Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsje78 schreef op 17 juli 2010 @ 00:33:

Wat vind ex Ramona eigenlijk van al die aandacht??)

Het is in ieder geval heel wat anders dan de bruiloft van Johnny en Charlotte Sophie. Dat die het ook over 3 dagen verdelen heeft ook te maken met het feit dat de familie en iedereen naar ibiza moest komen en dat voor 1 dag wat te veel van het goede is. Ik vind dit stel veel sympathieker overkomen.

Als ik opnieuw trouw vraag ik me ook niet af wat mijn ex ervan vind....

En je tweede bewering raakt ook kant nog wal

Heitinga heeft ook 3 dagen feest maar dan mag het opeens wel?

De reden die je daarvoor verzint kan evengoed opgaan voor wesley en yolanthe
Yolanthe moe???

Welnee, anders pen je er geen 46 pagina's mee vol
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Bambi schreef op 16 juli 2010 @ 23:26:

[...]

Vind het ook belachelijk. Jij had nu protestbrieven kunnen schrijven voor Amnesty International, zit je je tijd te verdoen aan kletsen over BN-ers. Je kunt ook té lui zijn hoor.Jij weet toch helemaal niet of ik dat tussen de bedrijven door misschien wel aan het doen was?
quote:merle78 schreef op 17 juli 2010 @ 03:45:

[...]

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen (van iemand die door zijn baan met betaald voetballers werkt) dat W al is vreemdgegaan tijdens zijn relatie met J en dat hij dat waarschijnlijk zal blijven doen (de potentiele kandidaten staan bij wijze van spreke al voor hem in de rij). Niettemin zou ik mijn handen niet in het vuur willen steken voor bovenstaande bewering.

Echt wat een ongelofelijke schijtposting is dit.

Jezus te Paard. Die twee mensen zijn dol op elkaar. Je kunt blij voor ze zijn, je kunt je er aan ergeren of je kunt lekkere verhalen in de wereld brengen.

Ik vind dit echt zo'n onzin. Ik ken hem niet, haar niet, en of ze vreemdgaat weet ik al helemaal niet. Ik heb namelijk niet 'iemand die ik ken die met betaald voetballers werkt'. Ik heb overigens wel een vriend die in het vliegtuig zat toen Yolanthe ten huwelijk werd gevraagd. Ik zal hem eens bellen om te vragen waarom hij niet verteld heeft dat W. alweer buiten de deur neukt.

Hij doet het natuurlijk niet meer in parkeergarages ....

Hoop dat die mensen een heerlijke bruiloft hebben. En die vriend van mij ook, want die is er ook.
DTEEZ!
quote:mocy schreef op 16 juli 2010 @ 23:15:

Ze hebben dat geld zelf verdiend, dus laat ze het lekker uitgeven zoals ze het zelf willen. Wie zijn wij, om daar over te oordelen?

Ik geef mijn schamele geld soms ook uit aan onzinnige dingen.

Helemaal eens.

Wat een ophef, frustraties en jaloezie.

Leef en laten leven.
quote:Kleintjecool schreef op 17 juli 2010 @ 10:24:

[...]

Jij weet toch helemaal niet of ik dat tussen de bedrijven door misschien wel aan het doen was?Juist, dat weet ik niet. En zo weet jij niet wat W en Y met hun geld doen.
quote:Julus schreef op 17 juli 2010 @ 00:25:

Mijn mening. Net zoals jij de jouwe hebt. Mag toch?Mag. Kortzichtig is die mening over mensen die je niet kent en hoe zij hun leven leiden, echter wel.
quote:Julus schreef op 17 juli 2010 @ 00:03:

Maar Yolan en Wes, die kennen elkaar amper, en pakken 10x grootser uit. Om vervolgens binnen het jaar weer te scheiden. Net zoals een mevrouw op tv net zei; eens kijken of ze ook zonder al die hoogtepunten tot nu toe (ik bedoel maar; feestjes, reizen met je hele vriendengroep, etc) ook elkaar nog kunnen vinden. Want al die poeha leidt enorm af natuurlijk. Wat als ze geen cent te makken hebben en op een tweekamer flatje moeten zittne samen?

Ik heb er geen idee van of ze binnen een jaar weer gaan scheiden. Ik ken deze mensen niet persoonlijk en heb geen idee wat ze precies voor elkaar voelen! In mijn ogen is de manier van uitpakken ook ietwat overdreven.

Jouw stelling over dat 2-kamer flatje gaat, denk ik, voor veel BN-ers op. Zo denk ik dat Maxima en Wim Lex ook niet bij elkaar zouden zijn geweest als Wim bij de plantsoenendienst van de Gemeente zou werken.
quote:Bergje65 schreef op 17 juli 2010 @ 10:47:

[...]Zo denk ik dat Maxima en Wim Lex ook niet bij elkaar zouden zijn geweest als Wim bij de plantsoenendienst van de Gemeente zou werken.Nou jaaaaaa! Weer een droom aan diggelen. Wim & Max, dát is echte liefde
Stressed is just desserts spelled backwards
Vind die suggesties over Wesley die nu al vreemd zou gaan wel wat zuur. Ik vind dat je echt kunt zien dat ze verliefd zijn. Voor wie hier aan twijfelt, op ad.nl staan 100 foto's van ze samen. De verliefdheid straat eraf!
Maar Marielle, dat vond ik ook met Yolanthe en Jan. Toen geloofde ik nog dat het echt allemaal oprecht was. Maar om nu wéér in de media dat plakkerige gedoe te vertonen... Grow up!
quote:Bambi schreef op 17 juli 2010 @ 10:42:

[...]

En zo weet jij niet wat W en Y met hun geld doen.Mhoawww, heb inmiddels een aardig beeld waar zij hun geld aan uitgeven hoor, of bedoelde je wat anders?
quote:frizzy schreef op 17 juli 2010 @ 11:37:

Maar Marielle, dat vond ik ook met Yolanthe en Jan. Toen geloofde ik nog dat het echt allemaal oprecht was. Maar om nu wéér in de media dat plakkerige gedoe te vertonen... Grow up!

Het geeft inderdaad de indruk : "Kijk ons eens verliefd doen"

Ik ben oprecht van mening dat stellen die echt verliefd zijn, helemaal geen zin hebben in al deze poeha!

Yolanthe heeft de pers weliswaar continue achter zich aan, maar ze doet er ook helemaal niks voor om ervandaan te blijven. Staat het liefst de hele dag met Wes te lebberen, onder de neus van de camera. Dat gaat mensen gewoonweg irriteren! Verliefd of niet verliefd.
q
Alsof je dat zo kunt faken als je echt niets voor een ander voelt?
Oh natuurlijk voelen ze wel iets voor elkaar. En twee keer verliefd kan zeker ook. Maar verder sluit ik me graag helemaal aan bij de post van Bergje:quote:Bergje65 schreef op 17 juli 2010 @ 11:45:

[...]

Het geeft inderdaad de indruk : "Kijk ons eens verliefd doen"

Ik ben oprecht van mening dat stellen die echt verliefd zijn, helemaal geen zin hebben in al deze poeha!

Yolanthe heeft de pers weliswaar continue achter zich aan, maar ze doet er ook helemaal niks voor om ervandaan te blijven. Staat het liefst de hele dag met Wes te lebberen, onder de neus van de camera. Dat gaat mensen gewoonweg irriteren! Verliefd of niet verliefd.
quote:Djoels schreef op 17 juli 2010 @ 10:28:

[...]

Jezus te Paard. Die twee mensen zijn dol op elkaar. Je kunt blij voor ze zijn, je kunt je er aan ergeren of je kunt lekkere verhalen in de wereld brengen.

Ik vind dit echt zo'n onzin. Ik ken hem niet, haar niet, en of ze vreemdgaat weet ik al helemaal niet. Ik heb namelijk niet 'iemand die ik ken die met betaald voetballers werkt'. Ik heb overigens wel een vriend die in het vliegtuig zat toen Yolanthe ten huwelijk werd gevraagd. Ik zal hem eens bellen om te vragen waarom hij niet verteld heeft dat W. alweer buiten de deur neukt.

Hoop dat die mensen een heerlijke bruiloft hebben. En die vriend van mij ook, want die is er ook.@Djoels, ik weet dat je ver boven mijn schijtposting staat, je bent een integer mens. Ik hoop dat je begrijpt dat roddelen een vorm van entertainment is. Het is vast niet moreel verantwoord, maar W en J vragen er wel een beetje om. Verder gun ik ze ook een geweldige bruiloft en een gezegend leven totdat de dood hun scheidt.
quote:Marielle29 schreef op 17 juli 2010 @ 11:49:

Alsof je dat zo kunt faken als je echt niets voor een ander voelt???? Dus iedereen in tv-series, films etc. is echt verliefd?
quote:Djoels schreef op 17 juli 2010 @ 10:28:

[...]

Hoop dat die mensen een heerlijke bruiloft hebben. En die vriend van mij ook, want die is er ook.

Is dit een contest van wie kent wie??

Twee twintigers met ongelofelijk veel geld, die elkaar net aan een jaar kennen, smijten een partij geld over de balk om te laten zien hoe geweldig ze zijn. Klaar. Dat was het. Volgende onderwerp.

Is men overigens vergeten dat dit zijn tweede huwelijk is, met amper 25 jaar, waar is zijn zoontje? Die mag papa zien op TV met zijn hobby. Dat vind ik nou de aandacht pas waar, dat kindje van hem.
quote:Igoneh schreef op 17 juli 2010 @ 12:05:

[...]

Is dit een contest van wie kent wie??

Twee twintigers met ongelofelijk veel geld, die elkaar net aan een jaar kennen, smijten een partij geld over de balk om te laten zien hoe geweldig ze zijn. Klaar. Dat was het. Volgende onderwerp.

@Igone, zeker balletfan? Zal ik nog even opscheppen over de mensen die ik ken? Ik zat vroeger bij Igone op de dansacademie (ik ben wel wat ouder dan zij) ze was toen al het talent van de hele school. Een geweldige danseres! Mijn danscarriere is jammergenoeg nooit van de grond gekomen. Oh well...

Is men overigens vergeten dat dit zijn tweede huwelijk is, met amper 25 jaar, waar is zijn zoontje? Die mag papa zien op TV met zijn hobby. Dat vind ik nou de aandacht pas waar, dat kindje van hem.Good point: hij had al een gezinnetje; overschaduwd door de wervelwind van Jolanthe.
quote:Igoneh schreef op 17 juli 2010 @ 12:05:

[...]

Is men overigens vergeten dat dit zijn tweede huwelijk is, met amper 25 jaar, waar is zijn zoontje? Die mag papa zien op TV met zijn hobby. Dat vind ik nou de aandacht pas waar, dat kindje van hem.

Ik denk dat hij uit veiligheidsoverwegingen niet in Zuid-Afrika was, want alle andere kindjes waren er ook niet bij van de selectie. Maar bij de finale van de Champions League zat hij op de tribune hoor. En hij kan zijn vader op tv zien, en met hem bellen. Dat vind ik niet zo sneu hoor. Er zijn wel meer vaders die lange tijd weg zijn voor hun werk. En het is geen hobby maar zijn broodwinning.

De opmerking van hem dat dit de mooiste dag van zijn leven wordt, vond ik alleen met het oog op zijn zoontje, niet zo slim gekozen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb met open mond aangehoord hoe hun bruiloft wordt, echt bizar! Ik houd ook echt van luxe en snap ook wel dat je, zeker als je zoveel geld hebt en verliefd bent, echt wilt uitpakken - maar dit??? En dan weet je ook nog eens dat dit breed uitgemeten gaat worden in de pers, en daar is bewust voor gekozen door het bruidspaar: sbs mag vanavond een uitgebreide reportage doen. Ik vind het in deze tijd dan bijna ongepast. Houd die enorme enorme uitspattingen dan voor jezelf. Maar goed, dat is mijn eerste gevoel bij het geheel.

Ik denk wel in het algemeen dat je je realiteitszin altijd wel kwijt raakt als je zoveel geld hebt, denken jullie niet? Als je zo jong al alles kunt doen. Ook ga je om met mensen met veel geld. Charlotte en John hebben nog wel enige realteitszin volgens mij. Sophie heeft trouwens ook van alles aan haar uiterlijk laten doen: extensions (wie niet), facings én een nosejob (voor en na een enorm verschil). Resultaat is trouwens fantastisch!
quote:frizzy schreef op 17 juli 2010 @ 11:37:

Blijkbaar is zij gewoon zo en wekt dit ook bij haar partners op. Ach ja, Wesley heeft goed gevoetbald op het WK:-).

Maar inderdaad vermoeiend is het wel, las laatste een interview met haar, mijn God, het druipt er gewoon vanaf. Maar goed, extraverte persoonlijkheid en zo...
quote:Marahbloem schreef op 17 juli 2010 @ 12:45:

[...]

Blijkbaar is zij gewoon zo en wekt dit ook bij haar partners op. Ach ja, Wesley heeft goed gevoetbald op het WK:-).

Maar inderdaad vermoeiend is het wel, las laatste een interview met haar, mijn God, het druipt er gewoon vanaf. Maar goed, extraverte persoonlijkheid en zo...Eerst dacht ik dat ook echt. Vond haar hartstikke leuk! Maar nu kan ik gewoon niet meer geloven dat ze gewoon oprecht zo extravert en spontaan is. In mijn ogen is het een behoefte aan aandacht, die ze op deze manier zeker krijgt.
Bruiloft Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder kampt met hittegolf

van onze redactie

AMSTERDAM - De bruiloft van Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zal vandaag voor de nodige opvliegers zorgen.

Italië heeft te kampen met een fikse hittegolf, waardoor het nu al rond de 43 graden is in Toscane. Volgens een bruiloftgast kan je op de stenen op de binnenplaats van Castel Monastero, waar het stel en de meeste gasten verblijven, eitjes bakken...

Yolanthe en Wesley hebben daarom de nodige voorzorgsmaatregelen genomen, dus er staat de hele dag een medisch team paraat met een Italiaanse en een Nederlandse arts, die meteen kunnen ingrijpen als er iemand wordt bevangen door de hitte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven