
ikea kast
donderdag 15 juli 2010 om 11:07
Ik moet even mijn frustratie kwijt. Heb zojuist mijn badkamer meubel inelkaar geschroeft en wilde hem verplaatsen dus til hem op en vergis me in het gewicht waardoor ik hem anders op had moeten pakken en dus breekt een van de tussenlatten die de zijkanten bijeen houdt in tweeen dus geen kast en weg 300 euro
Ik was zo trots dat ik hem inelkaar had en nu is hij binnen een uur al kapot
Ik was zo trots dat ik hem inelkaar had en nu is hij binnen een uur al kapot
donderdag 15 juli 2010 om 11:33
Ik was eens bezig een bed met laden in elkaar te zetten. Ik had het warm en dacht; Ik pak even een drankje uit de koelkast. Echter ik struikel over de lade, en de lade is stuk....
Ben toen gewoon met de stukke lade en de bon teruggegaan naar de ikea, en daar de onderdelen die stuk waren gegaan gratis en voor niks nieuw meegekregen.
Dus ik zou zeggen; even terug, en treur niet, ze gaan het vast heel goed voor je oplossen. Die 300 euro ben je niet kwijt hoor..
Hvm
Ben toen gewoon met de stukke lade en de bon teruggegaan naar de ikea, en daar de onderdelen die stuk waren gegaan gratis en voor niks nieuw meegekregen.
Dus ik zou zeggen; even terug, en treur niet, ze gaan het vast heel goed voor je oplossen. Die 300 euro ben je niet kwijt hoor..
Hvm

donderdag 15 juli 2010 om 11:45
Herkenbaar...hier ook eens gehad met een enorme kast...op de grond in elkaar gezet, moest het omhoog om de achterkant er tegenaan te tikken...pakt mijn man hem verkered op, brak zo de onderkant af.....heb hem voor alles uitgemaakt wat ik kon verzinnen, om vervolgens sorry te zeggen en een kusje te geven, want hij stond zowat te janken om zijn eigen stomheid hahahaha
donderdag 15 juli 2010 om 11:45
quote:guria schreef op 15 juli 2010 @ 11:42:
heb net gebeld en ze raadde me idd aan om even terug te gaan met de kapotte onderdelen. Dat is wel een opluchting.Ik denk dat daar ter plaatse het volgende gaat gebeuren: je trekt een nummertje en moet vrij lang wachten, je word eindelijk geholpen, doet je verhaal en laat bon en kapotte onderdelen zien, de persoon aan de balie loopt naar achteren met kapotte delen, jou word gevraagd nog even te wachten, na een poosje word je weer aan de balie geroepen, je krijgt de nieuwe onderdelen overhandigd en de bon terug en ze wensen je veel succes ermee.
heb net gebeld en ze raadde me idd aan om even terug te gaan met de kapotte onderdelen. Dat is wel een opluchting.Ik denk dat daar ter plaatse het volgende gaat gebeuren: je trekt een nummertje en moet vrij lang wachten, je word eindelijk geholpen, doet je verhaal en laat bon en kapotte onderdelen zien, de persoon aan de balie loopt naar achteren met kapotte delen, jou word gevraagd nog even te wachten, na een poosje word je weer aan de balie geroepen, je krijgt de nieuwe onderdelen overhandigd en de bon terug en ze wensen je veel succes ermee.
donderdag 15 juli 2010 om 12:01
quote:misschicken schreef op 15 juli 2010 @ 11:45:
Herkenbaar...hier ook eens gehad met een enorme kast...op de grond in elkaar gezet, moest het omhoog om de achterkant er tegenaan te tikken...pakt mijn man hem verkered op, brak zo de onderkant af.....heb hem voor alles uitgemaakt wat ik kon verzinnen, om vervolgens sorry te zeggen en een kusje te geven, want hij stond zowat te janken om zijn eigen stomheid hahahahadat gevoel ken ik
Herkenbaar...hier ook eens gehad met een enorme kast...op de grond in elkaar gezet, moest het omhoog om de achterkant er tegenaan te tikken...pakt mijn man hem verkered op, brak zo de onderkant af.....heb hem voor alles uitgemaakt wat ik kon verzinnen, om vervolgens sorry te zeggen en een kusje te geven, want hij stond zowat te janken om zijn eigen stomheid hahahahadat gevoel ken ik

donderdag 15 juli 2010 om 12:34
He bah zeg! doet me denken aan het verhaal dat iemand hier schreef over het ophangen van een platte tv aan de muur...die lag ook binnen een paar uur kapoet op de grond....
Ik heb alleen ervaring bij ikea met kleine onderdelen (pinnetjes enzo) en die kreeg ik idd altijd gratis mee...
(en vriendin en ik hadden ooit een goede band met de kortingshoek meneer...waardoor hij altijd hogere kortingen voor ons regelde )
Maar door alle voorgaande verhalen ben ik optimistisch dat je vanavond gewoon een mooie kast hebt hoor!!!!! SUCCES!!!! toi toi toi, laat maar weten hoe het is gegaan!!!
Ik heb alleen ervaring bij ikea met kleine onderdelen (pinnetjes enzo) en die kreeg ik idd altijd gratis mee...
(en vriendin en ik hadden ooit een goede band met de kortingshoek meneer...waardoor hij altijd hogere kortingen voor ons regelde )
Maar door alle voorgaande verhalen ben ik optimistisch dat je vanavond gewoon een mooie kast hebt hoor!!!!! SUCCES!!!! toi toi toi, laat maar weten hoe het is gegaan!!!
donderdag 15 juli 2010 om 12:58
Bij Ikea doen ze niet zo moeilijk hoor. Heb ooit een kastje helemaal scheef in elkaar gezet. Weet nu nog niet of dat door mij kwam of een fout in het model. Anyway, ik heb hem gewoon zo in elkaar teruggebracht met de mededeling dat ik hem echt niet meer uit elkaar kreeg. No problem, kreeg gewoon mn geld terug.
Cum non tum age