Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
quote:delphicat schreef op 18 juli 2010 @ 01:25:

Oh, vandaar al die spelfouten, Splint

Ik proost enorm met jullie mee - in gedachten.En wij straks met jou!
Was wel zo'n weekaanbieding hoor, dus denk dat je maandag snel moet zijn Anders vis je achter 't net.
Iets anders
Morgen (want technisch gesproken is het dan al maandag) allemaal naar de Aldi dus! En dan heffen we later deze week virtueel samen het glas .
quote:Talkinghead schreef op 18 juli 2010 @ 01:27:

[...]

En wij straks met jou!

Dinsdag toch?

Babs, als ik zo snel ben als nu, gaat het goed goedkomen!

* kijkt schichtig om zich heen: geen spelfouten?? *
quote:Talkinghead schreef op 18 juli 2010 @ 01:28:

Morgen (want technisch gesproken is het dan al maandag) allemaal naar de Aldi dus! En dan heffen we later deze week virtueel samen het glas .mopper mopper
En nu ga ik mijn kijkhulpjes echt in een potje doen en morgen proberen net zo hard te werken als Delphi (die nu natuurlijk niet meer meeleest ). Want op zo'n mwah dag komt er weinig nuttigs uit mijn handen.

O ja, Babs, echt gaaf dat jullie ook die leuke krabpaal hebben gekocht en al zo snel in huis hebben. Dat doet Zooplus wel heel goed. Bevalt ie Zoë ook goed?
Dank voor alle steunbetuigingen, ik heb de espresso op, en duik weer in Word. Tot later!

quote:Splinter02 schreef op 18 juli 2010 @ 01:30:

[...]

mopper mopperWe moeten misschien toch maar eens serieus op zoek naar een datum/plek/aanleiding voor een RL borrel. En de verjaardag van Ratteke is natuurlijk een prima aanleiding alleen kort dag en niet voor iedereen haalbaar.
talkinghead wijzigde dit bericht op 18-07-2010 01:35
Reden: Zo staat het er beter
% gewijzigd
Goeienacht allen, daar ben ik ook nog even. Net thuis van de bbq, was dus erg gezellig! Lekker gegeten (bwurp), lekker gekletst en gelachen (Oliefbroer heeft sinds kort een I-phone en daar zit een hele grappige applicatie op: Talking Tom - een katje dat alles nazegt maar met een soort helium-stemmetje ) Heb wel pijn in mijn knieën en onderbenen van het lange zitten maar dat gaat wel weer over.

Heb niet heel aandachtig bijgelezen maar las wel dat Ratje 3 weken een vrijgezellen-leven heeft Niet leuk (want wel erg lang) maar ergens ook wel weer lekker maar wel wat lang (dus ook weer niet zo leuk )

Splinter, wat een schrik zeg van je vader Gelukkig dat hij er wel heel positief instaat en ik hoop echt dat het maar allemaal heel erg mee zal vallen!! Zou niet moeten maggen, zulke dingen

Delphi, succes maar weer voor vannacht enzo met de schrijvelaritis.

Ehm...ff denken hoor. Nou ja, eerst maar even posten dan!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb net de poezels binnen geroepen. Mijn zwarte monster kwam best slecht de laatste tijd. Kwam altijd als laatste aankakken... Als ik roep heb ik graag dat ze komen. Dus paar dagen geleden toen hij niet kwam heb ik hem buiten laten zitten. Nu stond hij als tweedst om naar binnen te komen. Zo!

Stelletje zuipschuiten hier. Ik zit te klooien met de sims. Ik heb ergens nog het spel liggen maar is kwijt.. maar met downloadversie kom ik niet verder dan een blauw scherm met een zeer irritant melodietje.

Spreekt Rat nog even streng toe dat er gezond gegeten moet worden deze weken
Zoë vindt de krabpaal wel heel leuk maar vooral véél krabpaal... Nog wat nieuwe speelgoedjes d'r in gehangen (deels gevuld met catnip) en wat lokstof d'r op gedaan. Als ze in de woonkamer is gaat ze wel lekker bovenin liggen pitten, en ze heeft al wat gekrabbeld.

Maar wat me echt opvalt is dat ze vandaag een echt klein-kitten-dagje heeft. Kan het niet precies omschrijven, maar de manier van bewegen, hoe ze kijkt, hoe ze bij je komt liggen, net of ze er behoefte aan heeft weer even klein poesje te zijn i.p.v. de stoere puber die hier de afgelopen dagen over de balkonrand kuierde...
Iets anders
Succes Delphi!
Iets anders
Delphi ik negeer jouw berichten nog even. Ik zie het scriptieschrijven nog niet zo zitten...
Klets!!

Olijf!!
Iets anders
Terwijl ik als ik die stomme scriptie gewoon netjes normaal op tijd had geschreven ik gewoon in september verder had kunnen gaan...
quote:Talkinghead schreef op 18 juli 2010 @ 01:34:

[...]

We moeten misschien toch maar eens serieus op zoek naar een datum/plek/aanleiding voor een RL borrel. En de verjaardag van Ratteke is natuurlijk een prima aanleiding alleen kort dag en niet voor iedereen haalbaar.Eensch!
Babs, is die modelahito van de Aldi een beetje lekker? Ik heb nu van hooghoudt (ofzo) maar die van de Aldi is dus wel goedkoper!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Djeez wat tetteren jullie veel op dit tijdstip

Babs en de rest
Gek, maar anderhalf uur geleden zei iemand dat het hier zo rustig was
Hij smaakt mij prima Olijf, maar 't is voor 't eerst in m'n leven dat ik mohito/mojito/da spul drink dus ik heb geen idee of 't te vergelijken is
Iets anders
Maar deze tetter haakt af *moet maandag vroeg op om drank te halen bij de Aldi*
Hier hebben ze een hele lekkere cocktailbar. Met een lekkere onderuitzakbank waar je altijd op tijd bij moet zijn, want altijd vol!

Mojito is lekker, ook zonder alcohol, maar dat mocht niet van Bieb.
Ha, het wordt hier weer druk!

Fijn dat het een leuke avond was, Olijf. Geen weggewaaide worstjes moeten zoeken?

Klets, jij hebt de wind er wel onder zeg. Dochter al zo strak in de opvoeding en je zwarte monster ook.

En Babs, dat is schattg, ineens weer een kitten-like katje in huis. Is natuurlijk ook een enorme onderneming hè, zo´n groot krabgeval. Daar is ze nog wel eventjes zoet mee denk ik!
quote:Talkinghead schreef op 18 juli 2010 @ 01:37:

Gek, maar anderhalf uur geleden zei iemand dat het hier zo rustig was ohjajoh?
Lieve tetters, ik ga de Aldimojito aan een kritische test onderwerpen en ter voorbereiding ga ik nu maar eens dromen over de erg leuke vakantie die we 5 jaar geleden op Cuba hebben gevierd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven