*187* Bar Too Much *187*

14-07-2010 16:43 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yetje toch, da's vreeeeeselijk fout.....

Kennen wij jou nog wel, als je weer terug komt??
Ik vind het echt weer om lekker te gaan brunchen.....

Middag! Zit al lekker aan het bier, ben vrij vandaag.

Ga vanaaf bbqen, is niet zo vreselijk warm weer, maar toch.

Heb me gisteren een werkdag gehad, pffffff! Er is veel fout gegaan, jammer maar helaas. Collega gaf toe dat ze een beetje fout had ingeschat en dat ze niet eerder iemand erbij had gehaald. En het GPS systeem deed leuk niet altijd even goed z'n best, dus de bonnen kwamen niet goed door. Altijd jammer als er gasten boos weg lopen....

Yette, ik mis jou ook hoor! Enne.... als je weer terug bent herkennen wij je tuulk uit duizenden! Er is ten slotte maar èèn Yette op deze aardkloot en afkomst verloochent zich niet!

Caylinn, fijn dat het met je moeder goed gaat naar omstandigheden. En die Ukkies van ons worden groot he? Groep 3 alweer, mensen waar blijft de tijd?
Goehoedemorgen Barrers!

Vanaf morgen zijn dochter 3 en ik de komende weken on tour door het ganse land

Dus nu ben ik aant strijken, want sja... een gekreukeld kind op de baan.... dat is geen gezicht!

Koffie
Lieve Hela, jij hebt het er maar druk mee.

Maar ik vind het heerlijk om te lezen, hoe jij met jouw talentvolle dochter on tour gaat en haar alle dagen bijstaat, want het is toch niet niks, wat zij presteert.

Ik wens jou en dochterlief heel veel succes en nog meer plezier toe de aankomende weken.....
Goede morgen al te saam!

Hela, heeeeeel veel succes met dochter 3 on tour! Dat ze heeeeel veel wedstrijden mag winnen en jij heeeeel veel plezier mag beleven! Enne, je hebt mijns inziens de komende weken the best job you can get, eigenlijk a job for life.... Being the best mom of the world for your daughters!

Ik neem de leptobberd van mijn echtgenoot mee dus kan ik gewoon zo nu en dan ff sjekken hoe het hier gaat

Kom ook zo nu en dan gewoon tuus om bij mijn ouwe meneertje schoon te maken. Dat moet doorgaan anders raakt hij helemaal in de war
Ja, hallo hee, dat moet je tuulk niet hebben, een wanordelijke toestand tuus, als je 3 weken bent weggeweest!

Fijn dat je de leptobberd meeneemt!
Hier tuus gaat het allemaal wel door zonder mijn aanwezigheid, Blues. Daar ben ik helemaal niet bang voor.

Maar bij mijn klantje..... daar moet ik het doen!
Hoi

Mijn pc doet het!

Hoi! Hoi!

dus
Goeiemorgen.

Yetje, wat fijn, dat je weer kunt frummen.

Nu nog even afwachten, hoe het zit met het tijdsverschil,

maar ik ben blij, dat je nu weer in je eigen huis je pjoetertje kan gebruiken, hiephoi....
Goeiesmorrugus!

Hallo Wies, zijt gij niet een beetje al te vroeg met biertje? Oeps, voor Yette, tuulk, tijdsverschil, ehhhh even zien, die kan idd nog wel aan het bier zitten!
Hela, dat plaatje als opening van de Bar vind ik wel heel toepasselijk voor wat ik zo ga doen: Vergaderen in het zunneke op een terras onder het genot van een aantal heerlijke drankjes!

Fijne dag allen!

* Daarna moet ik helaas weer werken! *
Ik vertrek zo naar het Fryske land.

Latex
Veel plezier daar
Veel plezier Helaatje, Hoi bloesje, lekker geniet op je terrasje hoor....

Ha die Yetje, hoe vinden de kinders hun nieuwe home???

Zijn ze er een beetje content mee??

Ik ga nog even een eindje fietsen, tot strakkies.....
We zijn er allemaal heel blij mee Geen heimwee tot nu toe. Ik hoop dat dat zo blijft!
Hier zit ik dan voor mijn tentje aan een meertje, dochter 3 is ff kanoeën

Het is heeeeeerlijk! Met een roseetje tuuk

Latex
Tingeling, het is vijf uur!!!

Ja hoor Yetje, hier is het bedtijd, maar ik kom toch nog even een slaapmutsje drinken. Alles oké bij jou?
Lieve Yetteketetteketet, jij bent vast druk met je eten (hamburgers?) en ik ga nu lekker naar m'n bedje toe, welterusten voor straks,,,,
Middag!

Yette, fijn dat iedereen het naar z'n zin heeft!

Hela, lekker aan het pootje baaien??

Wies, kijk jij naar de 4-daagse van Nijmegen?

En ja, heb genoten van het terrasje pikken en vergaderen! Was leuk, gezellig en constructief!

Ga zo maar eens douchen en wat luchtigers aantrekken, ik drijf zowat weg....
Dag lieve barrers, hier is het steeds nog heeel warm, het is weinig afgekoeld vanavond, ik hoop nu maar, dat het slapen evengoed wel lukt.

Maar ik denk, dat jullie daar allemaal nu wel last van zullen hebben.

Dus deze keer naast m'n portje een flesje koud bubbeltjeswater..... proost .....
Goeiemorruguh.....

Hebben jullie allemaal lekker geslapen???

We gaan weeeer een zonnige dag tegemoet......
Goedemorgen Barrers

Het is hier bewolkt en er waait een heerlijk fris windje, jippie! Heb even schoon genoeg van die benauwde warmte.

Slecht geslapen want hier "wonen" een zootje Polen in een tent en die vinden het heel normaal om de hele dag, avond en nacht met zeer luide stemmen te ratelen, echt niet normaal, dat gaaaaaaat maaaaaar dooooooooor!!! En dan ook nog de hele tijd van die kutmuziek. Heb al twee avonden gevraagd of het allemaal wat zachter kon.

Ga straks klagen bij de kampongbaas, wat een gekloot zeg!

Oploskoffie, Wiener Melange..... lekkerrrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven