Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 16 juli 2010 om 00:35
O is leuk, maar wat is die doorgaande weg daar druk zeg! Is dat altijd zo?
Ik stem vóór, een tettervakantie in O.
Ja, kweet dat je woensdag vrij bent. Zo lollig, stond ik geld te pinnen, dacht ik: misschien heeft Bieb hier ook wel gepind.
(niet iedereen heeft een IRL )
Ah, Myleentje trekt ook flink van leer in het kwijte-kat-topic...
Ja, kweet dat je woensdag vrij bent. Zo lollig, stond ik geld te pinnen, dacht ik: misschien heeft Bieb hier ook wel gepind.
vrijdag 16 juli 2010 om 00:38
quote:Talkinghead schreef op 16 juli 2010 @ 00:35:
Splinter, gelukkig is het allemaal goed gegaan en leuk geweest, je hebt wel een soort verlengde vakantie met al die leuke uitstapjes zo
Had ik al verteld dat we a.s. donderdag naar de Gentse Feesten gaan, voor 4 dagen?
quote:biebelie schreef op 16 juli 2010 @ 00:35:
en Delphi...als je het accent hier kunt verdragen...Oh ja, het accent is ook al leuk!
Splinter, gelukkig is het allemaal goed gegaan en leuk geweest, je hebt wel een soort verlengde vakantie met al die leuke uitstapjes zo
Had ik al verteld dat we a.s. donderdag naar de Gentse Feesten gaan, voor 4 dagen?
en Delphi...als je het accent hier kunt verdragen...Oh ja, het accent is ook al leuk!
vrijdag 16 juli 2010 om 00:41
quote:Splinter02 schreef op 16 juli 2010 @ 00:35:
Fijn dat je het leuk gehad hebt
Fijn dat je het leuk gehad hebt
vrijdag 16 juli 2010 om 00:41
en Delphi...als je het accent hier kunt verdragen (veel drinken op zo'n avond doet wonderen)
zijn er best leuke mannen op te duikelen hier.
Als was het alleen maar voor de positieve aandacht en ego streling
Haha, dat accent zou me weer terugbrengen naar mijn tienervakanties op Terschelling. Daar vaak genoeg met "accentjes" gezoend
Misschien een keertje een gezellig dansfeestje doen daar? Klets, zoek jij nog een leuke O-enaar?
en Delphi...als je het accent hier kunt verdragen (veel drinken op zo'n avond doet wonderen)
zijn er best leuke mannen op te duikelen hier.
Als was het alleen maar voor de positieve aandacht en ego streling
Haha, dat accent zou me weer terugbrengen naar mijn tienervakanties op Terschelling. Daar vaak genoeg met "accentjes" gezoend
Misschien een keertje een gezellig dansfeestje doen daar? Klets, zoek jij nog een leuke O-enaar?
vrijdag 16 juli 2010 om 00:43
die doorgaande weg zijn ze druk mee bezig om die minder druk te maken.
Er is nu een rondweg om O heen en de weg naar Z moet in detoekomst ook rustiger worden.
Nog niet alles is klaar.
Mijn oom en tante hebben halverwege tussen O en Z een uberschattig woonboerderijtje met gastenverblijf en paardenstallen.
Die moet helemaal tegen de vlakte over een poosje
en pinnen....ja overal wel gedaan
er zijn maar 4 pinautomaten
Er is nu een rondweg om O heen en de weg naar Z moet in detoekomst ook rustiger worden.
Nog niet alles is klaar.
Mijn oom en tante hebben halverwege tussen O en Z een uberschattig woonboerderijtje met gastenverblijf en paardenstallen.
Die moet helemaal tegen de vlakte over een poosje
en pinnen....ja overal wel gedaan
er zijn maar 4 pinautomaten
vrijdag 16 juli 2010 om 00:45
quote:delphicat schreef op 16 juli 2010 @ 00:41:
[...]
Zoek je zelf geen leuke vent of zo? Of wilde je op mannenjacht?
Ik doe niet meer aan mannen. Ik koop wel een
[...]
Ik doe niet meer aan mannen. Ik koop wel een
vrijdag 16 juli 2010 om 00:48
quote:Kletsmajoor schreef op 16 juli 2010 @ 00:45:
[...]
Ik doe niet meer aan mannen. Ik koop wel een [afbeelding]
Die heb ik, da's niks.
Ja, ik dacht gezellig samen mannen schieten. Leuk toch? TH heeft al beloofd geen concurrentie te zijn.
(Kijk je er erg tegenop TH? Kaakchirurgen zijn wel heel goed in verdoving. Mijn ervaringen daar zijn alleen maar positief)
[...]
Ik doe niet meer aan mannen. Ik koop wel een [afbeelding]
Die heb ik, da's niks.
Ja, ik dacht gezellig samen mannen schieten. Leuk toch? TH heeft al beloofd geen concurrentie te zijn.
(Kijk je er erg tegenop TH? Kaakchirurgen zijn wel heel goed in verdoving. Mijn ervaringen daar zijn alleen maar positief)
vrijdag 16 juli 2010 om 00:49