name koppigheid op het hulpacceptatie-vlak.
Hele goeie reis gewenst alvast!!!
Fille, hele goeie reis gewenst! Hoop dat je nog een beetje hebt geslapen vannacht? Hoe laat vertrekt je trein? Hoop dat je niet zo’n ICE hebt waarvan de airco stuk is?

Nemooooo: je bent terug!! bijzonder dat je in 2 posts tranen én een grote smile teweeg kunt brengen..

vind het zo verdrietig en naar om te lezen van je mama en dat die tumor zo snel groeit. ik hoop van harte dat die nieuwe chemo wat positiefs doet. weet dat ik aan jullie denk.

en dan Tymp! wat heerlijk om te lezen, jeeeeej!! Het gevoel dat je omschrijft klinkt overigens erg bekend, ik ‘mag’ vanaaf ook weer naar Job.

Wat betreft ‘officieel niet je vriendje’. Ik heb nu makkelijk praten, omdat Job sinds zondag wel ‘officieel mijn vriendje’ is, maar ook daarvoor wist ik dat het meer dan goed zat. Meis, geniet ervan!

Ik moet nu echt even gaan werken, even iets doen wat op m’n werk-pc niet meer lukt, en daarna naar kantoor.
Fille, goede reis! Op, het avontuur tegemoet

Spees, heerlijk van Job, geniet er van!

En Nemo, Wat naar van je mama, ik denk aan jullie allemaal. En wat fijn van Tymp. Hoop dat je bij hem ook steun vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven