Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 14 juli 2010 @ 20:40:

[...]

Maakt niet uit hoor....dit hele topic bestaat uit herhalingen

ik ben wel benieuwd wat RTL7 gaat uitzenden na dit seizoen. Gaan ze dan weer helemaal van voren af aan beginnen?Carmen met haar geliftte ogen, Louisake.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Sjonge wat een zure muts die Lindsey zeg. Met dat gezeur over de roddelpers. En wat zag ze eruit met die hangende mondhoeken! Klagen dat iedereen die bladen geloofd en dat niemand hun belt om te vragen of het wel waar is. Nee, dat is fijn als je constant jan en allemaal aan de telefoon krijgt om de roddels te checken

Volgens mij ergerde Carmen zich aan haar.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 14 juli 2010 @ 20:58:

Sjonge wat een zure muts die Lindsey zeg. Met dat gezeur over de roddelpers. En wat zag ze eruit met die hangende mondhoeken! Klagen dat iedereen die bladen geloofd en dat niemand hun belt om te vragen of het wel waar is. Nee, dat is fijn als je constant jan en allemaal aan de telefoon krijgt om de roddels te checken

Volgens mij ergerde Carmen zich aan haar.

Volgens mij ook .

De aanstelster.

De hand bijten die je voedt.
Ahum... Ik vond ons Niekoolaai wel meevallen tegen ons Debske.

Krijg ik nu slaag?

Hij probeerde het luchtig te houden met goedbedoelde opmerkingen en 'grapjes'. Vond het wel lief.

Monique
quote:reisa1978 schreef op 14 juli 2010 @ 20:54:

[...]

Misschien wel, en waarschijnlijk ga ik dan weer kijken. Denk dat wij hier met zijn allen gezellig met je meekijken.
quote:binkie14 schreef op 14 juli 2010 @ 20:55:

[...]

Carmen met haar geliftte ogen, Louisake. Zou het? Ik heb nog geen foto kunnen ontdekken van na de operatie. En die Lyndsey kan ook wel wat plast. chir. gebruiken. Guttegut wat een gezeur. En steeds maar zeuren dat er wellicht roddels op de cover komen van haar en Dave. Volgens mij heeft ze iets te verbergen en staat ze in de weekenden samen met Dave aan een paal te hangen in een of andere SM-kelder of een duistere parenclub op het platteland van Belgie.
[quote]binkie14 schreef op 14 juli 2010 @ 20:55:

[...]

dubbel
Over duistere zaakjes gesproken...heb ik jullie mijn nieuwe speledingetje al laten zien? Speciaal aangeschaft voor Moniekske. als de Pfaffs moeilijk gaan doen over het servies dat we mee gaan nemen, dan kunnen we altijd nog met deze gaan zwaaien. En valt mooi niet op onder onze kleedjes...

quote:mjdh schreef op 14 juli 2010 @ 21:13:

Ahum... Ik vond ons Niekoolaai wel meevallen tegen ons Debske.

Krijg ik nu slaag?

Hij probeerde het luchtig te houden met goedbedoelde opmerkingen en 'grapjes'. Vond het wel lief.

Monique

Moniekse *kijkt heel streng nu*.

Debske wil nog jaaaren doorgaan, waarop de lamlul zegt," mooi, dan kan ik nog jaren op mijne poe zitten." *^&%$#@.

Ga maar voorover staan alsjeblieft,

quote:louisavuitton schreef op 14 juli 2010 @ 21:24:

Over duistere zaakjes gesproken...heb ik jullie mijn nieuwe speledingetje al laten zien? Speciaal aangeschaft voor Moniekske. als de Pfaffs moeilijk gaan doen over het servies dat we mee gaan nemen, dan kunnen we altijd nog met deze gaan zwaaien. En valt mooi niet op onder onze kleedjes...

[afbeelding] ehhhh, hoe gaat rosé, het beste van mijn beeldscherm af?????

Nou Louisa, nu wil het geval, dat ik daar toevallig zaterdag j.l. was..........'t zal toch niet waar zijn?

*geeft volgende keer haar camera niet meer af. Onder geen beding .!*
quote:mariska100 schreef op 14 juli 2010 @ 10:13:

Je ziet natuurlijk ook maar kleine stukjes van hun leven. Het zal vast niet de hele dag zo zijn. (hoop ik voor hun)

Dat is wel zo, maar de Pfaffs kijken zelf eerst alle afleveringen voordat ze akkoord geven om het uit te zenden. Dan zou ik als mama toch wel een keer ingrijpen om eens een léuk stukje van mijn gezin/kids uit te zenden ipv iedere keer 'da mag nie hé'!

Overigens had ik het wel heel mooi gevonden als Bruce gisteren tegen Lyndsy over de roddelpers 'da mag nie hé'! had gezegd. Maar nee, hij zij 'dat is stout he'.
jemig zeg.. ik kijk ook een keer naar de pfaffs.... en dan is het die jankaflevering dan Lyndsey!!

( en dat vestje dat bruce aan heeft heeft mijn zoontje ook )
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Lins ging compleet over de zeik. Als ik dan die aflevering zou bekijken voordat hij uitgezonden wordt zou ik zeggen... 'Euh, laat maar'. Maar ze laat hem gewoon uitzenden.

LV. Waar haal je die Burberrydingen vandaan? Echt meesterlijk dat geweer. En hoe handig ook. Bestel er maar 6.

Monique
quote:louisavuitton schreef op 14 juli 2010 @ 21:20:

[...]

Volgens mij heeft ze iets te verbergen en staat ze in de weekenden samen met Dave aan een paal te hangen in een of andere SM-kelder of een duistere parenclub op het platteland van Belgie.

je hebt te vaak naar Jambers gekeken

Toch zei mijn man (die heeft veel Vlaamse kennisen) dat daar veel meer stellen indd naar parenclubs gaan enzo. Zou het?
die Nikolaai weer met die paspoorten: ik heb alles gedragen...dus maw het is allemaal Debby haar schuld. Ik zou ook niet relaxen kunnen als ik mijn papieren kwijt zou zijn. Zij zoeken en zoeken en hij relaxed...

En Carmen met haar hoedje en jas leek wel een zwerfster uit een film in New York
Die vrágen die Nicolas aan die piloot stelde, echt, zoveel domheid??!! En dat antwoord van die piloot op de vraag of hij al die knopjes begreep? Nee hoor, ik snap er zelf eigenlijk ook niets van haha.:)
Ik heb het de hele week al niet gezien
Dat gezeur ook van hem dat ze een string aan moest
quote:Maleficent schreef op 16 juli 2010 @ 22:07:

Dat gezeur ook van hem dat ze een string aan moest Een verslag graag
Begin me steeds meer aan Nicolas te irriteren. Die vragen inderdaad!

En maar doen als of hij de zorgzame partner is die haar heeft gestimuleerd om te minderen met werken meer leuke dingen met de kindjes te doen, en er vervolgens snel achteraan zeggen: 'maar niet stoppen hoor, anders moet ik zo veel gaan werken...'

Verhoudingen worden bij hen ook wel steeds duidelijker, zij helemaal kapot in slaap gevallen in het vliegtuig en hij tegen de jongens zeggen 'mama heeft last van de vallende slaapziekte' (nee kneus, zij is gewoon erg moe van het hele harde werken en het afscheid van haar eigenhandig opgebouwde zaak!)

Als hem wordt verweten dat hij de lui-ziekte heeft (huh?) verontwaardigd reageren? Dominant gedrag!

Verder: Wat lijken Bruce en Fay op elkaar!
Ik vond Fay gisteren lief (of mag ik hier nu niet meer komen omdat ik iets positiefs zeg?)
I kheb ook al een weeek niet gekeken, en ook vandaag komt het er niet van, maarre is het aanzoek al geweest, of heb ik hem voor de tweede keer gemist??
Neehoor, die komt nog. Eerst moeten ze nog terug komen uit Mexico.
Ik vind het leuk vandaag. Lindsey te laat voor de bakker, doordat faytje lekker zat te keutelen op haar fietsje (handig die broden uit de muur!)

Kensjietje is net zijn vader, een echte entertainer.

Nicola nog steeds een hork, je merkt dat de spanning naar zijn beruchte uitspraken opbouwt.

Kindjes bij papa Dave op zijn werk om een tekening te brengen.

Keano lief voor zijn moeder, ondanks het feit dat zijn vader hem steeds enorm zit op te stoken.

Ja, ik heb de afleverig van vandaag met een positief gevoel afgesloten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven