Cyclus????

18-07-2010 11:20 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Heb een vraagje. Heb op al die websites gekeken, maar mijn "vraag"/"antwoord" staat er niet tussen.

Nu 1,5 jaar gestopt met de pil (grote kinderwens,maar echt bezig vanaf januari dit jaar) en sindsdien had ik altijd een cyclus van tussen de 30 en 35 dagen. Standaard! Hier was ik erg blij mee, want op mijn 17e de pil gaan slikken, vanwege onregelmatigheid. Na het stoppen kreeg ik (voor het eerst) menstruatieklachten. Een week voor mijn ongesteldheid o.a. pijnlijke/gevoelige borsten.

Deze maand (nu) ging het anders. 3 weken VOORDAT ik ongesteld moest worden had ik ineens gevoelige/pijnlijke borsten en soms jeuk. 2 weken achter elkaar en nog een beetje en gisteren bloedverlies en vanochtend (vandaag) ook. Terwijl ik op dag 24 zit?????? 1,5 week geleden een poging gedaan... als je begrijpt wat ik bedoel hihi...

Maar heeft iemand dit ook gehad? En klopt het dat als je cyclus minder dan 28 dagen is je geen eisprong hebt? Dacht dat ik dit ergens heb gelezen.

Ik snap werkelijk waar niks meer van mijn lichaam....

Alvast bedankt voor reacties.
Laat maar, heb even goed gezocht. Ben niet zo goed in googlen haha...
Ik snap werkelijk niks van je vraag.

Wil je weten of iemand wel eens een beetje rare cyclus heeft gehad? Ja, dat heb ik wel eens gehad.

Dat van die eisprong weet ik niet.

Edit: laat maar dus
Dat zei ik: Laat maar!

Wist niet zo goed hoe ik het moest opschrijven.
Dat zag ik toen ik al gepost had.

Hoop dat je vraag inmiddels beantwoord is.
Sunny, misschien gewoon maar een testje doen....??

O ja, een cyclus van drie weken kent ook gewoon een eisprong, hoor (normaal gesproken dan).
Dank je wel mickey.

@irrab: we hadden tegelijk gepost haha. Toen ik het gepost had ging ik verder zoeken (wat ik zei ik ben niet zo goed in googlen) en toen ik het terug las dacht: laat maar.

Het is gewoon zo, dat ik mijn lichaam niet meer ken en het mij ook vaak voor de gek gehouden heeft. En nu dit weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven