Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
quote:Lummie schreef op 12 juni 2010 @ 21:42:

Pizza Quick saus, kon je op een boterham smeren en dan in de koekenpan!Staat hier nog gewoon in de ijskast
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had je een soort Calippo's (van die omhoog-duw-ijsjes) in frambozensmaak...zó lekker. Ik weet niet meer hoe ze heten, maar ze waren echt heerlijk.
De gegrilde groente maaltijd van Aviko, nu echt nergens meer te vinden :(
quote:schuddebuikje schreef op 12 februari 2010 @ 09:08:

weet iemad of 'ukkie' chocopasta nog bestaat met honing is dat. Vroeger bij de reform te krijgen?

Ukkie pasta hebben ze ook bij de Tuinen.

Alle smaken.

Pizza Quick saus, kon je op een boterham smeren en dan in de koekenpan!Hoogvliet & C1000 verkopen het ook.
quote:Siena09 schreef op 13 juni 2010 @ 14:50:

De gegrilde groente maaltijd van Aviko, nu echt nergens meer te vinden :(Hier bij de Hoogvliet nog wel maar niet mijn favoriete smaak helaas, die is echt uitverkocht
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Soort muslireep maar dan met pecannoten en vast een laagje zoet iets, maar die waren heeeeerlijk. Van een engels merk volgens mij, kon je altijd bij de Konmar kopen.

Geen idee meer hoe het heet...

En van Beckers, de groente loempias voor in de magnetron. doosje met 2 van die grote.

Kip/ham hebben ze nog wel, maar die vindi k dan weer niet te eten....
Wat ik mis:

- ooit bij de AH (zo'n 20 jaar geleden) van eigen merk chcoladehagelslag met stukjes noot, heeerlijk!

- van die likkoekjes in roze, wit en geel. Heb je nu ook wel maar met toegevoegde vitamines en een chemische fruitgeur/smaak...zooo jammer!

- Lasgnasaus waar je aubegine doorheen moest doen van bella italia ofzo. Ook echt heel lekker.
quote:Flower007 schreef op 19 juni 2010 @ 12:09:

[...]

Hoogvliet & C1000 verkopen het ook.en de Boni.

Pizza Quick saus, kon je op een boterham smeren en dan in de koekenpan!

Ja, die bestaat nog inderdaad Is bij de meeste supermarkten volgens mij te koop, maar staat bij het broodbeleg en niet bij de pastasauzen.

@Jackie: ZuivelZacht van Hertog was inderdaad echt heel lekker, en terugkijkend heeft dat volgens mij niet eens zo lang bestaan (terwijl het wel vrij groots gelanceerd was, toch?). Nu ik eraan denk, krijg ik er meteen zin in...ZuivelZacht moet terug!
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Pizzaquick, ook hier in bas vd heijden gezien, kan ook in sommmige plaatsen dirk heten.
Ik mis sowieso goede waterijsjes, de perenijsjes ben ik zo zat. Ik geloof dat ik vroeger fan was van speedies (heette dat zo?) van die frambozen waterijsjes. Heerlijk waren ze!

En als ik dan even verder denk over ijs mis ik ook de yoghurt-bosvruchten van Hertog, die was zo intens geweldig lekker. Zoet, zacht, maar ook lekker zurig. En ik ken niks vergelijkbaars.
quote:Mirremara schreef op 22 juni 2010 @ 11:45:

Wat ik mis:

- ooit bij de AH (zo'n 20 jaar geleden) van eigen merk chcoladehagelslag met stukjes noot, heeerlijk!

- van die likkoekjes in roze, wit en geel. Heb je nu ook wel maar met toegevoegde vitamines en een chemische fruitgeur/smaak...zooo jammer!.Whole Earth heeft nu een hagel met noot. Heel lekker! En bij de Appie heb je nog wel de ouderwetsche likkoekjes. In een blauwe zak onderin het koekvak.
MILF in the making ;-)
Wat ik heel erg mis is de stroganoff saus van Calve. Zat in een glazen pot. Die was zoooo lekker. Ineens waren ze er niet meer. Hebben zelfs Calve nog gemaild om te vragen of ze nog ergens op voorraad stonden. Helaas...

Toevoeging: Ik lees nu pas dat het over nostalgische lekkernijen gaat :-) Maar mis toch nog steeds mn stroganoff
Leuk dit!! Al lezend komt m'n hele jeugd voorbij....

Enne... ik ga morgen naar de C1000 voor de Cream & Chives!!!
heb ik net een heerlijke framboos limo bij de boni ontdekt... hebben ze de inhoud van die flessen veranderd !!!!

tis nu niet meer te .. zuipen ! Blegh :(
Ik mis de speedy's zeker met dit weer, die waren zo über hendig lekker.
oh ja, speedy's!

En trio ijs en witte bros... Witte bros is echt al zo lang geleden, maar ik kan me de smaak nog zo voor de geest halen (kwelling).
quote:Fearless schreef op 20 juni 2010 @ 18:41:

Soort muslireep maar dan met pecannoten en vast een laagje zoet iets, maar die waren heeeeerlijk. Van een engels merk volgens mij, kon je altijd bij de Konmar kopen.

Geen idee meer hoe het heet...

En van Beckers, de groente loempias voor in de magnetron. doosje met 2 van die grote.

Kip/ham hebben ze nog wel, maar die vindi k dan weer niet te eten....

Ik zag ineens de pakken van Jordan's staan en dacht JA DAT IS HET!

Online gezocht en gevonden, dit moeten ze bijna wel zijn, al zitten ze in een andere verpakking.

Iemand enig idee waar je deze kan kopen? OF je ze nog kan kopen?

Ze waren echt té lekker vond ik toen!

Oh ik heb de oude versie gevonden!

Ik hou erg van soep en mis vooral de volgende producten: de roomsoep van Knorr. Dat was een soep in pak waar je alleen maar wat verse groentes aan toe hoefte te voegen. Ik had een heerlijk receptje met wat zalm en lente uitjes.. Was om te smullen .. maar helaas, dat is uit de handel. Er is geen vervanging die ook makkelijk en snel is..

Er was ook een lekker kruidenpakket voor een vispannetje. Daar zaten kruiden bij voor in de soep en voor het maken van een lekker smeerseltje voor op stokbrood ed. Ook uit de handel. Nu hebben ze van hetzelfde serie nog wel de burito´s die zijn ook best lekker.. maar zo gewoontjes.
Ja die roomsoep was geniaal!

Tegenwoordig maar ik gewoon een roux en voeg later room erbij, maar die pakken waren super voor de extreem luie avonden
quote:Ann Liv schreef op 23 juni 2010 @ 15:45:

Ik mis sowieso goede waterijsjes, de perenijsjes ben ik zo zat. Ik geloof dat ik vroeger fan was van speedies (heette dat zo?) van die frambozen waterijsjes. Heerlijk waren ze!

En als ik dan even verder denk over ijs mis ik ook de yoghurt-bosvruchten van Hertog, die was zo intens geweldig lekker. Zoet, zacht, maar ook lekker zurig. En ik ken niks vergelijkbaars.Die yoghurt-bosvruchten mis ik ook! En je had vroeger ook van die kleine bakjes van Hertog met een '1-persoons portie'.
Eerder had je van die lekkere frisse waterijsjes met een citroen een aardbei en ik dacht een sinasappel op een plastic stokje. Boomy heette dat volgens mij........heerlijk vond ik die!!!

Wat ik eerder heerlijke chocolade vond was de crunch in een blauw papiertje met rode letters en een beetje wit volgens mij. Ik dacht dat het melkchocola met rijst ofzo was, het smaakte in ieder geval heerlijk! Een aantal jaren geleden zag ik ze nog bij de trekpleister!? maar helaas, die hebben de voorraad nu ook op!
Boursin met peper. Met zo'n pittig korstje van grof gemalen peperkorrels. Al jaren niet meer gezien.

Wie kan zich nog Bazooka Joe kauwgom herinneren ?

Mierzoete donkerroze kauwgom en erg lekker. In het pakje zat een stripverhaaltje. Laatst bij een tankstation in de VS tegengekomen. Smaakte nog net zo als vroeger !

@ Lara: de crunch is met gepofte rijst en hier nog steeds verkrijgbaar bij de benzinepomp. Ik heb ook wel eens een doos vol bij de groothandel gekocht, mmm

@ Amarna: die boursin is idd zo lekker. In Frankrijk hebben ze m nog wel, daar geniet ik er extra van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven