juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
@Zusje, Fenna is op de 12e geboren....ze kon niet wachten denk ik...

Ik heb net wat foto's op de hyves gezet!

Hier was het vandaag trouwens heerlijk weer, en een klein normaal buitje gedaan.

Sterkte met alle stormen daar in het oosten en noorden van het land !

@Kolven: Na het kolven, waar nog nix mee uitkomt leg ik Fenna aan. Maar al snel valt ze op de borst in slaap. Als ik haar dan een flesje van 30 cc geef dan drinkt ze het leeg (al slapend)

Dus als ze niet goed drinkt komt de bv niet op gang en gaat ze strax wel te kort komen, vandaar dat ik probeer de natuur een beetje te foppen/ op gang te helpen.

Grtz M
Pezuls meid doe jij wel rustig! Je hebt net een zoontje gekregen hoor, en dan je andere kinderen en een zieke man...en dan ook nog een koe gaan vangen.....pfff er zijn mensen van minder overspannen geraakt hoor!
Mooie foto's hoor, wat een lekkere mupkes!!!

Ik wil oohook!!!
Leuk hè, zat net ook te kijken, al die humpies.... doe mij ook maar, ben d'r helemaal klaar voor!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ja hier begint het ook te kriebelen hoor!!
Net nog weer een kleine wijziging voor t geboorte kaartje doorgegeven. Doen toch maar mobiele nummers erop en ook mijn email adres!

Zal ook slippers meenemen en toilettas ligt al klaar!

Nu via Kaartje2go vast kaartjes versturen voor eerste tijd als ik niet mobiel ben!

Prachtige kindjes zeg, van Allis en Annicaatje!
Mooie foto's op de hyves! Nu wil ik nog meer een baby!

En dat programma: Idd, wat een domme doos dat meiske. Ze verzette zicht met hand en tand tegen de weeën en dan wordt het een ks en is het weer niet goed.... En dan die vent van haar. Hij wilde niet eens mee de ok in!

En die andere vrouw was ook heerlijk op oorlogspad.

Was het bij jullie ook zo dat de ondertiteling op een gegeven moment niet meer klopte? Het ging over honden, maar het paste er ook wel weer bij.

Pezuls: Doe je wel rustig aan? WAt Nut ook zegt: Je hebt al genoeg aan je hoofd/lijf!

Storm? Slecht weer?? Die drie regendruppels en de ene klap onweer?

Wie woonde er ook al weer in Limburg? Want daar schijnt het echt heel erg geweest te zijn.

Ik zal op bed! Welterusten allemaal en op naarn ieuwe baby's morgen!
Ik ga ook lekker slapen!! T is hier redelijk koel in huis.

Vriend is ook een avondje binnen.. ligt ie al de hele avond te slapen op de bank.. ja, zo komen we nooit uit namen enzo

Hier ook niet heel veel regen, even heftig! Maar verder rustig.

Spannend wie er morgen zal bevallen!
Succes vannacht iig !!

(voor de bevallers en de kersverse moeders !)
Goedemorgen! Nog nieuwe baby's geboren vannacht?

Hoe ging het met de verse baby's?

Hier lekker geslapen en het koelt hier nu ook fijn af. Net een dikke regenbui.

Ben vandaag precies 38 weken en heb af en toe het idee dat hier nooit een baby gaat komen. Ben natuurlijk nog helemaal niet uitgerekend en heb nog max. 4 weken, maar toch. Ik ben ene beetje ongeduldig.....

Vanmiddag op controle bij de vk. Straks even lekker in bad. Wie weet is het wel de laatste keer.
Ik vandaag de 39 weken, en ook straks voor controle Mango, we kunnen wel samen gaan
Gezellig en daarna een ijsje??
goeiemorgen. Alhoewel, laat dat goeie er maar af. Hoogstens een uurtje of 2 geslapen denk ik. Als ik dan lekker lag deden of mijn heupen pijn, jeukten mijn voeten van het vocht of sliepen mijn handen (ook van het vocht). Maar buikpijn, ho maar....

Vanmiddag ook maar even in bad en lekker slapen.
Nou mogguh dan maar Fussie!

hoop dat je straks nog even wat slaap kan pakken!

Ja Mango, een grote ijscoupe met wel 8 verschillende smaken..wij mogen nog, als je bevallen bent zijn al die ijsjes in ene echt niet meer goed voor je hoor! Dan moet je weer gaan nadenken over die teveel kilo's enzo
Hoi daar, ben er ook weer, na een gebroken nacht... geen actie hoor behalve een beetje buikpijn. Maar wel steeds plassen en uiteindelijk raam dichtgedaan want mijn slaapkamerdeur klepperde opeens heel erg, maar 'ns kijken hoe ik dat moet maken.

En nu aan de koffie terwijl het vocht weer rustig naar de rechtervoet zakt, voel de boel al weer tintelen, heerlijk, die ochtendrituelen
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Goedemorgen!

Hier ook lekker afgekoeld. Vandaag mijn laatste dagje alleen. Raar idee. Heb veel te doen maar het zal denk ik niet allemaal gaan lukken. Heb net een kop koffie en een mega suikerwafel van de AH achter de kiezen en mijn energie stroomt langzaam weg, haha.

Wat een mooie foto's op hyves!!!!
ha, stroomt het ook weer naar je enkels Hezter?

Ik ga zo maar ns lekker een beschuitje maken, oh, dat wordt echt lijnen straks... snoepte voor mijn zwangerschap nauwelijks en ben nu zo'n snoepkous geworden.

Even een tochtstripje halen lees ik net op internet, kan ik vannacht weer rustig slapen hoop ik!
Allis!!!! Een dochter! Van harte gefeliciteerd meid!

En alle anderen natuurlijk ook heel hartelijk gefeliciteerd met jullie kiendjes
Hier ook slecht geslapen, ben moe!! En ook voor controle, drie afspraken.. hoop dat ze allemaal beetje op tijd zijn anders loopt het in de soep en kan vandaag niet veel hebben merk ik al. Heb al huilbui achter de rug.

Eerst gaf vriend me vannacht op een niet zo'n aardige manier te kennen dat ik snurkte (alsof ik dat door heb...), toen ging hij int midden van het bed liggen... Toen was dochter wakker en ik daar heen, nog een keer plassen en toen ze om zeven uur riep was hij uiteraard in diepe slaap... dus wij bankhangen met tv aan, kon ik nog even lezen uit het nieuwe boek van Karin Slaughter, mooi! Kwam hij om 8 uur uit bed en zei: kunnen we nog niet ontbijten? GRRRRRRRRRRRRR

Toen liep ie weg, kwam om kwart voor 9 weer en zei niets, bah, kan ik niet tegenl Zei ik ook, maar hij zei: tja, als je het je zo aantrekt. J a, wat denk je dan...

Maar goed, net cakejes gebakken met dochter. Mn broer komt zo op verlate verjaardagsvisite voor mn meissie met zn 26 weken zwangere vriendin. Wel leuk natuurlij.

Ga nog even wat doen!

Dag!
Zennnnnnn Zusje,

en als dat niet helpt, flink tekeergaan tegen vriend, de hork!!

Succes met je afspraken, boek mee, drinken mee en even tijd voor jezelf!
Allis, als suikertante ben ik ook wel heel benieuwd naar een fotootje .
goeie morge! Dank jullie wel voor de felicitaties. Ik heb mijn eerste nacht als mama door gebracht. Wat een heerlijk ventje! Succes aan de dames die nog moeten bevallen.
It\'s meant to be just believe....
Zusje: Flikker op met z'n ontbijt. Gaat ie zelf maar z'n broodjes aan eht aanrecht staan smeren!

De Zenn stand is hier af en toe ook ver te zoeken. Man vloekt en zucht bij ieder stom dingetje. Als de buurman even boort, als ik tegen de deur aan loop, vannacht toen ik tegen de ventilator aan liep (terwijl ik nog zo gezegd had dat hij dat ding NIET in mijn pad moest zetten) en vannochtend was ik er he-le-maal klaar mee. Hij stond met dochter onder de douche en ik wilde mijn handen wassen in de badkamer. De druk van de douche valt dan wat weg en hij slaakt een diepe, diepe zucht..... Toen ben ik ontploft. Gezegd dat hij gvd op moest houden met dat gevloek en gezucht om niks.

En wat deed ie: Mij uitlachen!! Mispunt!

Felice: Hoop voor je dat het tochstripje gaat werken!

Hetzer: Rustig aan, vooral even genieten van je laatste dagje alleen. STraks moet je al weer lang genoeg van alles doen.

Nut: Idd, wij nemen het er nog maar even van! Wat een super goed excuus!!

Oei, snel in de auto om dochter op te halen!
Ow, dacht dat alleen mijn vriend af en toe de kolder in de kop kreeg en stom doet, maar het zijn er dus meer... mannen!!! En straks na de geboorte iedereen vertellen hoe zwaar het was, het doorknippen van de navelstreng, pffff!!

Ik heb toch een K humeur vandaag en kan er niks aan doen, ben in staat om zo die klapperende deur eruit te schoppen, maar kan beter inderdaad even naar de klussenwinkel gaan.. en vast postzegels kopen.

Dat kleintje moet eruit!!! Ik wil geen harde buiken meer, nee, ik wil mijn lijf terug!!

Trouwens, had maandagavond via internet Belly Bandit besteld, gisteren al bezorgd.. ben benieuwd
Mango, en ik heb gisteren nog zo met plezier naar foto van jou en je man gekeken Maar dat zuchten, daar zou ik ook van ontploffen hoor. En lachen daarna zou een echtscheiding zijn

En bij Zusje ook al. Pffff.... Gewoon een flinke zak aardappelen voorbinden en dan laten lopen. En niet klagen, gewoon dragen dan! Eens kijken hoe lang ze het dan volhouden

Ik ben wel heel blij met mijn Lief hoor. Die is echt wel zorgzaam. Was de vorige keer, met ex wel heel anders dus ik kan er nu zo van genieten.

DanGeenSuus, zegguh, ga een ander de gek aansteken ja

Geintje hoor, leuk he, voor Allis

Hier een vriendin op bezoek gehad. Was even gezellig. Nu tijd om aan te kleden, Zoon komt zo weer thuis eten. Wel fijn van die vriendinnen dat het niet uitmaakt dat je in je badjas loopt.

Trouwens, ik kan me nog steeds niet voorstellen dat er een baby in mijn buik zit en hoe dat er dan volgende week uitziet als er hier een kleintje is. Vind het zo'n gek idee. Hoe wen je aan zoiets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven