Las Barettas Naranjas!
donderdag 15 juli 2010 om 23:21
Truus, flappie en allerlei variaties op haar naam, er rijmen ook nogal wat dingen op haar naam. ik lig in bed met een hotcoldrex en neusspray. Ik denk nog steeds aan die arme mama eend naast haar platte kinders ik ben om dat nog niet dode eendje heengereden maar het was diervriendelijker geweest als ik er gewoon overheen was gegaan.
vrijdag 16 juli 2010 om 00:09
Och die eendjes! Hoe kan collega dat nou doen Pam, zag ze ze niet?
Wij hadden een gezellige dag maar nu ben ik gaar. Komt ook door het ranzige eten, was van bedenkelijk eetcafe-allooi.
Ik heb ook heel veel bijnamen voor meisje, meer dan voor de jongetjes. Muppie, Muizepluis, Pientje, en variaties op haar naam. Poppie zeg ik ook idd.
De vakantiestress spat hier inderdaad van de pagina's, maar ja, een beetje stress moet je hebben, dan geniet je extra van de rust erna. Hier nog relax trouwens, wij gaan pas heeel laat.
Pam beterschap, Sok/Anky/Remma succes met inpakken.
Wij hadden een gezellige dag maar nu ben ik gaar. Komt ook door het ranzige eten, was van bedenkelijk eetcafe-allooi.
Ik heb ook heel veel bijnamen voor meisje, meer dan voor de jongetjes. Muppie, Muizepluis, Pientje, en variaties op haar naam. Poppie zeg ik ook idd.
De vakantiestress spat hier inderdaad van de pagina's, maar ja, een beetje stress moet je hebben, dan geniet je extra van de rust erna. Hier nog relax trouwens, wij gaan pas heeel laat.
Pam beterschap, Sok/Anky/Remma succes met inpakken.
vrijdag 16 juli 2010 om 05:49
Nog 1 dagje werken en dan morgen op vakantie. Ik heb wel stress . Enfin, vanavond inpakken en dan zal het wel goed komen. Ben voornamelijk zenuwachtig omdat we ook onze vouwwagen voor het eerst gaan gebruiken (en hij best al oud is). Maar goed, tent konden A-man en ik ook altijd zonder ruzie opzetten, dus zal best wel goed komen.
Nu eerst broodsmeren en dan werken. Ot heeft vandaag schoolreisjes, Sien is al vrij.
Ik wil ook een Nino (of zullen we Niño doen ). Maar alleen overdag, 's nachts geef ik hem dan wel weer terug aan Mif. En ik ben erg benieuwd naar kaartje, maar dat duurt hier altijd wat langer. Misschien nog net voor de vakantie.
Nu eerst broodsmeren en dan werken. Ot heeft vandaag schoolreisjes, Sien is al vrij.
Ik wil ook een Nino (of zullen we Niño doen ). Maar alleen overdag, 's nachts geef ik hem dan wel weer terug aan Mif. En ik ben erg benieuwd naar kaartje, maar dat duurt hier altijd wat langer. Misschien nog net voor de vakantie.
vrijdag 16 juli 2010 om 05:52
vrijdag 16 juli 2010 om 10:55
En ik zit op de bank met koffie. Voel me echt niet lekker, snot zit in mijn voorhoofd (weer eens wat anders dan een bijholte ). En ik ben moe want Mannie kwam om half 6 vrolijk naar beneden. Weer terug in bed gekieperd en toen heeft hij nog 3 kwartier geslapen.
De juf van Mannie was ernstig jaloers op al het geknuffel vanmorgen. Ze ziet haar (grote) zoon 5 weken niet en had 's morgens de ogen uit haar hoofd gehuild. Agosh. En dan zie je al die lekker kleine mannekes om mama's nek hangen, ze had het even moeilijk. Ik heb Mannie in zijn oor gefluisterd dat hij juf maar een dikke knuffel moest geven.
Ik ga er een wasje ingooien. Meer heb ik niet te doen vanmorgen. Da's lekker.
De juf van Mannie was ernstig jaloers op al het geknuffel vanmorgen. Ze ziet haar (grote) zoon 5 weken niet en had 's morgens de ogen uit haar hoofd gehuild. Agosh. En dan zie je al die lekker kleine mannekes om mama's nek hangen, ze had het even moeilijk. Ik heb Mannie in zijn oor gefluisterd dat hij juf maar een dikke knuffel moest geven.
Ik ga er een wasje ingooien. Meer heb ik niet te doen vanmorgen. Da's lekker.
vrijdag 16 juli 2010 om 10:55
Geen vakantiestress meer/tot nog toe, want kinders zijn op resp creche/BSO. Maar goed ook, want Poek ws vanmorgen om 6 uur al present (bed natgeplast) ging eerst lekker hyper doen bij ons in bed en vervolgens drama maken omdat ze niet wilde tekenen op een afgekeurd printje van mijn werk, maar op een leeg blaadje. En dat vond ik weer niet nodig.
Alles is min of meer wel ingepakt; ga nog even de laatste boodschapjes doen, daarna lunchen in de buurt met Sokman en net hebben we in alle rust koffiegedronken. Wat een genot!
Alles is min of meer wel ingepakt; ga nog even de laatste boodschapjes doen, daarna lunchen in de buurt met Sokman en net hebben we in alle rust koffiegedronken. Wat een genot!
vrijdag 16 juli 2010 om 11:00
Nou Sok, dat klinkt wel erg relaxt.
Ik ga even naar de buuf, vragen of we daar Mini's cadeau een weekje mogen stallen (ik kan nergens in huis een fiets kwijt zonder dat ze het ziet...).
Oh Sok, ik zit alweer aan de neusspray en de paracetamol. Zout spoelen zal ik straks een keertje doen. En van de dokter moest ik ook stomen (zei ze met die bijholteontsteking).
Ik ga even naar de buuf, vragen of we daar Mini's cadeau een weekje mogen stallen (ik kan nergens in huis een fiets kwijt zonder dat ze het ziet...).
Oh Sok, ik zit alweer aan de neusspray en de paracetamol. Zout spoelen zal ik straks een keertje doen. En van de dokter moest ik ook stomen (zei ze met die bijholteontsteking).
vrijdag 16 juli 2010 om 13:15
Even snel. Ben sinds woensdag met oudste in een fries ziekenhuis. Na een nacht constant overgeven werd blindedarm geconstateerd, ambulance, helicopter vanaf het waddeneiland, het volle programma. dezelfde dag nog geopereerd. nu gaat het wel goed, maar we moeten nog tot maandag blijven want, al was de blindedarm nog niet geknapt, wel al een heel vies buikje, dus nu iv antibiotica. man is met jongste op eiland gebleven, mijn moeder is er met spoed naartoe gegaan (want man> geen rijbewijs ...). maandag hopelijk weer terug, met evt. verlenging van de vakantie met een paar dagen (anders wel heel erg sneu voor oudste). blegh