waar blijft de vrimibo-to?

16-07-2010 14:16 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
zit al sinds 12 uur helemaal klaar!
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Omdat hij 2000 kilometer verderop zit met zijn papa en broertjes en zusje en stiefbroertjes en halfzusje en stiefmoeder

Hij is op vakantie en heeft het super!!
quote:dangeensuus schreef op 16 juli 2010 @ 15:25:

Doe mij nog maar een hele flinke neut. Mijn zoon is jarig vandaag en ik kan er niet eens bij zijn ( zwelgt in zelfmeelij)

lullig voor je!!

suus, dan ga ik een hele grote borrel voor je in schenken.

Wat wil je?
Feli, Suus!
quote:Ayla520 schreef op 16 juli 2010 @ 15:24:

Is ie zelf wel ongedeerd gebleven? Glas wil nog wel eens lekker rondspringen....Iedereen is ongedeerd, alleen tafelvoetballen is even niet meer mogelijk.
MILF in the making ;-)
Jongens, ik drink niet....

Maar ik deel mee in eventuele feestvreugde en verdriet hoor!

O, en ik ben wel de BOB!
Dat is knap vervelend voor jou Suus. Maar een kleine troost dat hij het in ieder geval wel naar zijn zin heeft. Wanneer komt hij terug? Dan kun je het wellicht alsnog een beetje met hem vieren? Dubbel feest!
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...

Voor Suus...
MILF in the making ;-)
waar de n**k is Bianca trouwens??? Ik mis haar!
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 16 juli 2010 @ 15:28:

het gaat hier wel van ijssalon over op drank-bar.

Heb ik geen vergunning voor. Moet ik even regelen bij de engeltjes dan. maar misschien kan ik die omkopen met een drankjeHet is niet voor niets een VRIJMIBOTO BBB-dingdong
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
thanks Saar! Bella doe mij maar een ordinaire mierzoete cocktail, iets ananassigs ofzo
quote:dangeensuus schreef op 16 juli 2010 @ 15:33:

waar de n**k is Bianca trouwens??? Ik mis haar!Welke? Er zijn hier meerdere Bianca's toch??
oja, ding dong.

Maar ik heb alleen maar ijsje ingeslagen
ben ik overigens de enige die eerst even snel las: vrimiboy-toy? Of is dat gewoon mijn vage hoofd?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Gefeliciteerd met je zoon Suus!

En en vooral veel voor jou :-)

voor suus, je mag kiezen:

quote:Spijker schreef op 16 juli 2010 @ 15:34:

ben ik overigens de enige die eerst even snel las: vrimiboy-toy? Of is dat gewoon mijn vage hoofd? nee hoor, ik heb het zelf gestart en denk de hele tijd dat het over vibo's gaat
Hahaha Spijker!! Nou ja, waarom ook niet he? Het is tenslotte vrijdagmiddag? Zoek een leuke uit zou ik zeggen.
vibo boy-toy. Met drank. Dit topic spreekt me steeds meer aan!
Denk dat BGB vakantie viert?
Bo, sweetie darlin!! Ik ga je mailen, heb net je mailtje gehad, en super dat jij het leuk vond enzo

Ik bedoel BlijftGewoonBianca.
** is zo blij dat ze eindelijk plaatjes kan plakken **
quote:Ayla520 schreef op 16 juli 2010 @ 15:37:

Hahaha Spijker!! Nou ja, waarom ook niet he? Het is tenslotte vrijdagmiddag? Zoek een leuke uit zou ik zeggen.

Deze dan maar!
02-07 heeft ze nog gegoogledgepost, dus zou zomaar een vakantie kunnen zijn idd.
Phew daar ben ik weer. Waddebbikgemist?

Is er al een link geplaatst naar het eigenlijke vrijmiboto (want dit is alleen maar het spotterstopic, toch?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven