*187* Bar Too Much *187*

14-07-2010 16:43 701 berichten
Een zonniger cocktail kon ik ff niet vinden
Alle reacties Link kopieren
oke
Ik zeg: nieuwe bar, dat vieren we met:

Mjammieee Joopp, lekkerrrrrr!

Dat is lang gelee
Zo, het grote afkoelen is begonnen. Alles staat wagenwijd open hoero en er is een fris briesje. Eindelijk dat benauwde eruit!

Hoest Jooppie?
Zohee weer een nieuwe Bar!

Het is hier ook lekker opgefrist nu.

Heb net slakken gezocht in de tuin. Stikt ervan na de regen. Die doe ik dan in een emmer en breng ze naar de overkant van de weg. Voor ze de weg terug gevonden hebben zijn ze hopelijk wel een keer platgereden
Hoe is het met onze vriendinnen uit het oosten??

Hebben jullie veel schade ondervonden van het noodweer?

Ik zag, dat er zelfs een windhoos was in Doetichem, waarbij enkele caracans de lucht in gegaan zijn.

Best wel angstig, lijkt mij.......
Goede morgen, koffie, lekkere frisse wind en een nieuwe Bar!

Ben nog niet helemaal wakker.

Bij ons in het Oosten, Wies, is het idd een paar keer spooky geweest, vooral maandag. Dat was niet leuk meer.

Bomen die als luciferhoutjes geknapt zijn, heel veel bomen, trouwens, de brandweer is samen met Staatsbosbeheer nog steeds bezig in de stad en en de wijde omgeving om omgewaaide of scheef gewaaide bomen te verwijderen. De natuur heeft een gevoelige klap gehad bij ons in de omgeving. Veel boerderijen hebben forse schade opgelopen, veel wateroverlast.

Wij hebben geluk gehad, er staat een hek voor een van mijn woonkamerramen en de tak die afbrak kwam tegen dat hek aan, anders was die er doorheen gegaan.

Zo was het licht, en zo was het bijna donker. De ramen en deuren waren nèt op tijd dicht....

Ik hoorde ook zoiets van Doetichem, brrrrr, het is echt extreem hoor, dit weer.

Maar bij ons viel het gisteren dan mee.
Middag!

Zag de 5 in de klok......

En ik ga 25 september met de meiden naar Alain Clark!

Heb zojuist geboekt en betaald, schijt aan de wereld. Werk er hard genoeg voor en de meiden verdienen dit gewoon!
Leuk Blues
Hai meiden, ik werd gemist las ik? Ben vrijwel niet meer online op het moment. Druk op het werk; collega is langdurig uitgevallen en andere collega heeft een knie-operatie ondergaan. Ik ben dus veel alleen op het werk en uitgeteld als ik thuiskom 's avonds.

Tel daarbij op dat het huis nog altijd niet af is, dus genoeg te doen.

Dieptepunt van het huis is wel de vondst van tig zakken vuil begraven in de achtertuin Die wordt dus volgende week afgegraven, waarna er schone grond wordt opgebracht....

Hoe gaat het met iedereen hier?

Yet al weer gesignaleerd na de verhuizing?
Ai Caylinn, da's niet leuk nie, garbage in the backyard....

Yette is al wel een paar keer gesignaleerd, maar die is haske druk, denk ik maar zo.

Met deze dame is het wel ok, druk, but what else is new?

Hoe is het met je moeder?
Leuk Bloes, naar Alain Clark!

Hoi Cay, tijd niet gezien zeg. Hoe is het met die kleine jongen van je? Zal ondertussen wel niet zo heel klein meer zijn.

Iemand trek in een biertje?
Naar omstandigheden erg goed. Ze voelt zich nog altijd prima, en tumoren zijn voorlopig onder controle naar het zich laat aanzien.
quote:Jonari schreef op 15 juli 2010 @ 23:02:

Leuk Bloes, naar Alain Clark!

Hoi Cay, tijd niet gezien zeg. Hoe is het met die kleine jongen van je? Zal ondertussen wel niet zo heel klein meer zijn.

Iemand trek in een biertje?Lekker! Ik heb net het hele bed van uk verschoond want in zijn slaap in bed geplast....

Proost meisje!
Hoe oud is Uk nu? Ben de tel een beetje kwijt geraakt.

Fijn dat je moeder zich goed voelt.
Uk is ruim 5,5 alweer, nog een weekje naar school en dan na de vakantie naar groep 3

Thanx! Lekker!
Goehoedemiddag!

Ik denk dat we hier zo een buitje gaan krijgen, het wordt aardig donker.

Verder is het heerlijk weer

Hoe is het met jullie?

Caylinn, wat een gedoe met je tuin, balen.

Yette, zitten jullie er in?
Ik neem er zo eentje!

Nee, we kregen geen regen, de zon is er weer helemaal.

Bedoelde je deze Helaatje???
Ah, ik zie bij jou nu ook het plaatje, net zag ik alleen de code.....

Het is best wel weer voor een koud, alcholdrankje.....
Whaaaaaaaaaa mojito's!!!!!!!!

Ik mis jullie verschrikkelijk...internet hier laat nog even op zich wachten, het is er wel, maar het werk niet, zeg maar.

Vanavond heb ik me vermaakt op een poolparty hier in de buurt. Djeez wat een culture-shock. Mensen met zoutwaterzwembaden met rugmassagedingen en een springplank zijn helemaal niet automatisch fout en rechts. Die kunnen best leuk zijn. Raar hè?

xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven