Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo. Zeker lekker op strand of andere plekken!

(Ik vind het maar warm/plakkerig buiten...)
Lekker in villa achtertuinia Bridge

Net wel even in het bos een ijsje gaan eten.

Zeg, we gaan nu niet met zijn allen inkakken nu er 3 op vakantie zijn he?
En maar opscheppen dat ze met Iphone overal; bereikbaar zijn hè...

Brrr... krijg de zenuwen hier...
Hallo hallo,

Is iedereen al zenuwachtig?

Bridges, leuk dat Bridgesman dinsdag daar dan is! Echt cool!

Mal, was het heftig gisteravond met het onweer bij jullie? Lekker dat Mr J doorgeslapen heeft.

Nou ik ben er klaar voor, laat de wedstrijd maar beginnen hoor. Ech lang wachten nog
Ja, ik ben ook zenuwachtig. Het liefste kijk ik niet, of van achter een kussen ofzo. En ik vind die uren zo voor de wedstrijd echt een beetje naar. Nu heb je nog hoop en straks is het misschien wel een kater. Maar ja, het kan ook groot feest zijn!

Zo, wie heeft de pool gewonnen?
Zonder te kijken denk ik dat Juul heeft gewonnen, want die stond al bovenaan en had Spanje als kampioen.

Wat een narigheid zeg!
Morgen!

Juul idd gewonnen. Gefeliciteerd hoor!

Zo. Nou ja. op voor de Tour dan maar verder en het mooie weer en zo. Geen kater hier, wel enorm jammer natuurlijk...

Vanavond allemaal massaal aan de inktvis?
Doet u mij ook maar een portie calamaris dan. Potvolblomme wat jammer zeg...
Ik lust geen inktvis. Vanaf vandaag weet ik dus ook waarom
Ik ook niet Mal, maar voor het Vaderland hè...
voor iedereen die het nodig heeft

Ik niet, ik hoor bij die 0,1% die er dus echt niets mee heeft, ook al doe ik mijn best.

Alweer een hectische ochtend achter de rug. Gisteren natuurlijk alles en iedereen laat in bed en vanmorgen dus verslapen. Jongens en ik werden om 8.15 wakker en man was al weg. Maar T moest dus om 8.30 naar zwemles. Aaaaarrrgggghhhh, iedereen uit bed gevist, T zwembroek aan, fruit en drinken in de tas, T fles Brinta en in de auto. L had gelukkig al een papfles om 6.00 uur op. Om 8.40 lag T in het zwembad en zat ik met L verhit, fruit te eten.
En Calemaris, heerlijk!
Waarom is mijn motto nooit te zien grrrrr
Zo, wat een regen net hier! PAst goed bij de stemming

Mannetjes lekker uitgeslapen vanmorgen, die mochten gisteren de finale kijken.

Juul, gefeliciteerd! Wat ga je er van kopen?
Het regent, het regent.... Beter nu dan op de camping zondag en dan graag 2 weken droog

Even kort meiden, het is een beetje hectisch hier. Tim en Lianne hadden 2 weken geleden ontstoken ogen, het pus liep eruit. Bij Tim leek het snel over, bij Lianne was ik na anderhalve week nog bezig met gaasjes en afgekoeld gekookt water. Donderdagochtend had ik een dik oog, dus gelijk maar met zijn drietjes naar de ha-assistente.

Ja, een infectie van het oog kon lang duren, ja, vooral doorgaan met gaasjes en afgekoeld, gekookt water en o ja, theezakjes helpen ook want daar zit looi (????) in. En ja, dat ik een dik oog had met pus, kwam vast doordat het zeer besmettelijk is. Of was ik misschien door een mug gestoken. En ja muts, waarom denk je dat ik hier aan de balie sta? En toen kwam ze er eindelijk achter dat ik toch echt een zalfje wilde voor mijn dochter die erg last had van haar ogen. Oja, dat kon ze wel regelen.

Apotheek: heeft alleen voor Tim en Lianne een zalfje. Volgende ochtend zit mijn oog dichtgeplakt van het pus en heb ik hoofdpijn. De zwelling zit ook bij mijn jukbeen. Grrrrr....

Dus weer naar de assistente. Ik zeg: daar ben ik weer, want door de telefoon kun je het zo moeilijk zien hè?

Zalfje ligt vanmiddag klaar. Maar muts, ik heb het idee dat er iets in mijn oog zit en je ziet dat ik het nauwelijks open heb...

Oh ja, nou, dan maar een afspraak, want het is tenslotte wel je oog hè.

Later naar de huisarts, die gelijk zegt: dit is niet goed. Maar gelukkig niets in mijn oog maar wel gelijk antibiotica-zalfje. Zucht.

En Tim heeft sinds gistermiddag koorts (39.7), echt een gloeiend kacheltje. Arm ventje.

Compu, succes met de verhuizing!

Bam, oei, oei, oei, ik zou ook behoorlijk pissig zijn op zo'n juf.

Mal, voor Jonathan. Aanvallen zijn niet leuk. En 1 jou.

Ga weer aandacht besteden aan mijn ventje en grote kleuter.
Enka: ah lekkere ochtend. Verslapen niet handig maar je hebt het prima gered zo volgens mij! Helemaal geen voetbal gekeken?

Kokos: oei dat klinkt niet fijn. Gelukkig heb je uiteindelijk iets gekregen wat ook helpt!

Mamax: jee wat lekker dat de jongens dat volhouden! Hier zijn ze echt afgedraaid aan het begin van de avond. Gezellig hoor! Hoe laat zijn ze dan wakker de volgende ochtend?
Enka: ah lekkere ochtend. Verslapen niet handig maar je hebt het prima gered zo volgens mij! Helemaal geen voetbal gekeken?

Kokos: oei dat klinkt niet fijn. Gelukkig heb je uiteindelijk iets gekregen wat ook helpt!

Mamax: jee wat lekker dat de jongens dat volhouden! Hier zijn ze echt afgedraaid aan het begin van de avond. Gezellig hoor! Hoe laat zijn ze dan wakker de volgende ochtend?
Enka, als je je avatar wijzigt moet je meteen je motto ook aanklikken als wijzig. Anders dan doet ie het niet.

Kokos, wat naar van dat oog. Maar met een AB zalfje moet het wel snel over zijn. Sterkte met zieke Tim.

Mamax, wow dat ze zo lang kunnen opblijven. Mr J lag lekker te slapen.
Leuke avatar weer Mal!
Om 22.30 kwam Mini naar me toe dat hij moe was en naar bed wilde. Ik heb nog net het doelpunt van Spanje gezien. Gisteren waren ze evengoed erg gezellig, viel me 100% mee. Mini was om 8.15 wakker en Maxi om 9.00. We waren natuurlijk wel met z'n allen op het plein, met alle buurkinderen, dat zal ook wel schelen.

Kokos, klinkt als een gezellig bezoekje bij de HA Ik hoop dat de zalf snel werkt!

Leuk je nieuwe avatar Mal! Met vlinders Ik heb hier alleen nog maar koolwitjes gezien. Maar m'n olijfboom doet het wel geweldig. De kruin is onwijs gegroeid in 2 maanden en hij zit vol met olijven.
Mamax, nou we moeten Julius wel flink corrigeren nu hoor, want die springt vanuit stand 1.80 meter hoog. Om vlinders te vangen, maar omdat hij zo zwaar is breken er takken af van de vlinderstruiken. Ik kon wel janken gisteren. Dus nu gooien we een emmer water over hem heen als hij aan het jagen is. Niet leuk voor hem, maar ik wil niet dat hij de tuin sloopt.

Ik had gisteravond laat een kolibrivlinder bij de kamperfoelie. Als het heel stil is buiten dan hoor je ze vliegen, zo leuk! (katten allemaal hyper eronder lopen natuurlijk).

Die olijfboom wil wel groeien met deze tropische temperaturen!

Kokos, ik zag je berichtje net. Sterkte met Tim, ik hoop dat ie snel weer opknapt!
De kolibri heb ik nog niet gezien, ik moet ook kamperfoelie planten begrijp ik? Is die er in meer kleuren, normaal is hij geel toch (en dat is nou net niet mijn kleur)?

Heeft Julius de vlinders nog niet te pakken gekregen? Zonde dat hij de vlinderstruik sloopt.

Kokos, beterschap met Tim.
Nou, dat is zo te horen niet zo'n vlotte assistente Kokos... Helpt de zalf wel? Ellendig, ontstoken ogen. En ja zeg, arme Tim. Wel lekker voor hem dat het wat afgekoeld is buiten.

Enka, in een kwartier met twee kinders het huis uit, respect!

Die springt echt hoog, die Julius! Wel zielig, emmer water... Maar ja, tuin mollen kan ook niet idd. Dat zie ik onze theemuts nog niet doen, haha! Ik heb ook een vlinderstruik gekocht trouwens. Moet er misschien nog maar eentje bij nemen, want nog geen vinder gezien. Ook niet bij de bloeiende kamperfoelie. M'n horrortensia's zijn wel weer de lucht in geschoten. Had ze in het najaar tot 15 cm boven de grond gesnoeid en nu zijn ze alweer zo lang dat ze omknakken (denk wel 1.20). Maar wel mooi, zo vol in bloei met al die witte bollen.

Mmm, straks toch huldiging hoor ik. Benieuwd of ik nog een beetje vlot thuis kom met het ov. Zal wel een latertje worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven