Te goor voor woorden!

15-07-2010 00:02 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nu ga vertellen zullen jullie niet geloven. Dat kon ik namelijk zelf ook niet!! :puke:

Vanmorgen ging mijn wekker. Zoals gewoonlijk druk ik dan, nog helemaal slaperig, op snooze. Zo ook nu.

Met halfdichte ogen en nog compleet in slaaptoestand merkte ik wel wat vreemds op. Er lagen allemaal 'pluisjes' in mijn bed. Vreemd, dacht ik. Zal er een gat in mijn hoofdkussen zitten, waardoor die donsveertjes eruit zijn gekomen? Grmbl, balen, straks dus stofzuigen.

Met mijn hand veegde ik wat pluisjes weg, het waren er best veel zo rondom mijn hoofd, en ik wilde nog wat doorsoezelen totdat mijn tweede wekker afging.

Maar.. die pluisjes voelden toch wel wat raar aan vond ik, helemaal niet zacht en fluffy. Ik nam een pluisje tussen mijn vingers en wacht eens, dit voelde als een soort rubber. Het was nog donker, dus ik kon het niet goed zien.

Ik doe mijn nachtlampje aan. Wat zie ik???

Mijn bed onder de krioelenden maden!!! MADEN! Ja, je leest het goed, MADEN!

Ik kan niet beschrijven wat er toen door me heen ging. Ongeloof, pure walging. Binnen 1 seconde stond ik met een gil naast mijn bed en met een trillend lijf bekeek ik de hell die voor mijn ogen plaatsvond. Dit kon niet waar zijn! Er lagen wel 50 maden over mijn hele matras te kronkelen en uitermate walgelijk te zijn!!!

Oh my fucking god. Nee, serieus, ik viel bijna flauw.

Wat heb ik toen gedaan? Mijn lakens bij de punten gepakt, de maden in mijn bad gekieperd en doorgespoeld. Dat als eerste.

Toen heb ik lichtelijk hysterisch mijn stiefvader opgebeld. Die kon het ook niet geloven en had verder ook geen zinnig advies. Daarna heb ik op internet gezocht en het eerste beste ongediertebestrijdingsbedrijf opgebeld en mijn verhaal gedaan. Ze hadden dit nog nooit gehoord. Nee, duhhhh!! In ieder geval, het was een super aardige man, hij wist me goed te kalmeren en zei nog: er zijn ergere dingen in het leven, mevrouw. HAHAA...as if!!

We namen samen wat opties door wat het zou kunnen zijn. Hoe dit kon zijn gebeurd. Het moest absoluut iets met een rottend iets, of eten te maken hebben zei hij..

1. Ik eet niet in mijn slaapkamer. 2. er lag geen lijk in mijn slaapkamer. 3. Mijn huis is altijd schoon, vooral de slaapkamers, 4. Ik heb geen last van muizen. Kortom, ik was radeloos!

Wat bleek! Boven mijn bed, op het plafond, zit een rond gat. In dat gat zit een bepaald soort mechanisch geval waar je een koord aan zou kunnen hangen om er het licht mee uit te doen. Beetje ouderwets is dat geloof ik. Dat ding doet het ook niet, zit er al jaren, maar ik heb dat gat nooit gedicht. Of tenminste, de randen rondom dat 'ding waar je een koord aan kan hangen'.

De man van dat ongediertebestrijdingsbedrijf zei dat er toch waarschijnlijk een muis lag te rotten boven het plafond, tussen de wanden. En dat die maden dus al krioelend naar beneden waren gevallen door dat gaatje.

En warempel.. op het hoofdbord van mijn bed zag ik wat sporen, precies onder dat gat. Toen ik ging staan op een kruk om eens goed te kijken, rook ik ook lichtelijk het e.e.a. wat niet goed was.

Die maden zijn dus 's nachts, toen ik sliep stuk voor stuk door dat gat naar beneden gevallen (op mijn hoofd!!!!!!!) en hebben zo lekker met mij de hele nacht geknuffeld. Nou serieus, ik kan er niet over uit. :puke: Ik heb niets gemerkt.

Ik heb mijn hele kamer ontsmet, gestofzuigd, gedweild, gesprayed, ik heb dat gat afgedekt en ben de rest van de dag niet thuis geweest. Zojuist kwam ik, na een heerlijke dag in de zon met vriendinnen, thuis en met knikkende knieën opende ik mijn kamerdeur. Niets meer te zien. Ook niet op het plastic waarmee ik het gat het afgedekt (op aanraden van die man)

Ik walg er nog steeds van. Ga zo in zoontjes kamer slapen.

Sorry voor dit uitermate gore verhaal.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Helene, het zijn oude huizen. Ik hoor af en toe wel eens gescharrel tussen de wanden, en dit is ook vrij normaal. Denk dat iedereen dat wel eens hoort. Maar een muis heb ik nog nooit binnen gehad. ( niet in dit huis in ieder geval) Dus op onderzoek uit gaan? Hoe dan? Er leven nou eenmaal beesten tussen de muren en boven je plafond.

Het gat is nu dicht en meer kan ik niet doen lijkt me?
Bahbahbah! Wat 'n nachtmerrie!

Ben trouwens wel ontzettend blij dat je halverwege je verhaal wel meldt dat het door een gat in het plafond kwam, want dat heb ik niet . Als je geen idee had gehad waar ze vandaan waren gekomen, had niemand hier nog lekker geslapen denk ik..
quote:Mazou schreef op 15 juli 2010 @ 10:01:

Maar is die muis nu weggehaald?

Of hoeft dat niet?

Ik denk dat er alleen nog wat botjes liggen. Combi hitte+ maden is wel een goede wat dat betreft. Die muis ligt er niet meer hoor..

En nogmaals, ik kan er niet bij, of ik moet mijn plafond aan gort slaan en open breken. Wil ik dat? Neuh...
Wat een verhaal zeg! Knap dat je vannacht weer in je eigen bed hebt geslapen!
Dit is echt verschrikkelijk. Zal nog wel een tijdje duren voordat je je bed weer als fijn en veilig aanvoelt. Hoop dat je jezelf weer schoon voelt na een keer of wat douchen.
Ahw jakkiebah.

Ik woon in een heel groot studentenhuis met meerdere keukens en sommigen daarvan worden goed schoongemaakt, anderen minder. Of zegmaar gewoon niet. Een huisgenootje werd ook een keer wakker met maden in haar bed (gelukkig aan het voeteneind!) die zo door de kieren van het plafond op haar bed waren gevallen. Zij woonde dus onder één van die vieze keukens.

Gát-ver-damme :|
quote:Spoken schreef op 15 juli 2010 @ 10:02:

Bahbahbah! Wat 'n nachtmerrie!

Ben trouwens wel ontzettend blij dat je halverwege je verhaal wel meldt dat het door een gat in het plafond kwam, want dat heb ik niet . Als je geen idee had gehad waar ze vandaan waren gekomen, had niemand hier nog lekker geslapen denk ik..

Nou precies! Het heeft ongeveer een kwartier geduurd voordat ik erachter kwam dat dat het was. Je wil niet weten wat er daarvoor allemaal door mijn hoofd ging. De meest ranzige, onmogelijke opties ging ik bedenken. Ik ging aan mezelf twijfelen, zelfs of ik niet aan het hallucineren was!

Dus ik was enigszins wel blij toen ik ontdekte dat ze uit dat gat kwamen.
La Vie, ik geloof je direct! Heb het nl. zelf ook meegemaakt en het is echt GOOR!!!!!

Bij ons was de boosdoener een enorme rat die op het luik van de vliering lag te rotten. Mijn geluk was dat ik niet in die kamer sliep, maar mijn broertje, precies met zijn hoofd onder het gat!

Brrrrr.......ik zal het nooit vergeten!
Oh bah! Verschrikkelijk... gelukkig meld je dit niet vanavond, net voor het slapengaan
Hahahaha, wat een prachtig verhaal, hier geniet ik nou echt van. Heerlijk!
wat zijn we toch een heerlijk vies stel hier met al die vieze horrorverhalen!
quote:La Vie en Rose schreef op 15 juli 2010 @ 10:03:

[...]

Ik denk dat er alleen nog wat botjes liggen. Combi hitte+ maden is wel een goede wat dat betreft. Die muis ligt er niet meer hoor..

En nogmaals, ik kan er niet bij, of ik moet mijn plafond aan gort slaan en open breken. Wil ik dat? Neuh...

Dus die arme muis krijgt geen welverdiende uitvaart na een leven lang zwoegen?

Je hebt er wel weinig voor over hoor .
quote:dropshot1000 schreef op 15 juli 2010 @ 10:14:

La Vie, ik geloof je direct! Heb het nl. zelf ook meegemaakt en het is echt GOOR!!!!!

Bij ons was de boosdoener een enorme rat die op het luik van de vliering lag te rotten. Mijn geluk was dat ik niet in die kamer sliep, maar mijn broertje, precies met zijn hoofd onder het gat!

Brrrrr.......ik zal het nooit vergeten!

Oehhhhh, vreselijk! Nou, ik weet wat je broertje heeft gevoeld toen. Bah bah bah.

En toen? Vertel verder... haha!

(dan ben ik tenminste niet de enige met zo'n ranzig verhaal)
Het hele verhaal: Let op: Goor!

Een paar dagen eerder hadden was het ons allemaal wel opgevallen dat er een vreemd luchtje hing boven.....maar niemand die er verder aandacht aan schonk.

Op

(ff een schrikreactie terwijl ik dit typ, ik zie in mijn ooghoek een muisje wegkruipen, hahahaha) Oud huis....en erg slome katten hier!

Goed, op een gegeven moment ging mijn moeder stofzuigen boven en trok een schooltas weg. Daaronder zaten wat maden. Mijn moeder heeft alle kasten/tassen (schoolvakantie en misschien wel vergeten brood) leeggeruimd maar niks kunnen vinden.

En de volgende dag lag het dus 's nachts bij mijn broer in bed.

Nu werkte hij in een bakkerij 's nachts en wij gaven hem de schuld dat hij niet had gedouched ofzo voordat hij naar bed ging en wel allemaal meel ofzo had meegenomen (haha, je verzint de raarste dingen)

Mijn vader heeft toen toch maar een trapje gepakt om op de vliering te kijken.

Zijn reactie: O, gatverdamme ik zie het al, ga jij een even een grote plastic tas halen Drop! En toen kwam mijn vader het trapje af met 2 helften van een grote rat!

O, ik krijg nu weer de kriebels nu ik dit schrijf.

Daar gaat mijn anonimiteit aangezien iedereen mijn verhaal moet herkennen:)
Jeemig LaVie, wat een horror. Sterkte voor a.s nacht. Laat je ze je ajb niet overwaaien van jouw naar mijn huis!!
Waarom lees ik dit terwijl ik aan het eten ben? :puke:
Ik was nét aan het twijfelen of ik een plakje cake bij de koffie zou nemen. Nou, nu niet meer dus. Jeeeez, wat een goor verhaal. Ik zou helemaal gek zijn geworden. Ieeeeh.
Zo! Gelukkig lees ik dit nu pas...

Wat een verhaal!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Oh my goooooooooooooood! Wat ranzig, wat vreselijk! Ik zou dus echt de komende dagen helemaal niet meer durven slapen. Gewoon wakker blijven is het veiligste!

Sinds ik een documentaire heb gezien over "lijkschouwers in opleiding" waarbij ze lijken in het bos lieten ontbinden zodat die leerlingen konden kijken wat er gebeurt, zijn maden mijn allergrootste, smerigste nachtmerrie. In die docu zag je dus een lijk dat flink aan het ontbinden was en er zaten wel 500 maden op die in en uit dat lijk kropen. Daarbij ontstonden gaatjes ter grootte van een perforatorgaatje. Er zaten dus ongeveer 1000 van die gaatjes in dat lijk en die maden krioelde er door heen. OMG gatver nu ik er aan denk word ik weer helemaal raar. Ik hoop dat noooooooooit mee te maken
Roooooooze! My oh my. Ik vind het zo'n goor verhaal dat ik het héél snel gelezen heb.

Mijn hart gaat naar je uit, schat.

(gatverdegatverdegatverdegatver... heb geen andere woorden, wat een nachtmerrie, ik bleef hopen dat je 'wakker zou worden uit een nare droom')

Ik moet het kort houden, want ik KAN gewoon niet langer op dit topic blijven. Gatverdegatverdegatverdegatver.

Heb je slachtofferhulp al gebeld? Damn, wat een trauma.
Known to cause insanity in laboratory mice
Waldorf, die docu heb ik ook gezien! Hadden ze echt een stuk bos afgezet he...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ja, ik geloof het wel! Die lijken moesten daar natuurlijk wel blijven liggen. Het is echt al jaaaaaaaren geleden dat ik die gezien heb, maar ik zie het nog zo voor me

Sindsdien krijg ik ook de rillingen van alles met gaatjes of patronen. Bah bah bah.
Oh GATVER La Vieke!

Ik vind het echt zo naar voor je, wat een horror ervaring, jakkie jakkie bah! iewiewiewwwwww!

Wel heul errug stoer dat je toch in je eigen bed bent gaan slapen. Ik zou dat nooit gedurfd hebben
Hahaha Lyzard

I know, I know.

Je kan er ook niets anders op zeggen dan: GATVERDAMME!

Dus dat geldt ook voor jouw verhaal Dropshot!

Oprechte excuses voor mijn ranzige openheid maar ik kon deze psychische last gewoon niet alleen dragen!

Het gaat wel weer wat beter overigens hoor

Ik moet gewoon niet meer denken aan het feit dat ik de hele nacht tussen die beesten heb gelegen. Dat er steeds meer bij kwamen, en dat die van boven naar beneden op mijn naakte lichaam (het was warm), hoofd, whatever zijn gevallen.

Als ik dát niet doe, dan gaat het wel.
Ik vind het knap van je in elk geval!

Persoonlijk was ik waarschijnlijk nog aan het flippen geweest nu. (of in elk geval aan het verhuizen.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven