Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mijn ogen zijn ook een mix hoor, blauw met donkerder randje en lichtbruin om de iris, dus ook een vanallesje.

Ok, ik zal morgen extra stralend kijken bij de restaurantmeneer

(ik word wel een beetje verlegen hoor van jullie)

tunnel
Klets, auw! Die lijkt me pijnlijk. Of wordt het eerst verdoofd?

En Delphi, het was op het strand van Wijk aan Zee, gewoon iemand waar ik ('s avonds) mee aan de praat raakte. Hij was niet geschokt.
Jouw ogen kleuren waarschijnlijk ook met je stemming mee Bieb, dat had mijn oma ook, mooi vind ik dat. Ik zou dus juist graag groen/bruinige ogen willen hebben. Of ze mooie hazelnootkleur van Oliefs ogen (daar kan ik dus echt in verdrinken )
tunnel gaat stapsgewijs hé..

iedere keer ietsjes oprekken.
Klets, auwwwwwwwww
de mooie grote donkerbruine kijkers van MO

Die van mij verkleuren geloof ik idd met stemming
Nee joh, geen verdoving. Zo klaar.

Ik ben wel eens zo erg blijven haken dat het balletje eruit was geschoten... ringetje zat nog. Best een stevig friebeltje nog.

Maar ik had een glinsterdruppelvormig steentje daar. Toen kreeg ik last van een hangfriebeltje. Zou nu mooi passen bi jde rest van mn lichaam
Klets mag van mij niet meer posten. Daar krijg ik slappe benen van, die enge verhalen.

We stappen ook wel weer naadloos over van tieten op ogen en piercings hè
Die tragus is best mooi, Bieb. Wist niet dat ik zelf ook tragi had, ongepierced dan
quote:Kletsmajoor schreef op 15 juli 2010 @ 23:46:

Maar ik had een glinsterdruppelvormig steentje daar. Toen kreeg ik last van een hangfriebeltje. Zou nu mooi passen bi jde rest van mn lichaam
quote:Olijfje_ schreef op 15 juli 2010 @ 23:36:

Gekke gewoontes: ik hou niet van oneven dingen en als er een bestekje alleen in een vakje van de bestekmand in de afwastruus staat, zet ik er altijd gezellig een ander lepeltje bij, anders is 'ie zo eenzaam onder de doesj Ohja, en mijn auto krijgt eten en gaat in bad...

Oh geweldig dit! Ik ben niet alleen! Ik ben niet de enige! *wordurhelemaalemosjioosvan*

Ik kan ook niet tegen oneven dingen, aantallen met kleurtjes die niet kloppen (handvol m&m's bijvoorbeeld). Zelfde verhaal met de vaatwasser, zet ook de kopjes met de oortjes dezelfde kant op want met de oortjes tegen elkaar doet vast pijn

Mijn auto krijgt drinken en gaat douchen. En dan wel bij die masjien die 'm ook nog afdroogt met zachte lappen en warme lucht, ik ga niet naar die ene met heteluchtturbodroogdinges want dat is te warm voor 'm...

Lege kleerhangers op type naast elkaar, kunnen ze bijkletsen...
Iets anders
quote:Kletsmajoor schreef op 15 juli 2010 @ 23:46:

Toen kreeg ik last van een hangfriebeltje. Zou nu mooi passen bi jde rest van mn lichaam

Dit soort ogen bij dit soort mannen vind ik mooi

maar dan eigenlijk weer niet zo bij dit exemplaar...
Babs en Olijf dezelfde afwijking

(ik dacht dat ik raar was.....neh,valt best mee )
quote:Babsjuh schreef op 15 juli 2010 @ 23:50:

[...]

Oh geweldig dit! Ik ben niet alleen! Ik ben niet de enige! *wordurhelemaalemosjioosvan*

Ik kan ook niet tegen oneven dingen, aantallen met kleurtjes die niet kloppen (handvol m&m's bijvoorbeeld). Zelfde verhaal met de vaatwasser, zet ook de kopjes met de oortjes dezelfde kant op want met de oortjes tegen elkaar doet vast pijn

Mijn auto krijgt drinken en gaat douchen. En dan wel bij die masjien die 'm ook nog afdroogt met zachte lappen en warme lucht, ik ga niet naar die ene met heteluchtturbodroogdinges want dat is te warm voor 'm...

Lege kleerhangers op type naast elkaar, kunnen ze bijkletsen...Ik zit nu hardop te schateren!! Feest van herkenning Ik zeg ook wel eens sorry tegen een eenzaam kopje of als ik verkeerd schakel in mijn auto
Wat klinkt dat leuk Babs (en Olijf).
Hee zeg, hoe kan ik nu bijlezen als jullie aan de andere kant weer allemaal nieuwe pagina´s voltetteren?

* gaat verderlezen in turbo-stand *
Dit topic wordt echt steeds leuker...maar ik vind die man wel een beetje eng hoor Klets. Hij glimt ook teveel

Babs, ik herken beetjes, alles met oortje zelfde kant op enzo. En ik vind dat ook helemaal geen rare dingen eigenlijk.
Maarre mijn pijnlijke nek zegt me dat ik te bedde moet gaan.

Was weer leuk met jullie.

Truste vast!!
quote:Olijfje_ schreef op 15 juli 2010 @ 23:53:

[...]

Ik zit nu hardop te schateren!! Feest van herkenning Ik zeg ook wel eens sorry tegen een eenzaam kopje of als ik verkeerd schakel in mijn auto

Babs, ik zie het zo voor me dat zoon straks als wij allemaal hele oude vellen zijnm over zn oude moesje deze verhalen gaat vertellen...
Splinter. We hebben de vaart er wel in vanavond (nou ja, laatste uurtje ofzo). Maar je hebt tent en buien dus goed doorstaan
quote:Olijfje_ schreef op 15 juli 2010 @ 23:53:

[...]

Ik zit nu hardop te schateren!! Feest van herkenning Ik zeg ook wel eens sorry tegen een eenzaam kopje of als ik verkeerd schakel in mijn auto

Geweldig dit!!!

Ik aai m'n auto af en toe stiekem over 't dashboard terwijl ik 'm vertel dat ik heel blij met 'm ben en hij 't nog maar heel lang moet blijven doen....

En nou hou ik op met genante bekentenissen.... Maar die tettertattoomeet wil ik wel mee Wil nog 'n nieuwe laten zetten maar wacht ik maar even mee tot na de zomer.
Iets anders
Als alle bekers hier weer afgewassen zijn en dus weer compleet met z'n allen in de kast staan, zeggen: zooo, gezellig hè

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven