Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:annekeg schreef op 15 juli 2010 @ 15:23:

Dit was trouwens voordat ik mijn tanden had laten "whitenen".

Wat balen zeg van je vakantieplannen Net nu alles zo lekker liep allemaal, met je nieuwe baan enzo. Vorige week was je nog zo ontzettend happy. BAH!

Loopt het nou allemaal heel erg in de soep? Moest die Vancouver dame jullie begeleiden ofzo? Is het misschien een optie om het later te doen of hadden jullie al het e.e.a. geboekt?
Wat naar Anneke daar zou ik ook vreselijk van balen!

hoe lang zouden jullie gaan?
Ben gelukkig nog steeds happy met mijn job maar dit is zo verschrikkelijk frustrerend. De economie is hier gewoon best goed vooral in het toeristen wereldje en een zij effect is dus dat er haast niet aan betrouwbaar personeel is te komen. We zijn ons nu dus suf aan het zoeken naar iemand die het wil/kan overnemen. Afgelopen zondag de hele dag in Banff geweest, van alle kandidaten kwam er 1 opdagen en die had geen eigen auto (we zoeken iemand die tenten kan opzetten en dan moet je wel op de camping kunnen komen). Nou ja in ieder geval...Vancouver is prachtig alleen we hadden dit jaar graag eens zonder zorgen op vakantie gewild, vandaar ook de planning.

Lief dat je meedenkt trouwens!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
We zouden drie weken, nu dus eerst naar Vancouver en dan hopen we er nog zo'n 10 dagen aan over te houden. Maar we blijven hopen op een meevaller. Misschien komen er nog boekingen voor Augustus binnen. Voor juli zitten we volgeboekt.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Wow... Oprah... Heftig. Over 7-jarig meisje die zwaar schizofreen is.
Hoi Anneke,

ff een vraagje want ik begrijp het niet helemaal. Hebben jullie daar dan zelf een soort camping/toeristenbedrijfje ofzo?
Ja, een soort mini Eurocamp, echt heel mini.
Moet aan het werk nu, doei!
Ann, ik ga eens kijken op je site binnen kort.

Canada staat nog op mijn wensenlijstje. Ook al heb je daar nu niks aan...

Dikke iig
quote:biebelie schreef op 15 juli 2010 @ 14:22:

hier storingen in het landelijk computersysteem... Kunnen niet bij de klantgegevens.

Werkt lekker handig..notdan had itsman jullie net aan de lijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
jaaaaaaaaa, ik heb een nieuwe. Nou ja ik kan hem woensdag ophalen. Een zwarte Smart.

Die van mij is echt stuk. Ze hebben hem provisorisch in elkaar gezet zodat ik er zaterdag nog mee naar het werk kan. Maar meer mag ik ook niet rijden.

Anneke, geldzorgen zijn nooit leuk. En dan niet op vakantie kunnen bah. Hoop dat je bedrijfje snel wat gaat lopen

Borrie, wat fijn dat alles goed is met roest
Anneke, hier mag je best even over klagen hoor: pech met de auto en pech met de tentenzetster terwijl je zo uitkeek naar de vakantie. Hopelijk vinden jullie nog iemand zodat de vakantie niet helemaal in het water valt

Its, lekker dat je al zo snel een andere hebt! En dat de ouwe nog precies 1x naar je werk heen en weer mag
Its... nu kunnen dinsdag niet komen...

Maar wel leuk een nieuwe auto!!

Canada staat ook nog op mijn lijstje mijn moeder is daar geboren en op haar 9e weer naar Nederland gekomen..
Tuurlijk wel Bor, ik haal Itskie op
Haddik helemaal niet aan gedacht!! Cool ! Ikke weer blij
ja en anders had ik de trein genomen hoor borrie en de boeren bus
ik geloof trouwens dat itsman augurken en een courgette wil meenemen voor je zaterdag

ik zal zo even een foto plaatsen van de courgette die ik vanavond eet
Schatten zijn jullie

Maar weet wat je zegt Its, ik doe over een piseindje van 25 km soms meer dan drie uur ( waarschijnlijk net zo lang als naar jou, maar joe get te piktjur)
Ben benieuwd!

:-)
dan hadden plous en ik onze bergschoenen aangetrokken en hadden we gelopen vanaf het station luid zingend de paden op de lanen in

kijk hier lopen plous en ik voorop
Its en ik hebben al bedacht dat we matchende fleecetruien aan doen en een vouwpicknicktafel meenemen. Its neem boterhammen en een thermoskan mee

de courgette, de grootste is voor mij vanavond

en het uitzicht van het bootje van borrie

OMG waar zijn je stokkies??

hier, ik ben diegene met die zelf gebreide muts. Plous wilde die van haar niet op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven