Stel hier je levensvraag!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:52
Als wijze oude Opa Sokkenpop, heb ik geruime tijd in mijn leven al vele dingen meegemaakt. Zeker als je zo'n kleindochter heb als ik, is het niet makkelijk!
Maar omdat ik nu 163 jaar ben, wil ik graag mijn wijsheden met jullie delen. Zodat als ik later echt oud ben, en uit elkaar rafel er ook nog over mij gesproken word!
Mochten jullie prangende vragen hebben, schroom niet ze te stellen. Ik zal proberen om een duidelijk antwoord erop te geven!
Veel liefs;
Opa Sokkenpop
Maar omdat ik nu 163 jaar ben, wil ik graag mijn wijsheden met jullie delen. Zodat als ik later echt oud ben, en uit elkaar rafel er ook nog over mij gesproken word!
Mochten jullie prangende vragen hebben, schroom niet ze te stellen. Ik zal proberen om een duidelijk antwoord erop te geven!
Veel liefs;
Opa Sokkenpop
vrijdag 16 juli 2010 om 16:54
vrijdag 16 juli 2010 om 16:55
quote:Babsjuh schreef op 16 juli 2010 @ 16:54:
Waarom zijn de bananen krom?
Omdat als ze recht zijn, ze niet in hun velletje passen!
Waarom valt m'n boterham met pindakaas altijd met de besmeerde kant naar beneden?
Omdat de zwaartekracht een hekel aan jouw heeft!
Maar m'n meest prangende vraag is toch wel: Waarom krijgen spechten geen hoofdpijn van dat hameren op zo'n boom?
Omdat ze met hun snavel erop hameren!
Ik wacht vol spanning op uw wijze antwoorden Opa Sokkenpop!!!
Waarom zijn de bananen krom?
Omdat als ze recht zijn, ze niet in hun velletje passen!
Waarom valt m'n boterham met pindakaas altijd met de besmeerde kant naar beneden?
Omdat de zwaartekracht een hekel aan jouw heeft!
Maar m'n meest prangende vraag is toch wel: Waarom krijgen spechten geen hoofdpijn van dat hameren op zo'n boom?
Omdat ze met hun snavel erop hameren!
Ik wacht vol spanning op uw wijze antwoorden Opa Sokkenpop!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:58