Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja maar, ze is dus een beetje ouder. Juf van meisje zou ik ook eerder wat anders voor kopen. Ik heb wel met de Sante in m'n handen gestaan, maar daar stond een raar onderwerp op, weet niet meer wat. En bij de Libelle zat een boekje. Nou ja, anyway, dan vindt ze het maar stom. Ik had ook geen zin om chocola te kopen.
Libelle voor iemand van bijna 50 mag. zusnietlief (en zuslief trouwens ook) lezen 'm. En tis een tuttenblad, maar als ik bij mijn moeder de kans kreeg, las ik 'm ook, net als de Margriet. Niet-nadenken-lectuur. Maar ik associeer 'm nog steeds met moeders-die-alles-keurig-voor-elkaar-hebben en daar schaar ik mezelf niet bij.

Brigitte Kaandorp heeft zo'n conference over libellemoeders, vond ik hilarisch.
Dat snapte ik ja, dat je daar om lachte.

Kan niet quoten met de iPhone.

Kom, ik ga nog eens even de biebboeken verlengen.

Trusten Citro!
Ooooo, Libelle voor 50+ mag. Al heb je kans dat juf abonnee is.
quote:koeky schreef op 14 juli 2010 @ 22:23:

Ja maar, ze is dus een beetje ouder. Juf van meisje zou ik ook eerder wat anders voor kopen. Ik heb wel met de Sante in m'n handen gestaan, maar daar stond een raar onderwerp op, weet niet meer wat. En bij de Libelle zat een boekje. Nou ja, anyway, dan vindt ze het maar stom. Ik had ook geen zin om chocola te kopen.

Vanaf 50 kan het wel hoor.

Ik koop trouwens helemaal geen cadeau, nooit gedaan ook. Da's pas erg
Mijn moeder heeft ook een abonnement
heb ook precies dezelfde associatie met libelle als Sok, en las hem ook altijd bij mijn moeder, dus voor een oudere juf lijkt me een libelle prima
Goed dat je het zegt dan trouwens, misschien kan ik nog iets leuks kopen voor de juffen (geen chocolade dus )
Brigitte kaandorp libelle

even iets forwarden, want voor het originele stuk moest je je aanmelden. tsss...
Hè gelukkig maar, dat het mag Ik ben ook niet zo van het altijd kadootjes kopen, maar deze juf kondigt het een week vantevoren aan met een briefje waarop staat dat de kinderen geen tienuurtje en lunch mee hoeft te nemen, dat verzorgt zij allemaal. Dan krijg ik toch wel de drang om een kleinigheidje te kopen.
O Pam, het is dus geen einde-jaarsgeschenk, juf is gewoon jarig.
Ik koop altijd chocola voor de jufjes.

Omdat ik van mijn schoonmoeder weet dat ze gek worden van zeepjes en andere tuttendingen.
ik zwwet hier achter de PC trouwens als een otter. hier blijkbaar nog warm genoeg...
Ik heb hem even bekeken Sok
quote:koeky schreef op 14 juli 2010 @ 22:32:

O Pam, het is dus geen einde-jaarsgeschenk, juf is gewoon jarig.Bij ons regelen de klassenmoeders dat, de ouders hoeven alleen maar te doneren. Wel leuk want dan kun je tenminste echt iets kopen. De juf van Mannie kreeg zo'n neptaart die wordt gebruikt voor de verjaardagen in de klas. Ze had een hele oude verrotte dus ze was er erg blij mee.
Een eindejaarsgeschenkje doe ik ook nooit maar misschien is het dit jaar wel leuk, omdat ze zo hard met Mini hebben gewerkt.
Dat zou ik ook wel handig vinden, als het centraal geregeld werd. En ik snap dat je ze nu een kadootje wil geven Pam, maar dan is het ook echt ergens voor. Zo alleen als formaliteit vind ik het een beetje zinloos. Maar toch conformeer ik me meestal.
Hebben jullie geen klassenouders dan?

Ik ga slapen. Dag meisjes, tot morgen.

Voor Pammeke
Nope, alleen luizenouders.of misschien hebben we wel klassenouders, maar doen die gewoon niks.

Nu ga ik echt de biebboeken verlengen anders heb ik straks weer heul veul boete. En dan ga ik

ik slapen.
Dat Nijntje-bed zag er toch iets comfortabeler uit, denk dat ik daar maar in ga liggen.
De jouwe is een beeeetje hard :P

Ik ga voor minimalistisch
Ik ben boos, eikel van een directeur. Heb er net een topic over geopend. Misschien jullie nog ideeën?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven