Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Its, niet fijn dat het autootje je in de steek laat als je net naar Ikea wilde gaan. Gelukkig ga je/gaan jullie voortvarend op pad voor een andere .

Olijf, prettig dat de lamel weer terug is: ik heb vol ontzag gekeken naar jullie filmpjes. En dat vinyl .

Hier is gewoon 2 uur lang heel veel regen recht naar beneden gevallen: geen windvlagen of onweer, wel verkoeling! En vandaag waait het gewoon wel erg hard, met als voordeel dat het in huis steeds lekkerder wordt (dat er ook veel tuinafval naar binnen waait neem ik maar voor lief). De thermometer in huis geeft nog maar 23 graden aan.
Hier waait het vooral heel hard. Geen regen.

Ik zag net Jade voorbij waaien. Heb haar maar naar binnen gehaald
Hello! ikea en Hema verslaafden

in Raalte heeft het na 21uur gisteravond droog geweest volgens mij dus kan best goed gegaan zijn bij Splinter.
Keb net mijn werk gebeld. Er is niks veranderd, behalve dat 2 klanten over de zeik zijn (niet de mijne) en dat er behoorlijk over me geroddeld wordt dat ik me aanstel en gewoon vakantie wilde oid.

Nou... lekker dan.
leuk een Smart!

Jade die voorbij kwam waaien
Pffff, Plous. Wat een zeiktoestand. Lijkt mij een heel goed plan om te gaan solliciteren. Hier gaat het er blijkbaar niet beter op worden. En zijn dat nou je collega's die zo roddelen? What the f?
pilous.... Wat erg
Das knap hoor Bieb, ze is namelijk Heel Dik
als het collega's zijn is dat toch te erg....hoop het niet.

Die weten toch zelf hoe hoog de druk is.
hier storingen in het landelijk computersysteem... Kunnen niet bij de klantgegevens.

Werkt lekker handig..not
quote:delphicat schreef op 15 juli 2010 @ 14:19:

Pffff, Plous. Wat een zeiktoestand. Lijkt mij een heel goed plan om te gaan solliciteren. Hier gaat het er blijkbaar niet beter op worden. En zijn dat nou je collega's die zo roddelen? What the f?

Ik heb met 1 leuke collega wel over gehad hoor. Die zei toen al dat ik nooit wat van mijn gevoel laat merken. Als iemand aan mij vraagt hoe het met me gaat, zeg ik altijd dat het prima gaat, al sta ik op instorten. Ik laat nooit zien of het slecht gaat. Dus die zei al, je moet ff janken, dan geloven ze je wel.

Maar dat kan ik dus niet

Dus ik snap wel waarom ze dat idee hebben. Maar dat ze dat ook daadwerkelijk met elkaar gaan bespreken.... Beetje jammer.

Nouja.. ik zie wel... Ik kijk gewoon lekker om mij heen en ga lekker strak mijn grenzen aan geven. Ik mag trouwens van werk uit een timemanagementcursus volgen (zelf aangegeven dat ik dit wil) en ik heb net een bevestiging gekregen van sollicitatie vanmorgen
Goeiemiddag, mijn browser doet raar, een of ander flashplayerding wat steeds niet meer werkt, heb alles geupdate en opgeschoond, maar t is nog niet over.. nu weer met explorer maar dat gaat zo traag .. maar goed

Gisteren en vanmorgen weer naar de dierenarts geweest met kleintje, drie keer een prik gehad voor zijn darmontsteking, uit de giardia test is niks gekomen.. nu intestinal van royal canin ipv i/d van hills, en een drankje ipv de pasta... verder vind ie het ook enorm lastig.. moest zaterdag even aanbellen hoe het gaat, want hij moet zondag een week weg, en dat duurde te lang... Geen bloed meer gezien na het vasten gelukkig, maar nog wel diarree..

Gelukkig lijkt het verder wel goed te gaan met hem!

Ploes, ik ben ook niet zo, janken doe ik sowieso haast nooit en al helemaal niet op andere plekken dan thuis.. dat zou niet uit moeten maken, naar gedoe!

Succes met de sollicitatie!!

Ohw Its wat naar van je autotje! Ben benieuwd of je met een andere thuis komt
Pilous, ik sluit me even bij Bieb aan

Wat een idiotie om dat soort dingen te zeggen! En geen excuses maken dat je nooit iets laat zien want ze weten allemaal hoe de werkdruk is daar. Zou extra leuk zijn als die sollicitatie tot iets moois leidt .
Van die roddelzeikwijven heb je er altijd tussen zitten. Probeer het je maar niet aan te trekken
Ohw ja Olijf die beelden.. heavy hoor! hier viel het allemaal nogal mee.. maar jeetje wat een wind en regen!!

Slofje, bedankt voor je bezorgdheid!
Borrie, dat klinkt alweer iets beter, geen bloed meer in de ontlasting en dat kleintje niet ziek toont . Hopelijk doet het andere voer + drankje de rest!
He Borrie, hoe gaat het nou met Roest?

zie het al
Fijn van Roest

Mja, daarom werk ik dus liever met mannen ipv vrouwen. Dat gezeik altijd. Dat onderlinge gekonkel, BAH!
Kerels kunnen er ook wat van hoor, maar die zijn niet zo gemeen, en achterbaks als die heksen.

Ik werk ook liever met mannen dan met vrouwen wat dat betreft.
Ik geloof het meteen ja, pilous..

Ja, verder gaat het wel met hem, gelukkig maar! Maar ik wil wel een grote rooie kater tuuk, dus zijn eten moet niet meteen via de achterkant er weer uit
quote:Pilous schreef op 15 juli 2010 @ 14:47:

Fijn van Roest

Mja, daarom werk ik dus liever met mannen ipv vrouwen. Dat gezeik altijd. Dat onderlinge gekonkel, BAH!Ik h heb nog niet alles gelezen maar na alle denk ik een idee te hebben van wat er speelt... in ieder geval is wat je hier zegt iets wat ik al jaaaaaaaaaaaren zeg. Brrrrrr vrouwen,....
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
quote:annekeg schreef op 15 juli 2010 @ 15:08:

[...]

iets wat ik al jaaaaaaaaaaaren zeg. Brrrrrr vrouwen,....

Waarschuwing: Effe mega geklaag:

Ik ben zo moeoeoeoe! Auto is gisteren weer opgelapt, onze portemonnee weer in de stress; hij mist zijn inhoud. Het gekke is dat altijd als wij een vakantiep plannen er dit soort dingen gebeuren. Wij zijn normaal nogal van het type "tentje achter in de auto en weg" maar dit jaar omdat we het wat groter wilden aanpakken hebben we alles dus gepland. Nou ja en nu gaat er dus juist van alles mis. Deze week heeft ook onze andere (Vancouver) dame zich teruggetrokken. Zomaar ineens. Ze was verhuisd en vond het ineens te ver weg. Ze was al vorig jaar ingehuurd en was al een paar maand (zonder ons in te lichten) verhuisd en nu dacht ze dus ineens "goh nu ligt het allemaal verder weg" ja duh! Mijn hemel wat een muts. Dus nu gaan we dit weekend maar naar Vancouver, gaan vandaar uit naar LA en komen waarschijnlijk een week eerder terug ivm financien. Bleh!

Sorry dames, ben echt even gewoon helemaal bekaf. Ik zeg mijzelf telkens dat er ergere dingen gebeuren en dat ik dus niet moet klagen maar, nou ja, gewoon BLEH.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Slofje, waar heb jij mijn foto vandaan???
Dit was trouwens voordat ik mijn tanden had laten "whitenen".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven