Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Pinkeltje ja....

RW nee ik heb niet goed geslapen!. Meisje was van 2 tot 4.30 wakker, vreselijk. Daarbij heb ik koorts wat ik flink met paracetamol onderdruk. Borstontsteking ws maar het zet gelukkig niet helemaal door. Ik leg vaak aan, masseer en hoop hard dat het voorbij gaat. Ga wel bijna tegen de vlakte als ik te lang sta dus eten we voor de 3e dag op rij maar iets uit de vriezer... .

Maar verdervben ik happy hoor. Best tevdoen met 3. Alleen af en toe lastig (net huilen als ik wil eten of de jongens af wil drogen na het bad). In principe komt ze 1x per nacht.
En o. Half 7 gaat ze onwijs pruttelen in haar slaap. Net te vroeg. Op schooldagen prima qua timing maar nu het vakantie is....

In mijn buik werd ze ook om die tijd druk, grappig hè?
@pinkeltje goed dat je je voorbereid, maar ik hoop hard dat de kleine binnenblijft.

Onze dame gaat goed, ben zo trots op haar !!!

helaas nog flessen in t spel en door mn frustratie stopte mn bv weer terwijl ik vind dat t heel snel kwam op de dag van ks zelf !!! Dus shit daar kan ik niet tegen op he. Maar morgen ga ik los ik blijf niet zo kwetsbaar ik kom heus wel weer
Tjonge Pinkeltje... Vind het echt zo heftig wat er nu bij jou allemaal gebeurt! Nog niet naar huis begrijp ik dus. Hoe groot is de kans, dat hij toch een dezer dagen komt? Of is daar niks van te zeggen. Hopelijk heb je iets aan de rondleiding gehad. Maar ik hoop natuurlijk nog veel meer, dat je voorlopig nog met een dikke buik rond loopt.

Viool, ben benieuw hoe het vandaag allemaal is gegaan. Ondanks dat het met voeding van meisje niet volgens plan gaat, klinkt het alsof het met jou en haar wel heel goed gaat verder. En dat is zoooo fijn na alle spanning. Weet je al wat nu het plan is met jou?

Amalia, mmm, vermoeiend na zo'n nacht ook nog koorts. Bluh...en van een paar keer eten uit de diepvries worden ze echt niet minder, hoor!

Houd je het wel goed in de gaten met de koorts enzo??

RW, lekker dagje kinderboerderij gehad??

ADL, zag je topic. Bah, het is ook echt zo'n rotsituatie waar je in zit...Hopelijk kun je je ervaringen delen met medestanders.

Mmm, nog op autojacht dus, Tieger. Helaas geen tips voor je. Vriend heeft bijna direct na de positieve test een chrysler 300c gekocht. Hij ook weer blij. Ik heb geen rijbewijs. Maar d'r passen met gemak 3 stoeltjes achterin. Dus ik vind het allang best.

Bengel, hoe gaat het nu? Ben zo blij voor je, dat de echo goed was!

Sardegna, leuk om toch af en toe even iets van je te horen!

Hier echt niks te melden. Hopelijk blijft dat gewoon lekker zo. Vind het echt absurd wat er in dit topic allemaal gebeurt.

Heb na de verhalen vsn Pinkeltje toch maar es het potje te voorschijn getoverd. En zowaar de kleine man gaat er regelmatig even op zitten. Voorals nog zonder resultaat, maar goed interesse is er wel. Bij oudste was dat draaaaama!

Aan de andere kant weet ik ook niet wat handig is. Een vriendin van mij heeft een zoontje die was nog geen 2 en zindelijk. Nu is hij 4 1/2 en 's nachts nog steeds niet droog. Mijn oudste was laat zindelijk. Ruim 3, maar ook vrijwel meteen 's nachts. Dus...wat is wijsheid? Weet iemand dat??
Hooooooooooooooooooi!!!!

Ben er weer!!

Zo, jullie zullen me wel gemist hebben

Ga eerst even terug lezen zometeen, maar eerst alvast

Sardegna van harte gefeliciteerd met je kleine meid!! Ga zo even je foto's op Hyves bekijken!

Viool, heb de hele dag aan je gedacht donderdag, van harte gefeliciteerd met je kleine meisje!! Wat fijn dat alles goed is!
@Rikst, fijn dat het goed gaat emt het potje! Denk dat leeftjid niet alles zegt. Mijn oudste was overdag zindelijk met 3 jaar, maar nu ook nog steeds vaak 's nachts niet droog. Draagt ook nog gewoon een pamper 's nachts. Komt vanzelf!

@Pinkeltje, jeetje zeg... wat een narigheid! Ik hoop echt van harte dat je kleine man het nog even uithoudt daarbinnen! Kom je de tijd een beetje door in het ziekenhuis? Knuffel van mij!

@Bengel, wat fijn dat je echo goed was! Wat een opluchting! Hoe ver ben je nu en wat is de uitgerekende datum?

@Adl, ook al van dat rotnieuws! Wat sneu voor je, heb je veel last? Jij ook heel veel sterkte!

@Viool, hoe gaat het met mini-viooltje? hoe lang mag ze bij je zijn? Leuk dat je alweer op het forum te vinden bent

@Amalia, borstonsteking Hoe gaat het nu? Nog steeds zo'n hoge koorts? Hoop dat Amaliagirl je een beetje rust gunt!

@RW, hoe gaat het met jou? Jouw kleine man groeit vast ook als kool, alweer 3 maanden oud

@Rest, sorry verder ben ik ff niet gekomen, haak hier weer in!
Vakantie was heerlijk! Reis is supergoed gegaan met de meiden, lang leve auto-tv! Hebben voornamelijk wat gevaren over het Gardameer en bij het zwembad gelegen, was veel te heet om verder nog iets te doen.

Zijn wel wat eerder teruggekomen. Was zo moe... en ook een beetje misselijk...

Kinderen waren trouwens ook echt helemaal op toen we terug waren, hebben weinig geslapen en kunnen nou nog mooi even bijtanken voordat het harde werkende leven volgende week weer begint!
Uma wat fijn dat je weer heelhuids terug bent! Ben blij dat jullie zo'n geslaagde vakantie hebben gehad. Nu zeker lekker bruin allemaal?

Jullie zouden toch sowieso deze dagen terug komen?

Enne..... misschien wil ik graag ik iets lezen hoor, maar die laatste regel uit de eerste alinea van je laatste berichtje.......?
Hier hetzelfde Bengel wn. Post van Uma .

Welkom terug Uma. Klinkt als een totaal relaxte vakantie.

Viool, ik heb Mamax even gevraagd wb die flesjes: haar kinderen kregen ook de fles en hebben daarna gewoon nog de borst gepakt, dus het kan wel. Stelt dat hè wat gerust?
WAAAAAT?????? Aaarrrgghhh zit ik hier weer met dikke kippenvellen op mijn arm. Oooh wat gaaf!!!! Uma gefeliciteerd! Hoelang??? Gaat het goed ? Hoe voel je je, behalve dat misselijke????
Zie je wel ik wist het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat fantastisch.... Meisje ik ben echt zo ontzettend blij voor je, je hebt geen idee. Maar hoe kan dat nou dan?

Woehoe eindelijk is het dan weer heel erg goed nieuws!!!!!!!!!!
Oh en natuurlijk van harte gefeliciteerd! Hoever ben je? En hoe zit het met de echo? Kom op Uma, geef eens wat meer info!
POTVERDORIE...... terugkomen UMA
Hahahaha
Amalia help me eens even!
Oh shit man heeft comp zo nodig voor zijn werk.
Moest dinsdag voor we op vakantie gingen nog 1x bloedprikken om te kijken of HCG goed gedaald was... maar dat was weer gestegen van iets meer dan 1 naar ruim 4. Pas boven de 5 ben je zwanger, maar de stijging was toch vreemd. Gyn achtte de kans zéér klein dat het om een nieuwe zwangerschap ging, maar ik wist het al wel. Moest op de dag van vertrek nog weer naar hem toe, twee dagen later. Ik stap de spreekkamer binnen, t eerste wat hij zegt: "En?!" Nou, test was dus positief vanmorgen

Hebben echt een heeeeeeel gestresste vakantie gehad, was zó bang dat ik met een tweede buitenbaarmoederlijke zwangerschap in een Italiaans ziekenhuis zou eindigen... heb er ook niet echt van kunnen genieten. Dus toch maar wat eeder naar huis. Heb zelfs nog in Italie echo laten maken (via spoedeisende hulp ), maar waren toen nog geen tekenen van zwangerschap in baarmoeder te zien. Dikke paniek!

Dus toch maar wat eerder naar huis, vandaag echo gehad... en het zit op de goede plek!! Was wel wat (te) klein, was alleen een vruchtzakje te zien dus ik hou nog even een slag om de arm...

Maar ik ben zo zo zo zo blij dat het niet in een eileider zit!! Rest maakt me nu even niet uit, dit moet gewoon goed komen! Ben morgen officieel 6 weken (jij dan Bengel?), maar denk dus iets minder lang.
Oh wat heerlijk voor je Uma. Dat moest het ook wel zijn na dat berichtje op hyves op de dag voor vertrek. Volg je me nog? Ik ben een beetje aan het stuiteren, maar ik ben echt zo onwijs blij voorje. Het voelt alsof het missende puzzelstukje nu op zijn plek ligt.

Ik ben dinsdag 11 weken. Maar ik ga heel hard voor je duimen dat het gewoon heel goed zit en blijft zitten.

Nu kan ik met een gerust hart de comp aan mijn man geven. Dankjewel!

Misschien tot vanavond later.
Dankdank! Ben zo blij! Zal ik je uitgerekende datum in het schema zetten of wil je dat nog niet?

Operatie is trouwens 6w1d geleden, en ben 5w6d zwanger... goed he?
Ja hoor zet em er maar in. Ik hou het op 8 februari.
Uma! Gefeliciteerd! Bizar zeg, hoe dicht op elkaar! Ik ga gewoon heel hard meeduimen voor je, dat het nu gewoon goed gaat!

Amalia, borstontsteking is niet goed Vooral goed in de gaten houden, en veel rust houden. Man thuis van het weekend?

Viool Hopelijk lukt het gauw om Miniviool te laten drinken. Heeft ze ook al een sonde, of niet? Probeer je niet te druk te maken hoor!

We zijn nog niet heel veel verder gekomen met de auto, behalve dan een lijstje met merken. Dat schiet nog niet echt op, maar goed, dan duurt het maar even. We hebben in eerste instantie vervoer, en we kunnen ook de eerste tijd nog met de trein bijvoorbeeld, is ook niet zo'n punt.

Verder baal ik een klein beetje... het lijkt me gewoon wéér in m'n rug geschoten, dus het lopen gaat weer wat lastiger. Behoorlijk onhandig, maar goed, volgens mij heb ik gewoon een verkeerde beweging gemaakt vanmorgen met het uitzetten van de wekker

Jongste lijkt al iets beter dan gisteren, zat vanmorgen wel op 38.4, en vanmiddag weer boven de 39. Vanavond na het douchen uiteindelijk weer 38.4, dus ik ben benieuwd hoe dit doorzet dit weekend. Hopelijk is ze maandag weer helemaal fit.

Potje gaat bij haar nog steeds goed, ze heeft nu sinds maandag denk ik twee ongelukjes gehad, dus dat was wel reden voor een klein cadeautje. Ze is helemaal happy met d'r Hello Kitty duplotractor, was ze helemaal blij mee aan het spelen nog. En oudste had dat vol enthousiasme ingepakt, wat ik van man begreep.

Nu nog even lekker bankhangen, en dan op tijd naar bed!
Tieger doe je een beetje voorzichtig met je rug. Die ga je nog zo hard nodig hebben. Kan het geen koudje erop zijn? Daar heb ik met dit weer nogal snel last van (zonder dekens slapen en dan toch iets op de tocht liggen).

Welke auto merken staan er op je lijstje (niet dat ik nou verstand van auto's heb), maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Amalia ik had je borstontsteking even gemist. Hè gatdie wat vervelend voor je! Ik heb het gelukkig nooit gehad, maar het lijkt me zo pijnlijk. Sterkte ermee en rustig aan doen hè!
Poeh Bengel... Ik weet eigenlijk niet meer zo goed waar we naar kijken... Punt is dat we nu een 106 rijden, en we dus een grotere auto nodig hebben. En dan bij voorkeur zo klein mogelijk , vanwege de extra kosten die een grotere auto toch ook weer met zich meebrengt aan verzekering en wegenbelasting. Plus dat het voor ons ook behoorlijk wennen is om meteen naar zo'n onwijs grote mpv te gaan bijvoorbeeld, die zijn dan in een keer zo breed en zo groot in vergelijking met een 106je...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven