Watterwratten?

donderdag 15 juli 2010 om 15:00
Hoi ik kreeg 2 dagen geleden blaasjes op m'n buik ik wist niet wat dat was dus ik had ze gelijk kapot gemaakt want ik vond het erg vies en daarna ben ik gaan douchen, daarna belde m'n moeder en die denkt dat het waterwratten zijn en dat ik er zeep op moest doen omdat het besmettelijk is, op internet vond ik ook een tip dat plijsterspray helpt. Maar goed ik ga dus morgen opvakantie en dan loop ik met van die rode vlekker op m'n buik! En hoe kom ik hieraan?? Ik ben geen klein kind meer en op internet las ik dat volwassen met een lage weerstand het ook kunne krijgen die bijv. Aids of kankerhebben. Ik ben nooit ziek! Alleen nu toevallig wel last van m'n keel. En oh ja ik hè. Wel gezwommen maar gewoon in ons eigen zwembad thuis Weet iemand hier meer over? Heeft iemand dit ook wel is gehad?

donderdag 15 juli 2010 om 16:17
quote:Vl43inder schreef op 15 juli 2010 @ 16:13:
Kijk je wel uit mevrdekees? Uitkijken, ja, jij, niet ik.
Als psyhisch gestoort iemand die ook nog eens niet spoord.
Jij heb zeker geen litekentjes op je buik, jij weet niet wat het is, zoals ik, ik hè, ik heb een hele groote, middenop!Ik uitkijken, kijken jullie allemaal maar uit! Deze psygiesch gestoorde gaat zo rijlessen, dan zit ik in een heul groot moordwaapun!
Kijk je wel uit mevrdekees? Uitkijken, ja, jij, niet ik.
Als psyhisch gestoort iemand die ook nog eens niet spoord.
Jij heb zeker geen litekentjes op je buik, jij weet niet wat het is, zoals ik, ik hè, ik heb een hele groote, middenop!Ik uitkijken, kijken jullie allemaal maar uit! Deze psygiesch gestoorde gaat zo rijlessen, dan zit ik in een heul groot moordwaapun!
donderdag 15 juli 2010 om 16:22
Wat een leuk topic, met al die spelfouten...
Ik hoop trouwens dat je op je vakantie in Kenia geen last krijgt van miniscule wormpjes die daar in het water zitten. Die gaan namelijk je lichaam in en leggen daar 200.000 eitjes per dag. Is toch iets erger dan een paar rode warmtebultjes op je buik hè..
Ik hoop trouwens dat je op je vakantie in Kenia geen last krijgt van miniscule wormpjes die daar in het water zitten. Die gaan namelijk je lichaam in en leggen daar 200.000 eitjes per dag. Is toch iets erger dan een paar rode warmtebultjes op je buik hè..

donderdag 15 juli 2010 om 18:45
Waterwratten kunnen wel zo groot als een doperwt worden.
Ook kan er vocht in zitten.
Jeuken als een gek.
Kan erg lang duren voordat ze weg zijn.Ze laten lelijke littekens achter.
Mijn dochter heeft er een paar gehad en heeft nu lelijke plekken onder de arm en op een been.
Deze zien er nog edel uit vergeleken bij een vriendinnetje van haar.
Die heeft plekken dat wil je niet weten.
Je kan er antibacteriele zalf voor kopen bij de HA.
Maar ook dan is het uitzingen.
Je kan het wat afkoelen door metholzalf of gel.
Kun je ook bij de HA maar ook gewoon bij de drogist halen.
Als je waterwratten krijgt kun je er wel een half jaar mee opgescheept zitten.
Je kan ze ook oplopen door bij iemand te zwemmen die ze heeft.
het is wel besmettelijk al denken sommigen van niet.
Ze zijn onschuldig voor je lichaam maar ontzettend lastig!!!
Maar....krab ze nooooit open want dan kun je er helemaal onder komen te zitten.
-----------
Mevrouw de Kees...Je krijgt het maar zo op je kop terwijl je alleen maar reactie geeft.(ik blijf ff binnen tot je terug bent hihihi)
Je moet maar denken....soms zijn mensen niet wijzer.
groetjesBK66
Ook kan er vocht in zitten.
Jeuken als een gek.
Kan erg lang duren voordat ze weg zijn.Ze laten lelijke littekens achter.
Mijn dochter heeft er een paar gehad en heeft nu lelijke plekken onder de arm en op een been.
Deze zien er nog edel uit vergeleken bij een vriendinnetje van haar.
Die heeft plekken dat wil je niet weten.
Je kan er antibacteriele zalf voor kopen bij de HA.
Maar ook dan is het uitzingen.
Je kan het wat afkoelen door metholzalf of gel.
Kun je ook bij de HA maar ook gewoon bij de drogist halen.
Als je waterwratten krijgt kun je er wel een half jaar mee opgescheept zitten.
Je kan ze ook oplopen door bij iemand te zwemmen die ze heeft.
het is wel besmettelijk al denken sommigen van niet.
Ze zijn onschuldig voor je lichaam maar ontzettend lastig!!!
Maar....krab ze nooooit open want dan kun je er helemaal onder komen te zitten.
-----------
Mevrouw de Kees...Je krijgt het maar zo op je kop terwijl je alleen maar reactie geeft.(ik blijf ff binnen tot je terug bent hihihi)
Je moet maar denken....soms zijn mensen niet wijzer.
groetjesBK66