Mode & Beauty alle pijlers

Tips kapper 050

15-07-2010 12:09 26 berichten
Ik wil wisselen van kapper en ben op zoek naar een goede kapper in Groningen stad. Ik laat mijn haar ook verven dus ben benieuwd naar kapsalons waar jullie tevreden over zijn en die mooi, natuurlijk haarverven (geen Kinky dus, ook al vind ik dat ze heel goed knippen).

Dank voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Jottum is heel goed. Wel vaak druk dus wel afspraak maken zit in oude kijk in t jat, om het hoekje vd uni. (of is dat boteringe, ben altijd in de war)
Shampoo (op zn engels) in de Astraat is erg goed..
Zijn die kappers ook goed in het begrijpen wat een paar cm en dooie puntjes is

Bij mij gaat het steevast bij die twee punten mis namelijk ...

dooie puntjes of een paar cm wordt al snel 10cm eraf...waardoor mijn haar nooit lang wordt :s
Ik ben daar weleens naar de Cosmo kapper geweest, vond ik wel oke.
Cum non tum age
@gelukkigmeisje: ik heb vooral last van kappers die zeker weten dat 'aansluitende laagjes' het mooiste zijn, waardoor ik na 1 week bovenop mijn hoofd alles plat heb hangen en om mijn nek het haar breed uitpluist Ik voel me dan net een Cocker spaniël....
.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 22:35
Reden: niet te specifiek svp, noch negatief, noch positief
% gewijzigd
Luckie Look aan het gedempte Zuiderdiep!
Oi! Horde tips! Ik ben een keer bij promise geweest maar blijkbaar bij de verkeerde kapster want: laagjes laagjes laagjes. Heb de 1e tip nu opgevolgd (ze hadden ook nog plek vanavond): ik ga Jottem proberen!
Veel plezier drfeel!

Gelukkigmeisje: ik ben daar nog nooit te kort geknipt. Ik ben ook altijd Heel Erg Duidelijk. Dat wel
Rahelle heeft de laatste keer, nadat haar collega mijn haar volledig verknipt had, wel hele mooie laagjes geknipt hoor! Dat moest wel. Ik ben er zeer tevreden mee, ook nu 4 weken later. Het zijn laagjes zoals het moet: het verspringt een klein beetje, niet zoals een kindertekeningkerstboom. En ik was zeer anti-laagjes geworden na diverse miskleunen met laagjes. Het toppunt: de kortste plukken eindigden halverwege mijn achterhoofd, de langste laag ging tot mijn schouders. Daar zat amper iets tussen. En dat terwijl ik had gezegd: Geen Laagjes! Hoe krijg je het als kapster voor elkaar? Al had ik er om gevraagd, dan nog knip je niet zo. Dat was bij Kapsoones in de Folkinge, die zijn echt waardeloos.
hehe hoe zit rahelle eruit? (of hebben ze naamkaartjes) en kun je het maken om een specifiek iemand te vragen?

normaal ben ik ook altijd heel stellig maar misschien moet ik het meer brengen als 'ik betaal niet als je er meer dan 10cm vanaf knipt ofzo '

offtopic @sophie

was jij ook op de meet en kan ik jou niet koppelen aan je forumnaam of was jij er afgelopen vrijdag niet bij?
Ik ben laatst bij Luckie Look geknipt en ik ben echt heel tevreden. Er werd goed naar me geluisterd, ruim de tijd voor me genomen en het eindresultaat mag er wezen.
Offtopic @gelukkigmeisje: is er een meet gevolgd uit je oproep voor jonge moeders in Groningen? Wat leuk! Het is dat mijn jongste al 15 mnd is, anders ging ik er gezellig ook tussen voeden :-)
Och ja laagjes zijn de hel als ze verkeerd worden geknipt!

Gm: ja je kan het zeker maken om naar een specifiek iemand te vragen! Daar leven kapsters van!

Ik was er niet vrijdag ik was in de scriptiehel nieuwe meet fixen want ik wil jullie zien! Ga er morgen werk van maken ga nu dagje weg
Gewoon vragen naar de persoon die je wilt GM, heel normaal. Had ik dat maar eerder gedaan
@offtopic @sophie en @drfeel

ja we hadden een leuke meet met vivamoekes...je past er zo nog tussen qua leeftijd
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 22:32
Reden: link naar eigen site
% gewijzigd
Bij Onnes (kan van de AH) op Paddepoel werkt Petra, ze is erg goed. Als je zegt puntjes doet ze puntjes.. Wordt om de 4 weken geknipt, bevalt goed!

Suc6 met alle kappers uit te proberen
Waar je ook gaat, ga met heel je hart.
@nostradame e.a.

ik ben zon trut die standaard zegt dat ze t mooi vindt...en dan buiten moeite moet doen om niet in tranen uit te barsten (toen die kapper een dikke pony maakte terwijl ik duidelijk had gezegd dat ik dat niet wilde!)
Ik ga al jaren naar hairmaxx in de oosterstraat! Bevalt erg goed.
Ben terug van Jottem en was helemaal blij. Mooie kleur, goed overleg en fijne kapster. Gosh, waarom ben ik zo lang bij die vorige gebleven.

Ja, zei mijn man, die andere kapster knipte je als een moeke. Had hij ook wel even eerder kunnen zeggen....
@Gelukkigmeisje: ik zie altijd pas de volgende dag hoe het écht geworden is. En in het geval van die vreselijke miskleun bij Kapsoones zat ik de volgende dag in Frankrijk... Drie weken later nog teruggaan durfde ik niet, stom he. Toen het de vorige keer niet goed was geknipt door dat meisje was ik niet tevreden en wist niet goed waarom. Thuis zag ik gelukkig een lange pluk er uitsteken, gelukig omdat ik waarschijnlijk niet was teruggegaan. Het betreffende meisje was er niet en haar collega's stonden hoofdschuddend mijn knipsel te bekijken R. heeft het toen hartstikke leuk geknipt.

@DrFeel: mooi zo! Wat fijn dat er goede kappers zijn in onze stad
Ik onthoud Jottem zeker (wie heeft je geknipt?) maar ga vorlopig waarschijnlijk niet wisselen. Promise is ook erg goedkoop, dat is nog eens extra relaxed.
Ik ben laatst voor de tweede keer bij Time out geweest aan de Vismarkt. Heel tevreden. Ik weet niet hoe het meisje heet dat me knipt, maar vrij klein, blond krullend haar. Doet het goed, ben tevreden!

Ik ben totaal niet van naar de kapper gaan, ook erg vervelende herinneringen aan. Denk aan een enthousiaste kapster die zonder overleg een pony knipt. Yes. Leuk. Bedankt. Rotwijf.

Tony & Guy is ook goed, ben heel tevreden over het advies dat je daar krijgt en het verven.

Hairmaxx ben ik ook een keer geweest, ik weet nog dat ik overdonderd was dat ik ineens een hoofdmasssage kreeg en warme handdoeken om mijn hoofd. Heerlijk! Ook vrij prijzig voor zover ik me kan herinneren.

Jottum ken ik niet, misschien ook maar eens heen gaan!
ik heb afgelopen vrijdag mijn haar laten knippen bij jottem. Meisje heette Anna (je hebt er twee daar die Anna heten) en ze had donker haar met krul in een klein staartje en een pony. Ze had bij mij idd alleen de puntjes geknipt en verder goed model gemaakt in mijn haar..ik was tevreden! (kost ¤20 normaal tarief en ¤18,5 voor studenten)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven