Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ben wel benieuwd hoor Amalia, leuk hoor!

Me ei springt morgen, dus ik kan gewoon komen, leuk!

Arme Mr J is in slaap gevallen op de bank. Als hij niet wakker wil worden gooi ik hem zo wel in het zwembad nee hoor geintje.

Ik heb alles in huis voor het afscheid morgen, pffiieeuuuw. Ik heb voor elke juf apart een groot zilveren hart gekocht aan een wit lint (woningdecoratie) de vrouw in de winkel zei dat ze niet aan te slepen zijn, dus ik hoop dat de juffen het ook leuk vinden. En dan voor zijn eigen juf nog een bosje bloemen. De fotokaarten zijn nét vandaag binnen gekomen,gelukkig want ik zat al te stressen. Nu zit ik bij de foon want dr B zou nog bellen vandaag. Maar dat zal wel weer half 6 worden
Leuk Mal dat je er vrijdag bij kunt zijn! En die harten klinken helemaal leuk, ik heb er 2 van Riverdale.

Vanavond weer slim belly, wordt vanavond ook weer gemeten, het zal mij benieuwen!
Eindelijk eens goed nieuws vanaf hier!

Jonathan had een schone EEG dat heeft hij nog nooit gehad!!!!!! Dus los van de aanvallen, is het veel rustiger/bijna normaal in zijn hoofd!!!!!
Mal, GEWELDIG!!!

Wat goed zeg en wat fijn om een keer positief nieuws te ontvangen.
Wow, wat goed!!!!!
Zoals het er nu uitziet hoeft hij dan ook niet geopereerd te worden, dat kan ook niet eens, omdat ze niet kunnen zien waar het vandaan komt Goed he?

Ik zal de rest van het gesprek even op de groep zetten over de diagnose.
Zo, ik kom precies op het juiste moment aanwaaien: Mal wat super!!!!!! Jeetje wat een geweldig nieuws!! Lieverd, trek een fles open en neem een borrel op jullie geweldige zoon! Dikke kus vanuit een errug warm Italie. X
Ps: vandaag doe ik maar pasta Vongole denk ik
Jee! Mal! wat een geweldig nieuws! Super zeg!
Goedemorgen! Hoe is het weer bij jullie?
Juud: gefeliciteerd met jongste!!!
Mal wat een geweldig nieuws!!! En nu doorgaan met die goeie berichten .

Vongole :puke: maar ik hoop dat het smaakte . Lekkere vakantie dus?

Juud, gefeliciteerd met de kleine en nu alweer grote man .
O boehoe, ik moet even wat traantjes kwijt hoor. Mr J had officieel afscheid vandaag op het KDV. Alle juffen erbij en kadootjes en lekkere hapjes, maar ik vond het wel heel moeilijk hoor Het was zo'n fijne plek voor hem (en ook voor ons, als ouders). Wat is het snel gegaan die 2.5 jaar.
Jeee Mal, wat een geweldig nieuws van het rustige EEG!! Gauw even op de groep spieken. Kan me je traantjes om het afscheid helemaal voortstellen. Iets goeds afsluiten is nooit fijn..

Suus, haaaaai! bevalt het pasta/pizzadieet nog?

Amalia, aaaah, wat lief, die grote broers met hun babyzusje! De aanbidders moeten later van goede huize komen... Vind je het druk zo met drie? Scheelt natuurlijk dat er geen school is (maar dat kan twee kanten op; je hoeft niet te halen en brengen maar je hebt wel de kleuter thuis, hmmm).
Goeiemiddag!

Mal, kan me voorstellen dat het afscheid moeilijk was Vielen de kado's in goeie aarde?

Suus, mis je ons zo Ik kom helemaal in de stemming van je verhalen!

Bridge, hier zijn net een paar spatjes gevallen en het waait behoorlijk. Verder wel lekker.

Net naar de pluktuin geweest, ik heb een flinke bos bloemen staan!
Mal, wat een geweldig nieuws! Super. Ben blij voor jullie.

Tim is nog ziek, maar het gaat iets beter. Dinsdag is M. met hem naar de hap geweest, hij had 40.3 koorts. Geen keel/ooronsteking of last van zijn longetjes. Wel aankijken de eerste drie dagen. Als hij dan nog koorts had, huisarts bellen. Ik vermoed nu de zesde ziekte (cb boekje): eerste dagen hoge koorts, spugen, diarree (ik dacht dunne luiers, tanden/kiezen). Nu is de koorts weg, maar heeft hij rode uitslag. Nog huilerig, maar wel wat actiever, hij eet ook iets meer.

Ik ben zo moe. Ga zo lekker uitrusten, Lianne en Tim zijn bij mijn ouders. Zondag op vakantie, als Tim fit genoeg is. En anders een dag later naar Limburg.

Doei!
Juud, gefeliciteerd!
O ja, Sjimmie is jarig hè vandaag?

Sjimmie, gefeliciteerd!!
Hel, jongens zitten flink te klieren met elkaar maar ik heb ze lekker vaak uitbesteed . Overigens zijn ze niet de hele dag aan het klieren hoor, ze kunnen ook leuk spelen. Maar L verveelt zich af en toe denk ik, moet nog wennen aan de vakantie.

Ik ook . Wel relaxt dat we geen haast hebben in de ochtend.
Mal, wat een goed nieuws van EEG!!!!
En hoe is het daar bij jou Star?
Oehoe mijn vivapakketje is er (dus je komt niet Bam? jammer). Ik zal tot morgen wachten om het open te maken . Moeilijk moeilijk....
Mens, doe niet zo gek, ruk open!

Star, geen jaloersmakende verhalen van jou?
Ik denk dat star weer onderwge naar huis is

volgens mij gingen ze maar 1 weekje
dat schaap kan ook wel weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven