Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 15 juli 2010 om 22:39
Ik heb lekker dom Clueless zitten kijken (What's that? - A dress. Says who? - Says Calvin Klein )
Bieb, lekker ge-bbqd? Wij gaan zaterdag lekker bbq-en bij Oliefs ouders.
Babs, wat een gedoe zeg met zoon. Misschien niet zo gek dat 'ie vanavond hoofdpijn had na alles van vanmiddag? Ik hoop dat er verder niks bijzonders uit het bloedonderzoek komt, of juist iets wat goed te behandelen is en alles verklaart. Wanneer is de uitslag?
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 15 juli 2010 om 22:41
donderdag 15 juli 2010 om 22:43
donderdag 15 juli 2010 om 22:50
Olijf: die hoofdpijn van vandaag kan idd goed komen door het bloedprikdrama. Maar hij heeft al anderhalve week iedere middag hoofdpijn.. Vind 't gewoon zo zielig voor 't apie. Heeft ie eindelijk zomervakantie, ligt 'ie iedere middag voor pampus op de bank met wat sinaspril achter de kiezen en onder iedere arm een knuffelbeest. Gisteren wilde hij om 18 uur al naar bed!
Mgoe, maar even afwachten verder. Oh ja, net weer een bloedneus... Komt 'ie tegenwoordig terloops even melden als 't al weer over is, zo vaak heeft hij ze momenteel.
Die piercing heb ik uiteindelijk genomen ja Een vrouw een vrouw, een woord een woord nietwaar... Toen zoon geboren was wilde ik BV geven dus 'm toen maar uitgehaald. En nooit meer teruggedaan en nou is't gaatje dicht.
Bieb, wat is dat toch tegenwoordig met die restaurants? Ik hoor links en rechts allemaal verhalen over tegenvallende service, speciale verzoeken/dieeten die niet of nauwelijks ingewilligd worden, alsof je dànkbaar moet zijn dat je daar mag komen eten of zo... Heel maf.
En als je denkt te gáán BBQ-en en er wordt dan uiteindelijk vóór je ge-BBQ-t, zou mij ook tegenvallen hoor
Mgoe, maar even afwachten verder. Oh ja, net weer een bloedneus... Komt 'ie tegenwoordig terloops even melden als 't al weer over is, zo vaak heeft hij ze momenteel.
Die piercing heb ik uiteindelijk genomen ja Een vrouw een vrouw, een woord een woord nietwaar... Toen zoon geboren was wilde ik BV geven dus 'm toen maar uitgehaald. En nooit meer teruggedaan en nou is't gaatje dicht.
Bieb, wat is dat toch tegenwoordig met die restaurants? Ik hoor links en rechts allemaal verhalen over tegenvallende service, speciale verzoeken/dieeten die niet of nauwelijks ingewilligd worden, alsof je dànkbaar moet zijn dat je daar mag komen eten of zo... Heel maf.
En als je denkt te gáán BBQ-en en er wordt dan uiteindelijk vóór je ge-BBQ-t, zou mij ook tegenvallen hoor
Iets anders
donderdag 15 juli 2010 om 23:04
donderdag 15 juli 2010 om 23:10
Wel hoor Biebs. Het zou nog best kunnen iig
Als je tepel echt los is geweest is de kans wel kleiner dat het gaat lukken.
http://www.lalecheleague. ... tailed-product-flyer.html
En lactatiekundige!
sorry, geit kwam weer even boven
Als je tepel echt los is geweest is de kans wel kleiner dat het gaat lukken.
http://www.lalecheleague. ... tailed-product-flyer.html
En lactatiekundige!
sorry, geit kwam weer even boven