Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Mogge allen, hebben jullie ook zo'n lekker weekend gehad? Voor mij mag het zonnetje zo blijven schijnen, geen probleem ;) Gisteren een lange wandeling gemaakt met heel veul hondjes, baasjes en terrasjes. F-je en ik hebben genoten.

Pip, niet fijn dat AM uitgezonden gaat worden. Er is hier ook een topic over meiden met een militair als vriend, mss heb je daar wat aan? Man van een vriendin is trouwens ook militair en is nu uitgezonden naar Bosnie, vriendin heeft het er daar ook af en toe best moeilijk mee (zij zit met zoontje alleen thuis). Op een of andere manier heeft dit er mijn contact met vriendin niet beter op gemaakt :? Zij zoekt zo krampachtig naar dingen om de tijd maar snel te laten gaan en ze verliest daarbij een beetje onze vriendschap uit het oog. Niet leuk, ik moet er echt met haar over gaan praten.

Gayl: komt oudste al weer thuis? Wat is dat snel gegaan! Ik heb trouwens de details over m'n nieuwe baan op de groep gezet (ik begin 1 augustus :D).

Jon: wat een giller, dat jullie op elkaar zaten te wachten. Fotootje van datemeneer ;)?

Ik vind dat we hem verdiend hebben: *;
Hahha Jonna wat een aktie, hoe kwamen jullie er achter dat je afzonderlijk van elkaar zaten te wachten?

Ik zag hem vanuit mijn ooghoeken achter me langs lopen, kon niet missen dat hij het was ;)

Vond het zelf ook wel een giller!

DveM gááf MD! Ik heb ook heel wat lingerie van haar en het zit als gegoten. Vind de nieuwe collectie van haar nu minder, veel te kleurrijk, ik ben toch meer een zwart type.

En nu hop naar mijn werk!

voor jullie allemaal!

Clogs; ik lees daar en heb af en toe wel es iets gepost ja, maar ik ben tenslotte niet meer de partner van een militair. Ik mag wel vanalles voelen, maar ik ben niet de vriendin dus ja.. zo voelt het bij mij van binnen dan :$

Ik hoor om me heen van allemaal verhalen; de ene militair mag de basis niet af, de ander zit in andere gebieden... 't maakt het er soms wel heel verwarrend van. Maar.. 'die van mij' moet personen en goederen controleren op bommen ed Ik heb ook begrepen (maar weet niet of dat nog up-to-date is) dat ze in Uruzgan in gepantserde eh. .iets zouden slapen en waar 'mijnes' naar toe gaat niet. :? Naja, niet over nadenken. Je kan moeilijk gaan als je bang bent tenslotte :D

heb op de computer een documentje aangemaakt waar ik voor mezelf wat dingen in ga bijhouden, gewoon om het kwijt te zijn. Misschien dat dat helpt.

Gayl; Fijn dat het nu bijna klaar is! Weet je al wanneer ze terug komt?

DveM; MD is errug leuk, helaas (bijna?) allemaal voorgevormd.. en ik heb al genoeg :P En erg duur.. maar mooi.. zekers :P

Druif; Hoe is het?

Jon; Once you go black.. :P
@Pip 1 voor en 1 gewoon en ik kan wel zeggen dat ik ook geen kleintjes heb....70E.....:$

als de zwaartekracht eenmaal zijn werk doet, dan is dat voorgevormde toch wel erg aardig ;)

Tja ze kosten flink wat eurootjes, ze zitten wel direkt goed en netjes en lekker en ik doe er jaren mee!

nu snel aan t werk in donder en bliksem
DveM; Tsja, ik heb ook zo'n maat, maar het is klote als ze dan NOG groter lijken :( Vind het vaak niet zo lekker zitten. De een wel, de ander niet.

heb vannacht lang geslapen en vandaag nog steeds wat eh mat in stemming maarja. Dat hoort erbij. Straks lekker met een boek op de bank liggen. 't Is zo fout.. maar kwam m vandaag tegen in mijn playlist:

Sean Lennon

I promise to stop loving you tomorrow

today can be your last day in my arms again

i promise to stop thinking of you constantly

and wishing i could wake up every morning next to you

darling yes its true

but today can we pretend its not too late

I promise to stop dreaming bout you

promise to stop waiting for your calls

cos i dont wanna care at all

but maybe just tonight we should

forget about whats right one last time

because

I promise to stop loving you tomorrow

today will be your last day in my arms again

i promise to stop thinking of you constantly

and wishing i could wake up every morning next to you

darling yes its true

but today can we pretend its not too late

today can we pretend
Pip, je bent dan misschien wel niet meer zijn partner, maar het houdt je wel bezig en daar is toch niks mis mee, je voelt je nou eenmaal zoals je je voelt *; Het is ook niet niks om iemand naar zo'n gebied te zien vertrekken.

Ik heb me net misselijk gegeten aan de after eight
Zo is het Clogs.. ik ontzeg mezelf iig die gevoelens niet, maarja. je kan er zo weinig mee he :D

Ben nu als toppunt van alle onrust (welja ) ook nog bezig met wat ik nou eigenlijk WIL. Zingeving is het eerste wat mij te binnen schiet. Maar hoe doe ik dat? Wat geeft mij zin van bestaan? En dan zijn d'r die kids. Leuk, maar wat wil ik er dan mee? Eigenlijk gewoon alleen maar mama zijn. Maarja, daar heb je een papa en een huis voor nodig. Ook is wat geld niet verkeerd. En die hebben we niet :( Geeft mijn studie mij niet genoeg voldoening, doe ik r gewoon niet genoeg aan, moet ik misschien wat fanatieker worden, wat is er nou toch aan de hand met mij :@

Ben 't helemaal zat allemaal :(
Clogs; After eight.. en het is og maar kwart voor zes
@Pip: heb jij ook (weleens) leegtegevoel? Afgestompt wat ik een beetje heb bijvoorbeeld, of juist een soort pijnlijk gevoel van bij wijze van spreken een gapend gat dat je graag gevuld zou zien met geluk/zekerheid/tevredenheid etc?
quote:Clogs; After eight.. en het is og maar kwart voor zes ik weet zeker dat ik tot na achten misselijk zal zijn :D
laura; ja dat heb ik wel es ja. Gaat ook vanzelf weer over als ik leuke dingen ga doen enzo. Ik kan daarentegen ook weer hysterisch veel en intens tegeljk voelen, dus ik weet niet hoe het 'hoort' maar dat is zo als ik ben kennelijk :D

Clogs :D En dan is het after eight en dan mag je 'legaal' verder eten
nog een kwartier Clogs :D

Sprak net AM op msn.. pfft dan is ie weer heel kort. Die weet ook niet meer wat ie wil volgens mij. Of ie het nou moeilijk heeft door alles wat te gebeuren staat of niet... geen idee. Naja, laat 'm maar. heb msn uit staan en stik d'r maar lekker in :$. B'tje gemeen misschien maar goed.

Heb al een poosje het verlangen om weer lekker even bij Zingert tot rust te komen, hem van de week gebeld maar had ie feestmeneer op visite (great timing pip :D) en dag later nog es gebeld. was ie er niet of nam ie niet op. Om nou NOG es te bellen..
Clogs, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Goed man!!!

Gayl, Teun is een echte lieverd. Hij 'speelt' echt met de meiden. Dan ligt de kamer vol speelgoed en wie zit er tussen? :D

Pip, ik zou hem ook gewoon even laten. Ik kan me goed voorstellen dat hij het effe lastig heeft nu. Misschien zit het botte ook wel iets te veel in je hoofd en heeft hij het gewoon even druk.

Ik zie hiernaast staan: Bestel nu het enige echte any body-kwartet. Wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen. Mag ik van jou, van de borsten, de hangers???? Of van de schaamstr... nee ik bedoel van de benen, de klotsende knieeen? Ik zie ons al zitten.. schoonouders op visite.. zullen we een potje?? ;)
Zouden die mensen op dat kwartetspel daar toestemming voor hebben gegeven?? Dat ze in hun blotse niksie op een kwartetspel staan???
Misschien krijgen ze er zelfs wel een vergoeding voor.... damn... gemiste kans.
Mag ik van jou, van de categorie 'samen', 'Chantal en Gerard'. :D
Hi, heb niet zoveel te melden.. ben gewoon happy, geniet van het leven en alles gaat gewoon lekker. t weekend was super, weer veel lieve mensen, leuke dingen.. gesjopt, uitgewaaid op et strand, in zee gezwommen en in de zon gelegen met een boek, ge-bbqd en plannen gemaakt voor de reis volgend jaar. super allemaal

@laura, moeilijk het relatiegebeuren.. Ik weet nooit waar de grens ligt tussen ergens voor vechten en het punt waar uit elkaar gaan beter is bijvoorbeeld.. of je lege gevoel met de relatie te maken heeft of met iets in jezelf.. of je ergens genoeg uit haalt.. dat kan jij allemaal alleen zelf bepalen.

@pip, kzie bij jou telkens weer dezelfde soort gevoelens terugkomen en vraag me net als jijzelf wel es af wat je nou eigenlijk wilt.. en je denkt en denkt en denkt.. zou je het leven ook gewoon over je heen kunnen laten komen? Soms lijkt het alsof je meevoert in een stromende rivier op zoek naar een tak waar je je aan vast kunt grijpen om aan te blijven hangen, even stiltstaan en je er 'veilig' voelen. Je weet wel dat die tak ook kan breken, maar je wilt er graag op vertrouwen dat ie blijft omdat je dat 'nodig' hebt.. Het is eng om zomaar verder te drijven over die levensrivier, of niet?

Je lijkt op zoek naar zekerheid en voelt frustratie omdat je die op dit moment niet kan krijgen en misschien wel nooit. Who knows.. Life will show...

Voor mijn gevoel haal je nooit uit 1 ding in je leven al je voldoening, niet uit je baan of studie, niet uit kinderen, niet uit sport, niet uit vrienden, niet uit relatie, maar uit de hele mix van alles bij elkaar.. Het is de kunst om de juiste mix te vinden... (en natuurlijk heb je daar zelf niet alle controle over)..

@Jon, leuk je date!

Zo, nou mn huis es schoonmaken en zus bellen..
hihi, druif, ik zat net ook al naar dat kwartet te kijken ja.. :D
quote: ukkie21 reageerde

@pip, kzie bij jou telkens weer dezelfde soort gevoelens terugkomen en vraag me net als jijzelf wel es af wat je nou eigenlijk wilt.. en je denkt en denkt en denkt.. zou je het leven ook gewoon over je heen kunnen laten komen? Soms lijkt het alsof je meevoert in een stromende rivier op zoek naar een tak waar je je aan vast kunt grijpen om aan te blijven hangen, even stiltstaan en je er 'veilig' voelen. Je weet wel dat die tak ook kan breken, maar je wilt er graag op vertrouwen dat ie blijft omdat je dat 'nodig' hebt.. Het is eng om zomaar verder te drijven over die levensrivier, of niet?

Je lijkt op zoek naar zekerheid en voelt frustratie omdat je die op dit moment niet kan krijgen en misschien wel nooit. Who knows.. Life will show...

Voor mijn gevoel haal je nooit uit 1 ding in je leven al je voldoening, niet uit je baan of studie, niet uit kinderen, niet uit sport, niet uit vrienden, niet uit relatie, maar uit de hele mix van alles bij elkaar.. Het is de kunst om de juiste mix te vinden... (en natuurlijk heb je daar zelf niet alle controle over)..

Uk; ik denk idd een hoop, momenteel helemaal. Ik heb het gevoel dat juist dat denken mij uiteindelijk een soort inzicht oplevert, dat ik dat nodig heb om beslissingen te nemen. Soms vraag ik me dingen gewoon af, zonder daar gelijk een halszaak van te maken. Soms houden dingen me buitenproportioneel bezig, zoals nu de situatie met AM. Ik gebruik dit forum om gedachten neer te zetten, en dat wil niet gelijk zeggen dat ik dan aan niets anders meer toekom, hoewel dat uiteraard wel zo over kan komen. Mij mee laten voeren op de levensrivier.. dat kan ik wel ja. Maar ik heb het idee dat als ik nu niet iets doe (die therapie bijvoobeeld) dat ik het dan niet redt. Dat ik dan steeds weer draaikolken tegen blijf komen en dat wil ik niet. Rondjes draaien is niet mijn favoriete bezigheid. Die therapie, daarmee hoop ik te voorkomen dat ik altijd naar een tak zoek, en die tak in mijzelf vind. Hij is er, moet 'm alleen nog vinden.

Vind jij niet een zelfde soort 'zekerheid' in vrienden en vriendinnen? En hoe voelt dat als die wegvallen zoals dat bij mij (ik zou bijna 'regelmatig' willen zeggen) is gebeurd met een aantal mensen? Is dat dan iets wat eigenlijk niet zo 'groot' zou horen te zijn?

Frustratie van het moment zijn dat ik idd niet goed weet wat ik wil (probeer daar dus via therapie achter te komen) en de situatie met AM. Met dat laatste weet ik ook donders goed dat je daar geen zekerheid in kan krijgen. Dat stuk moet gewoon 'zijn' en maar zien hoe dat gaat.

Misschien moet mijn 'mix' dan anders zijn van samenstelling. En ook daarvoor heb ik misschien die 'therapie' wel voor nodig.

De uitspraak van Loesje blijft deze post maar in mijn hoofd rondmalen: "The world is too big to sit silently in the corner'. En dat is het gevoel wat ik heb als ik nu niets doe en maar 'afwacht' wat het leven me brengt.
:o heb nieteens smilies gebruikt, had het vermoeden dat het dan nogal eh.. 'kwaad' over zou komen en zo is het niet bedoeld namelijk :D
Pff.. heb vanavond Harry Potter gezien, maarreh.. heb het idee dat ik veel meer naar reclame en dat prutprogramma van ze heb zitten kijken dan naar de film zelf :?
@Pip: enerzijds herken ik het heel erg dat denken (of piekeren, zoals het op mij een beetje overkomt), anderzijds... was de post van gisteravond geloof ik waar je aan het filosoferen was en zulke Grote Levensvragen stelde dat ik er als lezer al bijna duizelig van werd :P Het komt dan, door zo'n afsluiter als 'zo kan het niet' over alsof je jezelf daarmee erg in de put zit te 'vicieuze-cirkel-denken'. Heel herkenbaar ook dat je het forum juist als een soort dagboek gebruikt, maar het roept wel reacties op, dat heb ik zelf ook al meermalen ervaren.

En, misschien ook wat aansluitend bij Uk's post: je komt erg zoekende over. Niks mis mee verder, maar ik vraag me af en toe af wat het nu precies is wat je zoekt, of misschien beter gezegd: waar je het dfenkt te vinden. Heb je daar zelf een idee over of word je vooral overweldigd door gevoelens, stemmingswisselingen etc?
quote:

@laura, moeilijk het relatiegebeuren.. Ik weet nooit waar de grens ligt tussen ergens voor vechten en het punt waar uit elkaar gaan beter is bijvoorbeeld.. of je lege gevoel met de relatie te maken heeft of met iets in jezelf.. of je ergens genoeg uit haalt.. dat kan jij allemaal alleen zelf bepalen.

@Uk: allereerst; goed te horen dat je je happy voelt!!

Verder... waar die grens ligt is gelukkig voor noch mijn vriend noch mijzelf echt aan de orde op dit moment. Als het nog lang zo doorgaat, is het wel iets waarover je gaat nadenken, maar er spelen dingen die niet zozeer met onze gevoelens voor elkaar te maken hebben. Hoewel dat bij mij wat minder zwart-wit ligt dan voor hem geloof ik. Ik heb de indruk dat hij zich vooral druk maakt over de dingen die we al dan niet ondernemen, bij mij zit er ook wel wat meer. Maar goed, daar was ik op voorbereid, zowel door zijn situatie als door mijn eigen 'knelpunten'. Wat betreft mijn eigen punten; ik verwacht ze in een andere relatie ook zodra de eerste verliefdheid wat weg is. En zijn situatie.. tja, ik kan alleen maar hopen dat hij de boel na de zomer een beetje op de rails kan zetten voor een langere tijd.

En waar de angel precies zit... dat kan ik alleen bepalen inderdaad. Aan de andere kant is dat voor mij evengoed heel lastig. Ik vermoed dat het een combinatie van factoren is, maar wat de verhouding tussen zijn situatie en die knelpunten van mezelf is kan ik echt niet zeggen op dit moment! Denk dat we allebei aan onze punten moeten werken. Ik hoop dan dat zijn situatie wat sneller genormaliseerd is (ook voor hem, hij moet immers toch ook weer aan het werk kunnen enzo) en dat ik dan ook inzicht krijg in wat er eventueel nog meer zit.

Nou ja, beetje wazig verhaal...
quote:

@Pip: enerzijds herken ik het heel erg dat denken (of piekeren, zoals het op mij een beetje overkomt), anderzijds... was de post van gisteravond geloof ik waar je aan het filosoferen was en zulke Grote Levensvragen stelde dat ik er als lezer al bijna duizelig van werd :P Het komt dan, door zo'n afsluiter als 'zo kan het niet' over alsof je jezelf daarmee erg in de put zit te 'vicieuze-cirkel-denken'. Heel herkenbaar ook dat je het forum juist als een soort dagboek gebruikt, maar het roept wel reacties op, dat heb ik zelf ook al meermalen ervaren.

En, misschien ook wat aansluitend bij Uk's post: je komt erg zoekende over. Niks mis mee verder, maar ik vraag me af en toe af wat het nu precies is wat je zoekt, of misschien beter gezegd: waar je het dfenkt te vinden. Heb je daar zelf een idee over of word je vooral overweldigd door gevoelens, stemmingswisselingen etc?

Misschien komt het zo over, daar kan ik niets aan doen. Het is in mijn ogen niet meer dan een constatering. Reacties zijn prima, als iemand mee denkt is dat vaak wel prettig.

Zoekende ben ik inderdaad, dat geef ik zelf ook al aan. Geen idee naar wat, waarom en hoe, maar ik zoek. En ik zal vinden, weet alleen niet wanneer ;)
Oh neeeeejjjj... weer een typische druif-actie. Mijn zonnebril op sterkte is in de vaatwasser terecht gekomen... ik denk dat ik wel weet wie mama dacht te helpen!!! :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven