Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hoi Splint!!!

Kom zo in bed nog even mobiel meetetteren..
Biebs, slaap lekker! Fijn dromen van MO die je pijnlijke nek masseert
Ik ga echt huilen als mijn auto ooit zijn laatste adem uitblaast hoor, ik heb 'm al 10 jaar en ben gehecht aan hem (het is dus een hij en hij heet Roodje, op topdagen het Onvolprezen Roodje)

Splinter

En Bieb, slaap lekker!!
Hoe we het logistiek gaan aanpakken moeten we nog maar even bedenken (maar jullie kletsen jullie auto's wel de goeie richting op geloof ik ) maar die meet klinkt leuk!

Ik praat niet tegen mijn servies, maar ik hou er wel van als alles weer lekker schoon in de kast staat. En dus niet 1 kopje/glaasje helemaal remy op het aanrecht.
Pffft.... ik val inene om van vermoeidheid, ga maar doen wat m'n lichaam aangeeft: slapen!

Truste allemaal!!!
Iets anders
Ik ben intussen ook weer een nieuwe profielfoto voor Hyves aan het zoeken, dat beesie moet weg. Maar ik kan bijna geen leuke recente foto vinden waar ik een beetje normaal/herkenbaar/duidelijk op sta. *zoek zoek*
Splinter ik ben wel even benieuwd hoe het in de tent was....
Babs slaap lekker!

En Splint, vertel, vertel!
Pfff, er is weer eens een kat kwijt op het forum, en TO doet niet wat ik zelf zou doen....
Trusten Bieb..

Ik heb Splinte helemaal gemist volgens mij... Splinter

Ik sta te popelen om straks ook een band met mijn geweldige lieve autotje op te bouwen. Maar eerst maar even rijbewijs halen en geld gaan verdienen.

Die vent van het plaatje vind ik ook niet leuk maar hij is wel een mooi voorbeeld van de eigenschappen die ik mooi vind.
quote:delphicat schreef op 16 juli 2010 @ 00:05:

Pfff, er is weer eens een kat kwijt op het forum, en TO doet niet wat ik zelf zou doen....Wat een vaag verhaal zeg, correctie, wat een fout verhaal
quote:Talkinghead schreef op 16 juli 2010 @ 00:12:

[...]

Wat een vaag verhaal zeg, correctie, wat een fout verhaal Het mens is leip, skjoes my language.
he verdorie.... Moet ik weer bij topic leip wijf gaan kijken nu..
Ik kijk met je mee Bieb.
Oh, ik mag wel oppassen. Ben ook al met jou meegegaan naar dat topic Delph.
Die spoort echt niet... "ik ben helemaal geblokkeerd nu" MUTS!!!!
wat een achterlijk dom wief zeg!!

Die verdient geen kat.
Klets, ik ook al . Maar TO is echt in slaap gevallen of scheurt nu schuldbewust naar haar eigen huis om te zoeken. Hopelijk dat laatste, anders is de dierenbescherming geen slecht idee. Bah!
Ik denk dat TO met blokkade en al lekker elders is gaan slapen. GGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRR
Pfff, ik val er maar gewoon in hoor! Ondoenlijk om een beetje op jullie te reageren. Stelletje geiten!

Hoewel, nouja, vooruit dan: 80c en maat 39.

Alles goed gegaan in de tent! Ik reed van Eindhoven naar Raalte en ik had het zware weer echt achter mijn auto hangen. Heeeel dreigend. Op de camping kon ik net de auto neerzetten er de caravan ingaan en toen barstte het los. Maar het viel redelijk mee, veel regen en wind, maar geen enge dingen.

En om tien uur ofzo was het klaar, tentje opgezet en tot half 2 buiten gezeten.

Vandaag weer in O geweest. Bieb niet gezien Maar ik ben wel helemaal O-fan geworden, echt leuk daar! Leuke winkeltjes ook...

Fijn dat iedereen er goed vanaf is gekomen. En verder ben ik het gewoon met iedereen eens over alles wat gezegd is

(oh Bieb, je kunt toch gewoon zeggen dat je wel een beetje gek op hem aan het worden bent? Dan gebruik je nog geen echte grote woorden hoor.)
En daar zullen we nooit meer wat van horen.

* hoopt dat het een trol is *
O is leuk

ik stel een tettervakantie/weekend in O voor volgende zomer...tijdens de feestweken (2maanden in de zomer iedere woensdag feest hier)

campings genoeg hiero

en ik was woensdag vrij Splint...vandaag weer gewoon gewerkt
Oh dat klinkt fijn, Bieb.

En jouw mini-vakantie ook, Splint. Ook fijn dat jullie de storm overleefd hebben
Had nog niet aan de optie troll gedacht. Maar inderdaad, of ze nog eens van zich laat horen

Raak wel benieuwd naar O nu en voorstel Bieb klinkt leuk .

Splinter, gelukkig is het allemaal goed gegaan en leuk geweest, je hebt wel een soort verlengde vakantie met al die leuke uitstapjes zo
en Delphi...als je het accent hier kunt verdragen (veel drinken op zo'n avond doet wonderen)

zijn er best leuke mannen op te duikelen hier.

Als was het alleen maar voor de positieve aandacht en ego streling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven