Good Luck!
woensdag 14 juli 2010 om 15:32
Ik ben wel benieuwd hoor Amalia, leuk hoor!
Me ei springt morgen, dus ik kan gewoon komen, leuk!
Arme Mr J is in slaap gevallen op de bank. Als hij niet wakker wil worden gooi ik hem zo wel in het zwembad nee hoor geintje.
Ik heb alles in huis voor het afscheid morgen, pffiieeuuuw. Ik heb voor elke juf apart een groot zilveren hart gekocht aan een wit lint (woningdecoratie) de vrouw in de winkel zei dat ze niet aan te slepen zijn, dus ik hoop dat de juffen het ook leuk vinden. En dan voor zijn eigen juf nog een bosje bloemen. De fotokaarten zijn nét vandaag binnen gekomen,gelukkig want ik zat al te stressen. Nu zit ik bij de foon want dr B zou nog bellen vandaag. Maar dat zal wel weer half 6 worden
Me ei springt morgen, dus ik kan gewoon komen, leuk!
Arme Mr J is in slaap gevallen op de bank. Als hij niet wakker wil worden gooi ik hem zo wel in het zwembad nee hoor geintje.
Ik heb alles in huis voor het afscheid morgen, pffiieeuuuw. Ik heb voor elke juf apart een groot zilveren hart gekocht aan een wit lint (woningdecoratie) de vrouw in de winkel zei dat ze niet aan te slepen zijn, dus ik hoop dat de juffen het ook leuk vinden. En dan voor zijn eigen juf nog een bosje bloemen. De fotokaarten zijn nét vandaag binnen gekomen,gelukkig want ik zat al te stressen. Nu zit ik bij de foon want dr B zou nog bellen vandaag. Maar dat zal wel weer half 6 worden
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 14 juli 2010 om 17:26
donderdag 15 juli 2010 om 11:31
O boehoe, ik moet even wat traantjes kwijt hoor. Mr J had officieel afscheid vandaag op het KDV. Alle juffen erbij en kadootjes en lekkere hapjes, maar ik vond het wel heel moeilijk hoor Het was zo'n fijne plek voor hem (en ook voor ons, als ouders). Wat is het snel gegaan die 2.5 jaar.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 15 juli 2010 om 11:45
Jeee Mal, wat een geweldig nieuws van het rustige EEG!! Gauw even op de groep spieken. Kan me je traantjes om het afscheid helemaal voortstellen. Iets goeds afsluiten is nooit fijn..
Suus, haaaaai! bevalt het pasta/pizzadieet nog?
Amalia, aaaah, wat lief, die grote broers met hun babyzusje! De aanbidders moeten later van goede huize komen... Vind je het druk zo met drie? Scheelt natuurlijk dat er geen school is (maar dat kan twee kanten op; je hoeft niet te halen en brengen maar je hebt wel de kleuter thuis, hmmm).
Suus, haaaaai! bevalt het pasta/pizzadieet nog?
Amalia, aaaah, wat lief, die grote broers met hun babyzusje! De aanbidders moeten later van goede huize komen... Vind je het druk zo met drie? Scheelt natuurlijk dat er geen school is (maar dat kan twee kanten op; je hoeft niet te halen en brengen maar je hebt wel de kleuter thuis, hmmm).
donderdag 15 juli 2010 om 13:41
Goeiemiddag!
Mal, kan me voorstellen dat het afscheid moeilijk was Vielen de kado's in goeie aarde?
Suus, mis je ons zo Ik kom helemaal in de stemming van je verhalen!
Bridge, hier zijn net een paar spatjes gevallen en het waait behoorlijk. Verder wel lekker.
Net naar de pluktuin geweest, ik heb een flinke bos bloemen staan!
Mal, kan me voorstellen dat het afscheid moeilijk was Vielen de kado's in goeie aarde?
Suus, mis je ons zo Ik kom helemaal in de stemming van je verhalen!
Bridge, hier zijn net een paar spatjes gevallen en het waait behoorlijk. Verder wel lekker.
Net naar de pluktuin geweest, ik heb een flinke bos bloemen staan!
donderdag 15 juli 2010 om 14:07
Mal, wat een geweldig nieuws! Super. Ben blij voor jullie.
Tim is nog ziek, maar het gaat iets beter. Dinsdag is M. met hem naar de hap geweest, hij had 40.3 koorts. Geen keel/ooronsteking of last van zijn longetjes. Wel aankijken de eerste drie dagen. Als hij dan nog koorts had, huisarts bellen. Ik vermoed nu de zesde ziekte (cb boekje): eerste dagen hoge koorts, spugen, diarree (ik dacht dunne luiers, tanden/kiezen). Nu is de koorts weg, maar heeft hij rode uitslag. Nog huilerig, maar wel wat actiever, hij eet ook iets meer.
Ik ben zo moe. Ga zo lekker uitrusten, Lianne en Tim zijn bij mijn ouders. Zondag op vakantie, als Tim fit genoeg is. En anders een dag later naar Limburg.
Doei!
Tim is nog ziek, maar het gaat iets beter. Dinsdag is M. met hem naar de hap geweest, hij had 40.3 koorts. Geen keel/ooronsteking of last van zijn longetjes. Wel aankijken de eerste drie dagen. Als hij dan nog koorts had, huisarts bellen. Ik vermoed nu de zesde ziekte (cb boekje): eerste dagen hoge koorts, spugen, diarree (ik dacht dunne luiers, tanden/kiezen). Nu is de koorts weg, maar heeft hij rode uitslag. Nog huilerig, maar wel wat actiever, hij eet ook iets meer.
Ik ben zo moe. Ga zo lekker uitrusten, Lianne en Tim zijn bij mijn ouders. Zondag op vakantie, als Tim fit genoeg is. En anders een dag later naar Limburg.
Doei!
donderdag 15 juli 2010 om 17:26
Hel, jongens zitten flink te klieren met elkaar maar ik heb ze lekker vaak uitbesteed . Overigens zijn ze niet de hele dag aan het klieren hoor, ze kunnen ook leuk spelen. Maar L verveelt zich af en toe denk ik, moet nog wennen aan de vakantie.
Ik ook . Wel relaxt dat we geen haast hebben in de ochtend.
Ik ook . Wel relaxt dat we geen haast hebben in de ochtend.