*187* Bar Too Much *187*

14-07-2010 16:43 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Middag!

Heb de hele nacht niet geslapen, knallende koppijn, moest eigenlijk naar een afspraak, heb die maar afgezegd. Niet echt mijn stijl, maar ging niet anders. Koppijn iets gezakt, ga zo douchen, kijken of ik daar van opknap.

Jonari, dat is vetkut dat je MSN het niet goed doet niet....

Verder alles okidoki?
Hé Jo, da's lang geleden hoop dqat je pc snel weer opknapt

Hoop dat je geen zonnesteek hebt opgelopen op het terras Bloe

Hmmm. Ben best huggerig vandaag. Hug voor iedereen!
terug

Hier op de kampong alles ok, morgenochtend weer naar huus. Dan zaterdag toch nog een wedstrijddag want dochter 3 doet het meer dan uitstekend. Maar ook dochter 1 naar de Thalys brengen want die gaat voor 4 maanden op stage naar la douce France.

Wies, je hebt het goed van de film Groundhog Day. Het is met Bill Murray. Echt leuke film, Yetteke!

Jo, klopt. Ik kreeg een raar bericht van je.... haha, meteen gedelete omdat ik al dacht dat het een virusding was.

Blues, wazzup met de buren dan? Tis toch nog seizoen?

Warme choco, tis btje fris in de tent
Yette, zonnesteek gaat never niet lukken met deze dame, mag niet in de zon, kan er ook slecht tegen, dus dat zit wel goed! Enne..... terug!

Hela, ik ben schijnbaar te duur geworden, snap ut ook niet helemaal, lever dubbel en dwars geld op, maar hogerhand heeft een andere mening. Ze doen maar, wat ze er mee bereiken is dat ik volgend zomerseizoen daar dus niet meer ga werken......

Fijn dat dochter 3 het goed doet! Denk dat je best wel trots bent op haar, zou ik iig wel wezen!

Dochter 1 naar La Douce France...... Succes voor haar!

Ik heb 2 sollies achter de rug, geen concrete beloftes, snap ut wel. Betekent dat ik alsnog een uitkering moet aanvragen, kutterdekutterdekutkutkut.....
Richting de 5! Rose!!!

TINGELINGELING!
Ik doe eens gek, doe er eentje mee
Ja, goeie smorruguhs voor u!

Alles goed? Ga eerst even de heksenketel laten sputteren en pruttelen, oudste dochter komt ook zo happen, en zit mijn tijd te verprutsen, vrees ik......
Gezellig Bloe!

Ik heb mijn préweekeindse rondje huishouden weer gehad. Rare gewoonte van me, want de meeste zooi ontstaat juist in het weekeind. En dan is het nog vakantie ook, dus het slaat überhaupt nergens op om huis te houden. Ik had beter met een boek in de tuin kunnen gaan zitten. Wat ik nu dus ga doen.

Het is weer om zo bloot mogelijk in de zon te gaan liggen. Toch jammer dat we zo'n open tuin hebben.
Het is hier ook geen gezicht als ik bloot in de tuin ga liggen whore. Maar dat ligt meer aan mij dan aan de tuin

Was trouwens wel lekker weer vandaag.

Nog even een dikke vette knuffel voor Yetje terug
He, Jootje!

Alles kits?

Enne.... ik heb echt exact hetzelfde, alhoewel ik een nogal privètuintje heb.....
Yette, was gezellig met de 2 oudsten, lekker gegeten, lekker bijgekletst, maar veels te snel weer voorbij.

Dochter heeft bij mij spul in het haar gedaan tegen luizen, zat er helemaal onder. Kutbeessies.... Werd echt gek van de jeuk, nog trouwens. Nu maar hopen dat het spul z'n werk doet. Kwam erachter toen jongste dochter er een paar vond bij haar zelf. Ik dacht dat ik exceem had, want mijn hele nek en schouders zitten vol met bultjes, en ik werd gek van de jeuk, helemaal toen het hier zo bloedheet was. Ben dus zwaar allergisch voor luizen......
Hee lieve Bloesje! Heb gelukkig nooit met luizen te maken gehad, maar wel met jeuk.

Vreselijk! Daar word je echt gek van.

Biertje dan maar?
mag het ook een roseetje zijn? ben daar wel van de laatste tijd en de droge witte, is ook niet te versmaden! Sinds Yette aan de andere kant van de plomp vertoeft, mis ik de Mojito's wel.....
Ja tuurlijk, roseetje is coming up! Kan opeens geen plaatjes meer plakken ook

Ik hou het bij een biertje.
O, nou niet huilie doen hoor! Kan al jaren nog geen plaaties plakken, wtf!

Biertje dan maar, net zo lekker meis!

Nog leuke dingen in het vooruitzicht voor dit weekend?
Niets speciaals, gewoon lekker rustig.

En jij nog grootse plannen?
Neh, werken, hoop ik..... Centjes binnen brengen, anders wordt het toch het UWV aan de mouw trekken, vrees ik....
Wat moet moet, liever niet natuurlijk, maar als het nodig is dan moet je toch het UWV aan de mouw trekken.

Zullen we er wat bij eten? Krijg opeens onwijze honger.

Hou je van haring?
Heb geen last van luizen, maar wel van beesten die hier door het open raam naar binnen vliegen.

Sla er gewoon afentoe een dood! Word er helemaal een beetje agressief van.....
Ben allergisch voor haring!

En ik word zelf ook beetje agressief van die kolerevliegen! Die zijn echt een ramp, te samen met die kolereluizen!

Hoera voor de basisschool en de BSO en het kolere warme weer! Betere voedingsbodem hadden die krengen niet kunnen krijgen! Grrrr!

Ben bezig alles te wassen en ga morgen het hele huis op z'n kop zetten! Weg met die beesten en hun zeer hardnekkige eitjes!
Goedzo Bloes!

Weg ermee! Wel klote he?

Het is dat ik zo'n end uit de buurt woon anders kwam ik ff helpen wassen!
Je bent een schatje, Jo, weet je dat?
anoniem_41557 wijzigde dit bericht op 31-07-2010 00:16
Reden: Mot je het wel goed doen!
% gewijzigd
Ik ga maar eens naar mijn bedje in- de- veren -en- de -laken -straat!

Truste Jo!
Trusten Bloesje
Owwww, ben nog steeds nieuwsgierig naar die mail van je!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven