Mode & Beauty alle pijlers

Ogen Laseren

20-06-2010 22:21 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
hii dames,

weet niet of dit topic op de goeie plaats staat?

maar ik ben van plan binnenkort mijn ogen te laten laseren....

Omdat ik HELEMAAL gestoort word van mijn lenzen.

Zijn er dames met ervaring? en zit je dan echt op 0,0?

Deed het pijn achteraf?
Mijn ogen zijn een week na elkaar gelaserd. Ik gebruik migraine medicijnen (sumatriptan) en om die reden kozen ze daarvoor. Maar alles is perfect gegaan.
Ik ben al zeven jaar heel blij met de beslissing om te laten laseren. Twee ogen tegelijk, geen pijn, één dag een beetje wazig zien en daarna haarscherp! Enige nadeel: de badkamer veel vaker poetsen! Als je kippig bent, heb je geen idee hoe snel die vies wordt.
Ik wil ook zo graag mijn ogen laten laseren, maar kan totaal niet kiezen bij welke kliniek ik het moet laten doen. Ik overweeg ook Turkije aangezien veel collega's daar zijn geweest en daar een garantie afgegeven wordt: als het niet goed is kan je kosteloos een nieuwe behandeling laten doen binnen een x aantal jaar.

Ik hoor sinds kort ook goede verhalen over optical express, maar dat durf ik geloof ik niet zomaar aan.

Pfft! Hoe maak je een goede keuze waar je je ogen laat laseren?
Ik ben ook bij optical express geweest vorige week, ook daar krijg je kosteloos een nieuwe behandeling, mocht het niet helemaal goed gaan de eerste keer.

Ik ben echt heel tevreden!
Mijn ogen kunnen waarschijnlijk ook gewoon gelaserd worden. Ik heb in 1 oog een klein beginnetje van staar. Maar dat hoeft geen probleem te zijn voor het laseren. Als het verder gevorderd zou zijn, zou dat wel eerst verholpen moeten worden. Maar zoals het er nu naar uitziet, duurt het nog jaren voordat ik daar iets van merk. Het is een familiekwaal en allen die het kregen waren toen al ruim over de zestig. Hopelijk ben ik binnenkort ook brilvrij.
Ik heb mijn ogen een jaar geleden laten laseren. Zelf had ik een sterkte van min 6 met een sterke cilindrische afwijking.

Voor 5 maanden geleden ben ik voor de tweede keer gelaserd omdat er nog sterkte in mijn ogen zat. Mijn ene oog is er zicht voor 100 % en mijn andere oog zit nu nog 0.25 sterkte in.

Zelf vind ik dit geen probleem omdat ik nog nooit zo goed heb gezien, echt een wonder. Zou het iedereen aanraden. De eerste 3 uur na de ingreep is vrij pijnlijk maar erna is het erg draagzaam.

Ik heb het laten doen bij eye vision clinics, super begeleiding!

Succes.
Ik heb me afgelopen vrijdag laten helpen. Ik heb een Femto Lasik behandeling gehad. Ik vond de de uren na de behandeling vervelender dan de behandeling zelf. Ik kreeg mijn ogen niet open. In mijn linkeroog heb ik wel een beetje last van een allergische reactie, maar dat wordt goed in de gaten gehouden. Mijn oog is inmiddels nog een keer gespoeld en na de controle van vanochtend is de oogarts tevreden over mijn vooruitgang. Nog een paar dagen goed blijven druppelen en dan vrijdag nog een keer voor controle terug komen. Mijn zicht is prima. Ik kan weer vanaf afstand nummerborden en straatborden lezen. De laatste keer dat ik dat kon, toen was Jimmy Carter nog president. Inderdaad, dat is heel lang geleden
Ik heb vanmorgen gebeld met Vision Clinics en een afspraak gemaakt voor een vooronderzoek.

Ik begin nu trouwens al best zenuwachtig te worden.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven