Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
:D Dat scheelt je weer poetsen :D

PAs maar op, straks duwt ze het bankstel er nog in ;)

Ruim 1,5 uur in de file gestaan. ´Even´ de meiden halen. Een stukje waar ik nogmaal nog geen 10 minuten over doe. Auto staat hier nu bij het winkelcentrum. Ben het laatste stuk gaan lopen. 10 Minuten met de auto is bijna 3 kwartier fietsen, dus op de fiets halen in sommige gevallen is ook niet even handig.
Mijn bril heeft geen schade opgelopen door zijn avontuur in de vaatwasser. Goed montuurtje. Dus voor de volgende die aan de bril moet... gewoon Specsavers.
:D

Zou er dan ook een meisjes-proof-keurmerk op komen te staan? :P

1,5 uur file.. jemig :o

heb vandaag weer hardgelopen, vreselijk lief smsje van AM gehad en met Zingert gebabbeld. How nice. Zelfs op afstand heeft die dude nog een rustgevende werking op mij :?

heb net nog een harry potter gekeken 't blijft leuk :$
Kwerd echt chagerijnig van die file. Het heeft hier ook niet een beetje geregend... Wat een weer. Op de heenweg ging ik een spoortunnel onderdoor die blank stond. Dus ik stapvoets rijden, maar een of andere snelle 4x4 bestuurder denderde met 60 dat tunneltje onderdoor. Het was echt maar goed dat ik mijn raampje niet open had... Ik kreeg me daar toch een sloot water over de auto heen. Onze auto is iig weer schoon...
Ben ik ook weer een keertje... :$

Tis druk hier, vooral in mijn hoofd. Middenin gesprekken met maatschappelijk werk over mezelf en vroegah en het hakt erin moet ik zeggen. Ben er meer mee bezig dan ik zou willen. Het is lastig, zoveel verschillende emoties die de kop op steken maar bijv. huilen lukt echt niet. Dus dan stap ik maar weer op de spinningfiets om op die manier de energie eruit te stampen. Therapeute zei van de week tegen me dat ik verder ben als ik zelf denk, dus daar hou ik me maar aan vast.

Heb mezelf van de week opgegeven voor een schildercursus die in september begint, heb ik zin in! Vakantie is nog niet helemaal voorbij, ga as donderdag naar mijn vriendinnetje in Brussel (daar woont ze nu) om daar de laatste 'koopjes' uit NY op te halen. Donderdagavond kan mijn neef dus rekenen op een hele stapel kadootjes en nieuwe kleren.

Op het werk zit er ook schot in de zaak. Ik heb een deadline gesteld. 1 oktober wil ik intern over naar nieuwe baan. Hopelijk lukt dat nog eerder. Doe nu al een aantal dingen op projectbasis en dat is hartstikke leuk. Weer lekker regelen, creatief bezig zijn, nadenken en met allerlei mensen overleggen.   

Verder hopelijk goed weer van het weekend. Leuke feestjes in het vooruitzicht. Met een beetje geluk naar Dance Valley, misschien zondagavond nog ff naar Bloemendaal als het lekker weer is. Is ook leuk feestje...

Geen puf om reacties te geven, lees en leef nog wel iedere dag met jullie mee hoor!! 
Druif :D, wat een stunt met je bril, maar hee, is ie wel ff getest nu, een soort van crash-test die hij glansrijk heeft doorstaan!

Ik zie hem zitten die Teuntje, heerlijk dat het zo goed gaat!

Uk, klinkt goed, fijn dat je zo goed in je vel zit!

Ben het met je eens dat je idd je voldoening uit een combinatie van factoren haalt, het is dan wel zo dat je op allerlei gebied de boel lekker op een rij blijkt te hebben, je jezelf daar ook lekker bij voelt, en dat dan net dat ene wat dan ontbreekt ook een enorme "druk" kan leggen op je gevoel van lekker in je vel zitten.

Kan zomaar heel erg overheersen, maar dat is toch vaak naar hoe je stemming van het moment is.

Pip, bij mij kwam meer omhoog, "heb ik eindelijk mijn kamer opgeruimd, is mijn leven een puinhoop" ;)

Maar ik denk wel dat je heel veel in het leven niet kunt sturen dat het gewoon op je pad komt, maar om nou te gaan zitten wachten tot dat wat je graag wilt dat er op je pad komt langskomt, is ook weer zo wat, en zou je het dan herkennen als zijnde datgene waar je op zit te wachten.

Nee geloof zeker niet dat het de bedoeling is dat je passief gaat zitten afwachten. 

Best moeilijk als je er bij stilstaat, ik ben meer van het type ik zie wel waar het schip strand of waar het aanmeert en op de één of andere manier weet ik er dan ook altijd weer mee te dealen, of het me nou wel of niet aanstaat.

Mmm , moeilijk om in woorden uit te drukken, snappen jullie het nog?

Summer *;, moeilijk hoor, en zo'n fikse huilbui kan je zo dwarszitten, lucht vaak ook heel erg op als ie eruit is, en dat gebeurt dan ook vaak op een moment dat er eigenlijk maar weinig aanleiding toe is.

Goed van je dat je hulp gezocht hebt, haalt wel een hoop overhoop in je hoofd en al lijkt het nu dan veel, uiteindelijk wordt het allemaal overzichterlijker! Wel lekker dat je via de sport uiting kunt geven aan je gevoel.

Drukke avond werken achter de rug, wel heel gezellig!

Morgenavond weer in het andere vak aan de slag, mag een nachtdienstje draaien.... zal mij benieuwen...

Het is ff hectisch nu maar ga er vanuit dat het na de vakantie allemaal wat rustiger gaat worden.

Had ik al gezegd dat ik aan vakantie toe ben... ;) 

:D
Gayl; denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt.. om nou stil te gaan zitten is ook niet handig, maar overactief op zoek gaan naar iets wat je niet kan duiden.. Zoiets?

Pip doet nu zelfs gimmestieken voor de tv.. dekentje op de grond, enkelgewichtjes om en hopla :D Dan kan je t nog best lang volhouden ;) Hoop zo de billen gauw strak en vooral sterk te krijgen, ik kan wel wat kracht gebruiken. Zit ook weer aan de Davitamon FemVit (:$) en drink me een rotje aan niet-alchoholische dranken. Daarbij eet ik savonds nog wel es een halve zak sjippies :$ maar dat moet kunnen heur.. hoef ook geen kiiiloooo's af te vallen, wil alleen maar strakkerderder :$
Heb ineens heel veel agressie (passief hoor :$) in mijn lijf en weet niet waar dat dan nou weer vandaan komt :? Pip op de barricades maar geen idee waarom of waarvoor.. hoe blond is dat  :D

Vanavond openluchtconcert :? hoop dat het droog blijft... Neem maar Plu mee en vuilniszakken en zal zo es gaan speuren naar Mr Regenjas, die moet ergens nog zijn maar weet niet waar :D Misschien eerst maar gaan opruimen want er ligt weer allemaal zooi op de grond :$
Ik geloof dat ik ziek aan het worden ben ;( en dat op mijn vrije dag! Alles doet zeer, heb het gevoel alsof ik overvolle blaas heb, mijn maag doet raar, ben een beetje misselijk, mijn rug doet pijn.... Ik wil niet ziek zijn!!

Date van afgelopen zondag wordt niet vervolgd, hij zag er niet meer in dan dat het een gezellige vriendschap kon worden en daar was hij niet echt naar op zoek. Maar heb wel een geweldige middag gehad! :D

Duik mijn bed weer in......

Ow ja Pip ik zal duimen dat het droog blijft!

Ohhh wat jammer Jonna. Tis ook altijd wat he... vind jij hem leuk, vinden ze jou leuk, maar vooral te gezellig, vinden manden jou leuk, vind je hen minder leuk of zijn ze bezet, of zijn ze verliefd... mannuh....

Vandaag in de supermarkt.. Mini werd aangezien voor een jongetje.. normaal neem ik het voor haar op (het gebeurt regelmatig), maar had vandaag geen puf:

kassajuf: wat een leuk jochie...

Ik: huhu

kassajuf: Is wel leuk zeker... een meisje en een jochie

ik: huhu

kassajuf: kijk hem nou lopen... wat een dondersteen...

ik: huhu *en lachte als een boer met de ergste pijn die je je kunt voorstellen*.

Zelfs als je je meisje van onder tot boven in het roze hult, zeggen mensen nog: wat een leuk jochie!!!!! Oke, ze heeft weinig haar, oke... ze gedraagt zich soms als een schoojer, oke ze heeft een blik in haar ogen van heb ik jou daar, maar roze moet toch genoeg zijn, zou je denken.

quote:[fgcolor=#ff00ff]Ohhh wat jammer Jonna. Tis ook altijd wat he... vind jij hem leuk, vinden ze jou leuk, maar vooral te gezellig, vinden mann[/fgcolor]en jou leuk, vind je hen minder leuk of zijn ze bezet, of zijn ze verliefd... mannuh....
tja, druif.. das ook wat.. :?, ik vind mini overduidelijk een meissie hoor!

@Jon, doe maar ff rustig aan.. Jammer van het niet-vervolgen van de date.. zo gaan die dingen ofzo

@Gayl, mooi geschreven, je post.. Je hebt gelijk dat je ook als je heel veel dingen wel hebt best naar 1 bepaald ding kan verlangen en dat op de rest kan gaan drukken. Ik heb ook af en toe mn buien dat ik wel vriendje zou willen hebben hoor.. Maar over het algemeen heb ik niet dat 'leegte' gevoel, mijn leven is nog steeds eerder te 'vol' en dat is ook niet altijd handig.. Ik merk dat ik bijvoorbeeld gewoon geen tijd/energie heb voor het echt leren kennen van nieuwe mensen, eventueel potentieel.. maar goed, misschien komt dat ook vanzelf wel. Ik ben iig wel tevreden met hoe het nu allemaal gaat.

Vandaag nog wel ff raar gevoel toen ik via via hoorde dat verkering van ex uit is. Als ik goed gerekend heb, heeft ie dan zo'n 2,5 jaar met haar gehad (hij kreeg met haar 3 maanden nadat het uit was tussen ons na onze samenwoon'ramp' ofzo). Vroeg me even af of zij dan ook niet aan zijn ideaalbeeld voldeed en of ie haar ook hardhandig had vastgepakt dan.. en gek genoeg voelde ik me toch even blij dat ie het met mij langer volhield (maar misschien is dat juist mijn eigen stomme gebrek geweest om eerder in te zien dat hij en ik niet genoeg matchten.. , is zij er eerder achter.. ?) .. Naja.. weer van die loze gedachten die even door je hoofd gaan waar je niet al te veel mee hoeft waarschijnlijk..

@Sum, hard aan het werk met dingen in je hoofd dus.. Goed hoor! Mocht je weer eens behoefte hebben aan een meer of minder serieus gesprek of gewoon een roséetje op bloemendaal weet je me te vinden!

O, ja, en dan moet ik nog even vertellen over de kat in mn badkamer.. Zondag toen ik thuis kwam een 'eng' moment.. hoorde opeens allemaal lawaai uit mn badkamer.. Iets dat omhoog sprong, langs de muur kraste en weer neerkwam.. Na enig denkwerk kwam ik tot de conclusie dat dit wel een kat moest zijn.. , door et doucheraam naar binnengeklommen en een wanhopige poging aan het doen om er weer uit te komen.. - wat onmogelijk is..  Op het balkon zat een andere kat voor support.. Uiteindelijk heb ik balkondeur en heel voorzichtig de badkamerdeur opengezet en toen kwam er een groot langharig zwart kattenbeest voorbij lopen naar buiten..  Was weer een aparte ervaring.. , maar goed .. Ook badkamer beschadig, krassen van kattennagels.. tis wat :?
Idd Pip, dat bedoel ik, omdat je ook niet precies weet wat het is of moet zijn om je de voldoening in het leven te geven die je zou willen hebben.

Dan is "the go with the flow" methode nog de meest relaxte maar dat moet in je aard zitten om die te kunnen volgen.

Hier trouwens nog steeds droog, geloof ik , lig al ff op bed dus heb geen zicht op buiten maar hoor ook niets, dus hoop dat je je regenkleding niet nodig hebt gehad!

Jonna, jammer, maar goed toch weer een gezellige middag gehad en wat Druif al zegt, mannuh... het is ook altijd wat, of had tie stiekum nog een andere date achter de hand?

Hoop voor je dat je niet ziek wordt, maar je zou ook grieperig worden van dit herfstweer.

Hahaha Druif, zie, tegenwoordig maakt het niet uit wat je aantrekt, vroegaah zou je geen man met een roze shirt, polo, blouse of whatever aan zien, nu kan dat allemaal!

Maar jou mini is toch een echt meisje hoor, vind ik van wel.

Uk herken dat ook wel, dat je leven zo druk is dat je al bij voorbaat zegt dat je de tijd/energie niet hebt om nieuwe mensen te leren kennen en dan vooral een nieuwe relatie aan te gaan, maar aan de andere kant denk ik ook, mocht je die ene tegen komen dan zal dat ook in je drukke programma vanzelf een plekje krijgen dat rolt er zo vanzelf tussen of in mee.

Gek is dat hé dat je daar dan toch op terug kijkt als je iets over ex hoort, hij is toch ook een stukje van jou leven geweest ook al waren daar minder leuke momenten bij, of misschien wel juist om die minder leuke momenten dat je er toch op terugkijkt, zo van, kijk nu loopt zijn relatie weer fout, ligt het toch niet helemaal aan mij, of helemaal niet aan mij.

Een beetje zo van, hmmm doe ik het zo fout nog niet!

Zo en nu de binnenkant van m'n ogen bekijken, hoog tijd voor een goede nachtrust!
@Jonna ik ga met je mee Mannen :?? pffft ik ben er weer ff klaar mee geloof ik!

Uitzending gemist gezien ging over the secret, in netwerk. (voor de liefhebbers) herken er iets van cursus in (kleine stukjes)

Verder is t allang bedtijd, zit ik aan de borrel en ben klaarwakker :o verdikkie....
Balen Jon!!!

Weg met al die mannen. Misschien moeten we gewon met zijn allen in het klooster

Op naar Brussel. Hoop niet dat ik de weg kwijt raak. Het enige wat ik nog van het Frans weet is Je m'apelle Summer, et toi? En Pappa fume un pipe...

Kom ik vast ver mee. Dus als ik vanavond nog niet thuis ben: politiebericht eruit dat iedereen moet uitkijken naar een blondT meisje in een roze Micra

Enjoy today, ik heb er zin an!!
Ik ben niet ziek! :D Het was een eendagsziektekiemetje. Gisteravond een grog (whisky met heet water en een beetje suiker) naar binnen gegooid, prima geslapen en voel me kiplekker weer!

Een klooster?! Mwah...... bidden en bijbel lezen.... ik weet niet of ik daar mijn voldoening uit ga halen. Nee, dan toch maar liever lekker aan blijven klungelen :P

Veel plezier allen vandaag!

Was gezellig Pip!!

Ik ben opeens zo verschrikkelijk moe. Het gebeurde eigenlijk al toen Pip en ik in de stad liepen. Hopelijk zo over, want 'moet' sporten vanavond...

Het jurkje voor meisje is af. Holiemolie.... Ze lijkt wel een taart... Moet hem even wassen denk ik. Helaas vind ze hem zelf helemaal mooi.
;) Was leuk ja! Weer ff onbeschaamd tussen de kinderkleertjes mogen graaien :$

De eierstokken wapperen in iedergeval fier in de wind :D

Ben nog even snel naar De Tuinen gegaan en vitaminepilletjes gehaald, schijnt een positeif effect te hebben op schildklier.. we wachten het af

Iemand bekend met droombetekenissen? Die dromen over kindjes, baby's en dode mensen :? die blijven maar komen. Gek he? Zou 't iets met 'nieuw begin' en 'afscheid nemen' te maken hebben? Jon, had jij daar niet een heel dik boek over?
Pip, ik heb me suf lopen denken en mijn boekenkast nagekeken. Het enige wat ik kon vinden is het boek van Malcolm Gladwell;

'Intuïtie, de kracht van denken zonder erbij na te denken'.

Maar ik denk niet dat dat is wat je bedoelt?

Druif, jurk voor meisje? Of heb ik iets over het hoofd gezien? :$

Pip heb je Teun bewonderd?

Jonna gelukkig ben je niet ziek geworden, heeft wel effect hé zo'n crog..(of hoe schrijf je dat..??)

Ben het met je eens, laat dat klooster maar zitten..... eentje van Loesje dan nog... beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.... of is die op onze leeftijd niet meer van toepassing ;) 

Trouwens Pip, ik heb hier de dromen-encyclopedie staan, zal er morgen eens even in gaan neuzen voor je!

Heb even heerlijk geslapen, zo nog een verkwikkende douche pakken en dan kan ik het nachtleven in.

Ben toch wel erg benieuwd hoe ik dat ga vinden, nachtdienstje in de thuiszorg, ben er al wel achter dat als je op "rare" tijden gaat slapen je de telefoon uit moet zetten....
Jon, je hebt gelijk. Het staat er een beetje raar. Tijdje geleden begonnen aan een jurkje voor meisje en die is nu af. Maar hij moet echt even gewassen worden. Het is een echt meisjesjurkje met plooitjes en laagjes, maar doordat de stof nog wat stug is, staat hij nog wat bol, zoals een lampenkap zeg maar.

Teun is werkelijk een schatje. Hij zit nu bij man op schoot. Echt een liefie is het. Hoe is het met moeders, Gayl??

Sporten viel me zwaar zeg. Poeh. Ik voelde het eigenlijk al toen ik er heen reed, maar ja.. het kost best wat, dus dan wil je ook niet steeds afbellen.
Hoe is het trouwens met je nick, Jonna??
Wow knap Druif zelf een jurk maken, heb vroegaaah ook nog wel eens van die naai-pogingen ondernomen, ben zelfs op naai-les geweest, heb er het geduld niet voor, pogingen gestaakt dus. ;)

Wat heerlijk, ben blij dat Teuntje het zo goed heeft!

Met moeders gaat het prima, heb haar ook nog niet echt zien zoeken naar de anderen, komt waarschijnlijk omdat er nu nog kleintjes aanwezig zijn.
Aha Druif, nu snap ik het! Leuk, wel lekker creatief!

Dit is het antwoord wat ik van Viva kreeg vandaag:

helaas blijven door een bug in het systeem de oude

gebruikersnamen in het bestand staan.

De oude gebruikersnamen 'bestaat' dan

al.

Dus met andere woorden: ik kan de naam Jonna niet meer terugkrijgen omdat die al bestaat! Ja duhh.... dat ben IK!

Ik mocht met een ander voorstel komen, hoop dat die wel kan en niet al door een bug is op gegeten ;)

Gayl, heel veel plezier vannacht en werk ze. Ben echt heel erg benieuwd hoe het je zal bevallen! Slaapt smurf bij opa en oma?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven