Yolanthe moe
woensdag 16 juni 2010 om 10:45
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
zaterdag 17 juli 2010 om 19:39
Ik ben niet Yolanthe moe maar ik vind de jurk echt lelijk. Dan had ik zelf een mooiere jurk aan (dus niet jaloers ) Wesley's pak is ook niet echt fraai. Dit zijn foto's waar we over een jaar of twintig heel hard om lachen.
Beetje zoals dit:
Glimt net zo mooi!
Dat pak!!! veel te groot!
Beetje zoals dit:
Glimt net zo mooi!
Dat pak!!! veel te groot!
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 17 juli 2010 om 19:45
quote:Surface2 schreef op 17 juli 2010 @ 19:29:
[...]
Zo he, die broek van Wesley zit echt nergens naar! Heeft ie nu ook nog spullen in z'n broekzak zitten? Ik vind het echt geen gezicht!Ja dat dacht ik ook! Volgens mij heeft hij zijn portomonnee gewoon in zn rechterbroekzak zitten, terwijl zn broek al te strak zit!
[...]
Zo he, die broek van Wesley zit echt nergens naar! Heeft ie nu ook nog spullen in z'n broekzak zitten? Ik vind het echt geen gezicht!Ja dat dacht ik ook! Volgens mij heeft hij zijn portomonnee gewoon in zn rechterbroekzak zitten, terwijl zn broek al te strak zit!
WTF?
zaterdag 17 juli 2010 om 19:52
quote:Evidenza schreef op 17 juli 2010 @ 19:47:
[...]
Whaha, ja, maar ik had echt gedacht dat smaak gekocht zou worden dit keer. Kan dus echt niet, het is bewezen, smaak is niet te koop.Da's 1 ding, maar waarom heeft Wesley een veeeeeeeeeeeeeeel te strak pak aan waardoor-ie nog veel kleiner lijkt? Daar begrijp ik niks van.
[...]
Whaha, ja, maar ik had echt gedacht dat smaak gekocht zou worden dit keer. Kan dus echt niet, het is bewezen, smaak is niet te koop.Da's 1 ding, maar waarom heeft Wesley een veeeeeeeeeeeeeeel te strak pak aan waardoor-ie nog veel kleiner lijkt? Daar begrijp ik niks van.
.
zaterdag 17 juli 2010 om 19:58
zaterdag 17 juli 2010 om 20:00
zaterdag 17 juli 2010 om 20:03
quote:Evidenza schreef op 17 juli 2010 @ 19:59:
[...]
Er was niet genoeg gordijnen/baldakijnen stof gejat uit Jan's alles is weg huis? Snap jij de kleur dan wel?
Ik snap hier helemaal niets van. Welke stylist heeft dit op zijn geweten?Neuh, ik snap de kleur ook niet, en op de witte stropdas en witte schoenen zou een forse gevangenisstraf moeten staan. Gruwel. Jammer ook, want ik vind Wes best een leuk kereltje. Als-ie een centimeter of 50 groter was, that is.
[...]
Er was niet genoeg gordijnen/baldakijnen stof gejat uit Jan's alles is weg huis? Snap jij de kleur dan wel?
Ik snap hier helemaal niets van. Welke stylist heeft dit op zijn geweten?Neuh, ik snap de kleur ook niet, en op de witte stropdas en witte schoenen zou een forse gevangenisstraf moeten staan. Gruwel. Jammer ook, want ik vind Wes best een leuk kereltje. Als-ie een centimeter of 50 groter was, that is.
.
zaterdag 17 juli 2010 om 20:04
zaterdag 17 juli 2010 om 20:12
quote:Evidenza schreef op 17 juli 2010 @ 20:06:
[...]
Ik vind het ook een leuk manneke! En het is volgens mij retecool om zo'n klein ventje te hebben sinds Sophie Dahl en Jamie Cullem.Da's ook weer waar. Ook wel handig als je je handtas even kwijt moet en 'm niet op de grond wil zetten, zet je 'm gewoon op het hoofd van je wederhelft.
[...]
Ik vind het ook een leuk manneke! En het is volgens mij retecool om zo'n klein ventje te hebben sinds Sophie Dahl en Jamie Cullem.Da's ook weer waar. Ook wel handig als je je handtas even kwijt moet en 'm niet op de grond wil zetten, zet je 'm gewoon op het hoofd van je wederhelft.
.
zaterdag 17 juli 2010 om 20:36
zaterdag 17 juli 2010 om 21:17
Ik heb het opnieuw geprobeerd, heel de link geplakt, maar helaas.
Voor de echt geïnteresseerden in een suffig plaatje van met name Wesley, knip en plak in uw adresbalk:
http://www.kickette.com/m ... an-kasbergen-get-married/
Of aanklikken, nu lukt het wel.
Voor de echt geïnteresseerden in een suffig plaatje van met name Wesley, knip en plak in uw adresbalk:
http://www.kickette.com/m ... an-kasbergen-get-married/
Of aanklikken, nu lukt het wel.
anoniem_90976 wijzigde dit bericht op 17-07-2010 21:18
Reden: Ik word gék!
Reden: Ik word gék!
% gewijzigd