ikea kast

15-07-2010 11:07 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even mijn frustratie kwijt. Heb zojuist mijn badkamer meubel inelkaar geschroeft en wilde hem verplaatsen dus til hem op en vergis me in het gewicht waardoor ik hem anders op had moeten pakken en dus breekt een van de tussenlatten die de zijkanten bijeen houdt in tweeen dus geen kast en weg 300 euro

Ik was zo trots dat ik hem inelkaar had en nu is hij binnen een uur al kapot
Kun je geen nieuwe tussenlat kopen en de kast maken?
Ow... dat is echt Kaaaa Uuuuu Thééé zeg...... grrrrr ik zou flippen. Kan je de kast niet repareren?
Ik zou Ikea even bellen, of me rechtstreeks wenden tot de klantenservice van het bezochte filiaal. Mijn ervaring is dat Ikea erg coulant is.
de zijkant is ook kapot doordat de lat er met schroef en al uitgekomen is.

Ga idd maar even bellen met ikea en vriendlief vanavond weer meeslepen naar de ikea
Oh ik kan me zo voorstellen dat je baalt sta je daar even zelfstandig je badkamer onderhanden te nemen en door een vergissing stort je werk in elkaar..... voel je frustratie letterlijk.

Succes vanavond
Balen zeg!

Maar ikea is echt supermakkelijk met dit soort dingen: weet bijna 100% zeker dat je die onderdelen zo gratis en voor niks mee krijgt vanavond!
Ik was eens bezig een bed met laden in elkaar te zetten. Ik had het warm en dacht; Ik pak even een drankje uit de koelkast. Echter ik struikel over de lade, en de lade is stuk....

Ben toen gewoon met de stukke lade en de bon teruggegaan naar de ikea, en daar de onderdelen die stuk waren gegaan gratis en voor niks nieuw meegekregen.

Dus ik zou zeggen; even terug, en treur niet, ze gaan het vast heel goed voor je oplossen. Die 300 euro ben je niet kwijt hoor..

Hvm
heb net gebeld en ze raadde me idd aan om even terug te gaan met de kapotte onderdelen. Dat is wel een opluchting.
quote:guria schreef op 15 juli 2010 @ 11:42:

heb net gebeld en ze raadde me idd aan om even terug te gaan met de kapotte onderdelen. Dat is wel een opluchting. Gelukkig maar
Herkenbaar...hier ook eens gehad met een enorme kast...op de grond in elkaar gezet, moest het omhoog om de achterkant er tegenaan te tikken...pakt mijn man hem verkered op, brak zo de onderkant af.....heb hem voor alles uitgemaakt wat ik kon verzinnen, om vervolgens sorry te zeggen en een kusje te geven, want hij stond zowat te janken om zijn eigen stomheid hahahaha
quote:guria schreef op 15 juli 2010 @ 11:42:

heb net gebeld en ze raadde me idd aan om even terug te gaan met de kapotte onderdelen. Dat is wel een opluchting.Ik denk dat daar ter plaatse het volgende gaat gebeuren: je trekt een nummertje en moet vrij lang wachten, je word eindelijk geholpen, doet je verhaal en laat bon en kapotte onderdelen zien, de persoon aan de balie loopt naar achteren met kapotte delen, jou word gevraagd nog even te wachten, na een poosje word je weer aan de balie geroepen, je krijgt de nieuwe onderdelen overhandigd en de bon terug en ze wensen je veel succes ermee.
Ik weet zeker dat je nieuwe onderdelen meekrijgt hoor, of gewoon een hele nieuwe kast.

Zeker als je zo snel terug komt met spullen.

Heb zelfs al wel eens spullen teruggebracht zonder bon.

Was ook geen probleem.
quote:misschicken schreef op 15 juli 2010 @ 11:45:

Herkenbaar...hier ook eens gehad met een enorme kast...op de grond in elkaar gezet, moest het omhoog om de achterkant er tegenaan te tikken...pakt mijn man hem verkered op, brak zo de onderkant af.....heb hem voor alles uitgemaakt wat ik kon verzinnen, om vervolgens sorry te zeggen en een kusje te geven, want hij stond zowat te janken om zijn eigen stomheid hahahahadat gevoel ken ik
Ooooooo wat een rótgevoel zul je hebben! En dat terwijl je eerst zo trots op jezelf was.

Maar er gloort gelukkig al weer hoop aan de horizon, dus in het ergste geval kost het je alleen tijd (ook jammer, maar goed). Succes er mee!!
He bah zeg! doet me denken aan het verhaal dat iemand hier schreef over het ophangen van een platte tv aan de muur...die lag ook binnen een paar uur kapoet op de grond....

Ik heb alleen ervaring bij ikea met kleine onderdelen (pinnetjes enzo) en die kreeg ik idd altijd gratis mee...

(en vriendin en ik hadden ooit een goede band met de kortingshoek meneer...waardoor hij altijd hogere kortingen voor ons regelde )

Maar door alle voorgaande verhalen ben ik optimistisch dat je vanavond gewoon een mooie kast hebt hoor!!!!! SUCCES!!!! toi toi toi, laat maar weten hoe het is gegaan!!!
volgens mij is er ook een forum over ikea dingen. Ikeafans of iets dergelijk. Volgens mij is dit hem: ikeafans
Bij Ikea doen ze niet zo moeilijk hoor. Heb ooit een kastje helemaal scheef in elkaar gezet. Weet nu nog niet of dat door mij kwam of een fout in het model. Anyway, ik heb hem gewoon zo in elkaar teruggebracht met de mededeling dat ik hem echt niet meer uit elkaar kreeg. No problem, kreeg gewoon mn geld terug.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven