Tips kapper 050
donderdag 15 juli 2010 om 12:09
donderdag 15 juli 2010 om 13:22
Rahelle heeft de laatste keer, nadat haar collega mijn haar volledig verknipt had, wel hele mooie laagjes geknipt hoor! Dat moest wel. Ik ben er zeer tevreden mee, ook nu 4 weken later. Het zijn laagjes zoals het moet: het verspringt een klein beetje, niet zoals een kindertekeningkerstboom. En ik was zeer anti-laagjes geworden na diverse miskleunen met laagjes. Het toppunt: de kortste plukken eindigden halverwege mijn achterhoofd, de langste laag ging tot mijn schouders. Daar zat amper iets tussen. En dat terwijl ik had gezegd: Geen Laagjes! Hoe krijg je het als kapster voor elkaar? Al had ik er om gevraagd, dan nog knip je niet zo. Dat was bij Kapsoones in de Folkinge, die zijn echt waardeloos.
donderdag 15 juli 2010 om 13:28
hehe hoe zit rahelle eruit? (of hebben ze naamkaartjes) en kun je het maken om een specifiek iemand te vragen?
normaal ben ik ook altijd heel stellig maar misschien moet ik het meer brengen als 'ik betaal niet als je er meer dan 10cm vanaf knipt ofzo '
offtopic @sophie
was jij ook op de meet en kan ik jou niet koppelen aan je forumnaam of was jij er afgelopen vrijdag niet bij?
normaal ben ik ook altijd heel stellig maar misschien moet ik het meer brengen als 'ik betaal niet als je er meer dan 10cm vanaf knipt ofzo '
offtopic @sophie
was jij ook op de meet en kan ik jou niet koppelen aan je forumnaam of was jij er afgelopen vrijdag niet bij?
donderdag 15 juli 2010 om 14:20
vrijdag 16 juli 2010 om 23:10
@Gelukkigmeisje: ik zie altijd pas de volgende dag hoe het écht geworden is. En in het geval van die vreselijke miskleun bij Kapsoones zat ik de volgende dag in Frankrijk... Drie weken later nog teruggaan durfde ik niet, stom he. Toen het de vorige keer niet goed was geknipt door dat meisje was ik niet tevreden en wist niet goed waarom. Thuis zag ik gelukkig een lange pluk er uitsteken, gelukig omdat ik waarschijnlijk niet was teruggegaan. Het betreffende meisje was er niet en haar collega's stonden hoofdschuddend mijn knipsel te bekijken R. heeft het toen hartstikke leuk geknipt.
@DrFeel: mooi zo! Wat fijn dat er goede kappers zijn in onze stad
@DrFeel: mooi zo! Wat fijn dat er goede kappers zijn in onze stad
zaterdag 17 juli 2010 om 12:36
Ik ben laatst voor de tweede keer bij Time out geweest aan de Vismarkt. Heel tevreden. Ik weet niet hoe het meisje heet dat me knipt, maar vrij klein, blond krullend haar. Doet het goed, ben tevreden!
Ik ben totaal niet van naar de kapper gaan, ook erg vervelende herinneringen aan. Denk aan een enthousiaste kapster die zonder overleg een pony knipt. Yes. Leuk. Bedankt. Rotwijf.
Tony & Guy is ook goed, ben heel tevreden over het advies dat je daar krijgt en het verven.
Hairmaxx ben ik ook een keer geweest, ik weet nog dat ik overdonderd was dat ik ineens een hoofdmasssage kreeg en warme handdoeken om mijn hoofd. Heerlijk! Ook vrij prijzig voor zover ik me kan herinneren.
Jottum ken ik niet, misschien ook maar eens heen gaan!
Ik ben totaal niet van naar de kapper gaan, ook erg vervelende herinneringen aan. Denk aan een enthousiaste kapster die zonder overleg een pony knipt. Yes. Leuk. Bedankt. Rotwijf.
Tony & Guy is ook goed, ben heel tevreden over het advies dat je daar krijgt en het verven.
Hairmaxx ben ik ook een keer geweest, ik weet nog dat ik overdonderd was dat ik ineens een hoofdmasssage kreeg en warme handdoeken om mijn hoofd. Heerlijk! Ook vrij prijzig voor zover ik me kan herinneren.
Jottum ken ik niet, misschien ook maar eens heen gaan!
maandag 26 juli 2010 om 10:41
ik heb afgelopen vrijdag mijn haar laten knippen bij jottem. Meisje heette Anna (je hebt er twee daar die Anna heten) en ze had donker haar met krul in een klein staartje en een pony. Ze had bij mij idd alleen de puntjes geknipt en verder goed model gemaakt in mijn haar..ik was tevreden! (kost ¤20 normaal tarief en ¤18,5 voor studenten)