Mode & Beauty alle pijlers

Sebastian Potion 9

15-07-2010 20:29 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik kreeg van de kapper een proefje mee van Sebastian: Potion 9. Het rook lekker, smeerde goed uit maar verder weet ik eigenlijk niet wat ik ermee moet of waar het precies (op termijn) goed voor is. Heeft iemand ervaring met dit product?
heb je al gegoogled? Ik heb net even op google gekeken en zag allemaal reviews. Googlen op "Sebastian: Potion 9 review"
Sebastian Collection Potion 9

Inhoud 50ml, 150ml en 500 ml

Potion 9 is een magische créme achtige gel met botanische extracten die voeden en herstellen. De magie zit hem in, in de 9 botanische ingrediënten:jojoba, saffloer,sesam, babassu, olijf, teunisbloem, rijstkiemolie en extracten van wilgenbast en groene thee. Essentiëlle extracten die helpen vocht aan te vullen, schade te herstellen en de conditie van het haar te verjongen.En deze unieke conditioner geeft naast een intensieve voeding en verzorging een lichte, natuurlijke hold.Dit is en leave-in conditioner.
quote:krokusje schreef op 15 juli 2010 @ 20:33:

Sebastian Collection Potion 9

Inhoud 50ml, 150ml en 500 ml

Potion 9 is een magische créme achtige gel met botanische extracten die voeden en herstellen. De magie zit hem in, in de 9 botanische ingrediënten:jojoba, saffloer,sesam, babassu, olijf, teunisbloem, rijstkiemolie en extracten van wilgenbast en groene thee. Essentiëlle extracten die helpen vocht aan te vullen, schade te herstellen en de conditie van het haar te verjongen.En deze unieke conditioner geeft naast een intensieve voeding en verzorging een lichte, natuurlijke hold.Dit is en leave-in conditioner.dat dus, na het douchen op je natte haar smeren. je kunt evt je gewone conditioner skippen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Haha, een hoop blablabla dus en pas aan de laatste zin heb je iets. Het is dus een verzorgende leave-in conditioner.
en een hele goeie ! Doe het in je haar en je kamt het zo door, het beschermt tegen fohnen en geeft iets versteviging. Super product. Ook als je haar heel droog is, wordt het echt weer zacht van dit spul.
Ik heb hem hier ook staan. Voor dat geld kunt je beter 10 flesjes andrelon ofzo kopen.

Het is zoals al gezegd is een leave-in conditioner (staat ook op de voorkant).

Mijn tube staat al zo'n 2 jaar; omdat het niets voor mijn haar doet. Het wordt niet zacht of handelbaar, en op lange termijn geeft het ook geen resultaat.

En zit geen hitte of uvbeschermer in en de verstevinging is nihil.

Het ruikt wel lekker, dat dan wel weer.
Bij mij doet het ook helemaal niets. Ik heb stijl fijn haar wat ook nog eens geverfd is.

Trouwens gisteren tester van john frieda gebruikt, root awakening heet het geloof ik. Mijn haar valt nu mooi, is goed te fohnen.

Vind de spullen vansebastian helemaal niets doen voor mijn haar.
quote:Noahtc schreef op 16 juli 2010 @ 04:18:

Ik heb hem hier ook staan. Voor dat geld kunt je beter 10 flesjes andrelon ofzo kopen.

Het is zoals al gezegd is een leave-in conditioner (staat ook op de voorkant).

Mijn tube staat al zo'n 2 jaar; omdat het niets voor mijn haar doet. Het wordt niet zacht of handelbaar, en op lange termijn geeft het ook geen resultaat.

En zit geen hitte of uvbeschermer in en de verstevinging is nihil.

Het ruikt wel lekker, dat dan wel weer.Ruikt lekker inderdaad, maar verder...eens met de bovenstaande post.
Ik gebruik het ook en vind het goed spul. Ik heb toevallig deze week het flesje weggegooid en ik heb er een jaar mee gedaan. Dus dat is z'n geld wel waard, dacht even dat het nooit op zou raken.
dank voor jullie reacties! Ik had het al gegoogled maar was benieuwd of het nou echt wat deed. Ik begrijp uit de reacties dat het nogal verschillend ervaren wordt...

Ik ga het zelf nog eens proberen. Ben benieuwd!
Bij mij staat er trouwens niet op de voorkant 'leave in conditioner' maar styling treatment.

?

Dat is het ook, spul om je haar mee in model te brengen, geen coditioner hoor. Als ik het in mijn haar doe en aan de lucht laat drogen wordt het ook hard, alleen als ik het fohn blijft het zacht. Dat is niet het geval met een conditioner.
Ik ben ook aan mijn tweede flesje toe en ik gebruik het als ik mijn haren in de krul wil. Ik heb golvend haar en eerst knijp ik er wat mousse in en dan föhn ik het met de diffuser. Daarna doe ik er wat potion 9 in om de krullen te verstevigen. Ik vind het vreemd om te lezen dat het eigenlijk een leave in conditioner is want meestal staat dit spul op online shops bij de categorie styling producten.
vaag product dus, eigenlijk

of: multifunctioneel.....

tis maar hoe je het bekijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven