Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14

vrijdag 16 juli 2010 om 18:18
Vandaag voor de zoveelste keer in een andere Xenos gekeken maar volgens mij is het er echt uit. Potje Rode pesto met truffel. Die was daar zo lekker, klein potje, relatief wel prijzig maar oh zo lekker. Ik kan het nergens meer vinden. Jammer hoor, pesto kan ik wel maken maar het gaat mij te ver om truffel te kopen.
Maar mocht iemand het vinden, dan is het echt een aanrader een keer te nemen.
Maar mocht iemand het vinden, dan is het echt een aanrader een keer te nemen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 18 juli 2010 om 12:11
quote:supersas09 schreef op 14 juli 2010 @ 17:07:
Ik las iets over tjolk? Staat bij ons in de jumbo gewoon bij de yoki drink!
tjolk is na 25 jaar idd weer terug in de winkel.
zit nu alleen niet meer in de kleine pakjes maar in pakken van 1 liter en de pakken zien er anders uit dan vroeger.
op dit moment alleen nog te krijgen bij jan linders en jumbo supermarkten.
http://tjolk.nl/
Ik las iets over tjolk? Staat bij ons in de jumbo gewoon bij de yoki drink!
tjolk is na 25 jaar idd weer terug in de winkel.
zit nu alleen niet meer in de kleine pakjes maar in pakken van 1 liter en de pakken zien er anders uit dan vroeger.
op dit moment alleen nog te krijgen bij jan linders en jumbo supermarkten.
http://tjolk.nl/

zondag 18 juli 2010 om 12:56
quote:Pollewopper schreef op 18 juli 2010 @ 12:35:
De Bolzano pizza van AH exellent uit het diepvriesvak, met geitenkaas. Sinds kort niet meer te krijgen, maar wat waren een vriendin en ik hier gek op!! Ik eet sindsdien bijna geen pizza's meer...Ik heb hem 2 weken geleden nog bij de AH XL gezien! Misschien daar eens proberen...
De Bolzano pizza van AH exellent uit het diepvriesvak, met geitenkaas. Sinds kort niet meer te krijgen, maar wat waren een vriendin en ik hier gek op!! Ik eet sindsdien bijna geen pizza's meer...Ik heb hem 2 weken geleden nog bij de AH XL gezien! Misschien daar eens proberen...

zondag 18 juli 2010 om 16:00
Bij AH hadden ze in het vriesvak een tijdje een pak met vier kleine gevulde koeken om zelf af te bakken. Picolientjes heten ze, ze verkopen ze ook gewoon kant en klaar, dus al afgebakken.
Maar dat zelf bakken was zó heerlijk! M'n hele huis rook naar een banketbakkerij, en dan zo'n warm Picolientje bij de koffie...... zaaaaaaaaaalig.
Maar helaas, ze hebben ze niet meer. Nog wel appelflappen, maar da's toch niet hetzelfde
Maar dat zelf bakken was zó heerlijk! M'n hele huis rook naar een banketbakkerij, en dan zo'n warm Picolientje bij de koffie...... zaaaaaaaaaalig.
Maar helaas, ze hebben ze niet meer. Nog wel appelflappen, maar da's toch niet hetzelfde

maandag 19 juli 2010 om 22:17
quote:Leaf schreef op 18 juli 2010 @ 12:53:
Vroeger had ik altijd van die Donald Duck kauwgom en daar zat dan een ministrip omheen. Zo lekker vond ik die toen. Ik kan serieus de smaak nog proeven. Weet iemand welke kauwgom ik bedoel?Ja zeker...smaakte een beetje "vettig zoet" hmmmm heerlijk met een leuk stripje erbij die ik dan in een speciaal doosje stopte (doosje vol)
Vroeger had ik altijd van die Donald Duck kauwgom en daar zat dan een ministrip omheen. Zo lekker vond ik die toen. Ik kan serieus de smaak nog proeven. Weet iemand welke kauwgom ik bedoel?Ja zeker...smaakte een beetje "vettig zoet" hmmmm heerlijk met een leuk stripje erbij die ik dan in een speciaal doosje stopte (doosje vol)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 19 juli 2010 om 22:17
quote:Leaf schreef op 18 juli 2010 @ 12:53:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.