Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Lief van je Bieb! Dank je wel!
Iets anders

Ik heb lekker dom Clueless zitten kijken (What's that? - A dress. Says who? - Says Calvin Klein )

Bieb, lekker ge-bbqd? Wij gaan zaterdag lekker bbq-en bij Oliefs ouders.

Babs, wat een gedoe zeg met zoon. Misschien niet zo gek dat 'ie vanavond hoofdpijn had na alles van vanmiddag? Ik hoop dat er verder niks bijzonders uit het bloedonderzoek komt, of juist iets wat goed te behandelen is en alles verklaart. Wanneer is de uitslag?
Ik heb ook even in dat bewuste topic gelezen, mijn haren gingen ook gelijk overeind staan. Maar ik dacht net ook al: laten we er maar geen tetter-invasie van maken Maar ik sluit me helemaal aan bij jouw mening Babs, er zit daar een stel mutsen met hersenverweking ofzo
Babs om de tepelpiercing!! Heb je 'm uiteindelijk toen ook genomen? (dat lijkt me zoooo brrrr)
BBQ hadden we eigenlijk stiekum meer van verwacht.

was nl in een poepsjieke tent.

maar het was een buffet met een kok en bakken vlees.

de beide vegetariërs waren "vergeten" maar we kregen later een groot bord maaltijdsalade en gegrilde groente.

Het gaat om het idee
Zo, en 4 op een remi
Sjips Bieb, ik wil die bekerT
Ik heb ook een tepelpiercing gehad. Je ziet het nog wel vind ik dat ie er gezeten heeft.

Geloof me, een zuigende baby aan je tepel doet soms meer pijn dan een piercing. en een baby is veel minder snel...
*streept baby dus ook af van het lijstje*
Olijf: die hoofdpijn van vandaag kan idd goed komen door het bloedprikdrama. Maar hij heeft al anderhalve week iedere middag hoofdpijn.. Vind 't gewoon zo zielig voor 't apie. Heeft ie eindelijk zomervakantie, ligt 'ie iedere middag voor pampus op de bank met wat sinaspril achter de kiezen en onder iedere arm een knuffelbeest. Gisteren wilde hij om 18 uur al naar bed!

Mgoe, maar even afwachten verder. Oh ja, net weer een bloedneus... Komt 'ie tegenwoordig terloops even melden als 't al weer over is, zo vaak heeft hij ze momenteel.

Die piercing heb ik uiteindelijk genomen ja Een vrouw een vrouw, een woord een woord nietwaar... Toen zoon geboren was wilde ik BV geven dus 'm toen maar uitgehaald. En nooit meer teruggedaan en nou is't gaatje dicht.

Bieb, wat is dat toch tegenwoordig met die restaurants? Ik hoor links en rechts allemaal verhalen over tegenvallende service, speciale verzoeken/dieeten die niet of nauwelijks ingewilligd worden, alsof je dànkbaar moet zijn dat je daar mag komen eten of zo... Heel maf.

En als je denkt te gáán BBQ-en en er wordt dan uiteindelijk vóór je ge-BBQ-t, zou mij ook tegenvallen hoor
Iets anders
Nu op sbs6
een schattig babyaapje
quote:Olijfje_ schreef op 15 juli 2010 @ 22:46:

*streept baby dus ook af van het lijstje*

@ Klets
Iets anders
Dat magnie op dit forum hoor, Klets. Dan krijg je met de maffia van doen
Ik was anders oppergeit
Ik denk haast niet dat ik nog een beebie zal krijgen maar stel....stel....stel.. (in Italië is er ook een moeder van 60 jaar dus ik heb nog even de tijd)

Dan zou ik ook melk uit een blik geven..

mijn tieten doen het niet meer na een borstverkleining
Oh ja Bieb, dan kan je geen borstvoeding meer geven hè. Meid, je hebt dus nog 21 jaar de tijd
Wel hoor Biebs. Het zou nog best kunnen iig

Als je tepel echt los is geweest is de kans wel kleiner dat het gaat lukken.

http://www.lalecheleague. ... tailed-product-flyer.html

En lactatiekundige!

sorry, geit kwam weer even boven
Ah jakkiebah, kunnen we nu even ophouden over de piercings, pijn bij borstvoeding en losse tepels?

Ik zit hier met van angst piepende tietjes op de bank.
Nee Klets...in mijn geval kan het echt echt echt niet.

Vrogger deden ze de de hak/snij/drastische manier.. mijn operatie is al 23 jaar geleden.

Tegenwoordig kan het wel ja
Haha Delphi,wees er maar zuinig op

Ik heb ook een aantal jaren nauwelijk gevoel in mijn tepels gehad.

Dat is redelijk hersteld...de ene kant beter dan de andere.

(ik heb nu een favoriete tiet )
Een favoriete tiet
Ach, als we nu toch losgaan over borsten, de mijne hebben jarenlang Frank en Mirella geheten.
Jemig Bieb, dan was je dus pas 16 (toch?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven