*187* Bar Too Much *187*

14-07-2010 16:43 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mogge, koffie, warmte, zon en heeeeel veeeeel jeuk, heb allemaal uitslag in mijn nek en op mijn schouders, al een paar weken en door de warmte wordt dat alleen maar erger. Moet eigenlijk niet krabben, maar wordt er echt compleet gek van.

Hela, ben benieuwd wat kampong baas gaat doen. Hebben er meer mensen last van? Kalote hoor!

Wies, ik heb beroerd geslapen, vandaar dat ik er nu pas uit ben.....
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai............

Lekkah Joopp

De polen zijn weggestuurd, het is hier nog niet zo rustig geweest.

Zo hoort het te zijn op een boer'nkampong in Fryske land. Nog 2 vermoeiende dagen en dan ff snel naar huus, de was doen

Nog een roseetje en dan de slaapzak in.

Trustennnnn
Mogge, koffie, wolken, benauwde toestanden, niks geen koelte dus....

Hela, fijn dat je lekker rustig hebt!
Tsssssss, errug rustig hier!

akantietijd of zo?

He, Winx, u zit in de Spaansche lande? Olè?
Nah, de 5 zit in de klok voor jullie, dusssssssssss......

TINGELING, TINGELING!!!

Ik ga gezellig werken!

Dikke doei!
Hoi

Het is hier nog lang niet 5 uur.

Gisteren 8 eekhoorns in de tuin gezien, en tijdens een wandeling door de buurt 7 hertjes (ook een paar hele kleintjes die vlakbij het pad lagen te slapen en me heel rustig aan bleven staren toen ik ze fotografeerde). Het begon 's ochtends tijdens het ontbijt al goed. Toen liep er zo'n gast over het terras gelukkig wist Gemma dat het geen megamuskusrat was, maar een groundhog. Een bosmarmot.

's Middags dus maar een boekje gekocht met de hier voorkomende dieren erin. Onvoorstelbaar dat je hier in de bebouwde kom zoveel natuur ziet en dat die beesten zich zo rustig laten bekijken, terwijl je buiten veel meer herrie hoort dan bij ons huis in Nederland.

Onze nieuwe hobbie is dus beesten besluipen. Miniman kwam gisteravond tot 6 meter van het avondkonijn! Heel knap voor zo'n druktemaker.

Jullie zouden het moeten zien hier

x
Hai! IRL slokt beetje veel tijd momenteel.... Lees nog altijd af en toe mee...
Hoi Linn, hoe bevalt je huis?
Goeiemorgen allen

Wat een belevenis allemaal Yetje, wat zal jij geschrokken zijn van die grounhog op je pad.....

En dat je hertjes zomaar langs het pad ziet slapen, terwijl dat toch eigenlijk heel schuwe beestjes zijn.

Voor de kinderen is het toch ook wel een heel avontuur.

Nu zal ik voor deachterblijvers hier maar weer eens on ontbijtje neerzetten, wie weet, heeft iemand daar wel trek in.....

Goede morgen!

Wies, lekker ontbijtje hoor! En dat voor een doordeweekse dag!

Yette, zit me niet lekker te maken, ja!

Nee, haske leuk toch? Voor de kinderen ervaringen om nooit te vergeten! Geniet er maar mooi van!

Ik ga zo maar eens an de poets, vanmiddag een BBQ partij draaien, beloofd leuk te worden!
Bloesje meis, ik ben echt in de war met de dagen.....

Ik dacht dus tot ik jouw posting las, dat het zaterdag is vandaag..... jeetje, en de tijd gaat al zo snel en dan wil ik 'm nog sneller laten gaan dom, dommer, dombo.....
Niet overdrijven Wies, jullie lopen maar 6 uur voor op ons!

En nee, we schrokken niet van de groundhog, Hij zag er welliswaar vrij woest uit, maar leek niet echt hongerig

Genieten doen we zeker Bloe! Natuurlijk zijn er ook minder leuke kanten. Ik moet bijvoorbeeld minstens een maand (ipv een week) op mijn sociaal security number wachten omdat ze mijn naam niet kunnen schrijven. Tot dat rond is, mag ik geen eigen auto besturen en zal ik moeten huren. En da's duur.

Verder is het brood niet te naggelen, de kaas niet te vreten, de wijn loeiduur en de stroom in de wijk is al twee keer 's nachts met een flinke knal uitgevallen waardoor de sprinkler de kluts kwijt is en je 's ochtends heel hard naar de plee moet rennen omdat je overal om het huis gesproei hoort.
A tja, Yette, je moet maar zo denken , je maakt nog eens wat mee!

Kun je nagaan hoe verwend we in Nederland zijn, dat er een heleboel dingen eigenlijk best wel goed geregeld zijn!

Ik ga zo maar eens richting winkel en dan weer aan de borrel, met de collega´s van de ijsbaan!
Ola maisjes

Ben ff tuus om de was te doen, ga maandag weer weg.

Heeee Yetteke, wat een nieuwe dingen maken jullie mee

Ken je film "Groundhog Day"? Echt superleuke film!!
Duh, up met oplos Wiener Melange! Errug lekkerrrrr

Dochter 3 en ik kamperen nu bij de boer in het midden van het land. Hebben in de zeikregen de tent opgezet.

En dan nu....... 6 luchtballonnen...... Dus dan blijft het vanavond in elk geval mooi! De zon schijnt nu ook.
Ik geloof niet dat ik die ken, Hela. Het verhaal achter groundhogday ken ik wel ... op 2 februari doet de marmot aan weersvoorspellingen. Als hij die dag voor het eerst weer uit zijn hol komt en zijn schaduw niet ziet, wordt het snel lente. Ziet hij zijn schaduw wel, dan zal hij weer snel terugkruipen en laat de lente nog 6 weken op zich laten wachten.

En da's hier reden voor een vrije dag

Ik heb inmiddels ook begrepen dat het best bijzonder is dat deze marmot op ons terras komt, ze blijven gewoonlijk uit de buurt van mensen. Man heeft hem nu al drie keer gezien.
Goeiemiddag Barrers, even weer een berichtje uit ons mooie A, waar het weer prachtig weer is......

Ik ken die film, geloof ik wel, herhaalt alles zich in die film niet iedere keer???

Ha die Yetje, begreep ik nu goed, dat jou tijd 6 uur verschilt met de onze???

Jij begint nu dus heeel rustigjes wakker te worden, want bij jou is het nu dus7,25
Middag!

Heb verplicht vakantie, ben er niet blij mee, dussssssss....

Maar goed, de keet hier is zo langzamerhand schoner dan ie de laatste tijd is geweest!
Balen Bloe! Ik hoop dat je ondanks het onvrijwillige toch kan genieten van de onverwachte vrije tijd!

Klopt Wies! Als ezelsbruggetje trek ik de kleine wijzer van de klok gewoon door, kan ik in één oogopslag zien hoeveel later jullie leven

Hier gaat alles zijn gangetje. Het is bijna 12 uur, Zoon staat te basketballen, de meiden bereiden een voorstelling voor en Miniman zit als een zombie te DSsen. Ik moet eigenlijk eens onder de douche doorlopen, maar heb geen zin.
Nou, slaap lekker dan maar hè Ik ga zo eens koken.
Hoop dat het gesmaakt heeft, Yette!

En Bloesie zou Bloesie niet wezen als ze bij de pakken neer ging zitten, not dus.

Heb vrijdag een gesprek bij een eventuele toekomstige werkgever voor the time being....

En ja Yette, ondanks verplicht vakantie vieren, ik geniet er wel van. Ben gisteren sinds tijden naar de stad geweest en heb lekker op een terrasje gezeten, mensen kijken, heerlijk.... Was lang geleden dat ik zonder reden op een terras ben neergestreken. Vorige keren was toch vanwege werk en da's toch anders.
Hebbie lekker gekookt Yetje?

Ik heb zo'n trek in bier.

Heb vanaaf S enS en kids uitgezwaaid. Ze zijn onderweg naar de Ardeche
Oja..

En als jullie rare berichten van me krijgen via MSN....

Volgens mij heb ik een virus ofzo.

Ik ben er helemaal sjacherijnig van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven